@sofie... Ja maar ik heb een lang cyclus.. Bij mij komt hij meestal op dag 21... ik heb net weer een test gedaan en die was nog paarser... En mijn baarmoedermond staat open... Mijn partner weet al wat hij moet doen.. iedereen hier succes met wachten en proberen...
sofie28: Als je de kans hebt zou ik toch vanavond ook nog even klussen. Volgens mij is het moment dat je de pijn voelt nl vlak voor de eisprong. Vanmiddag mijn ongi doorgekomen. Het is nog niet heel veel maar wel helderrood bloed en buikpijn. Het was voor ons eerste ronde na de pil, dus ben niet ontevreden over een cyclus van 30 dagen. Op naar ronde nummer 2!
hoi allemaal @nila dit is de eerste ronde voor ons bij de 3de was het in de eerste ronde gelijk raak ik hoop nu ook @lies29 ja ik vind het erg leuk en spannend te gelijk ik hou jullie op de hoogte groetjes ilona
Dag 43 alweer en nog niets te bekennen. Balen jullie ook van dat weer? Het is vakantie, maar met dit weer is er niet veel aan. Kinderen willen naar buiten, maar het regent en het regent en het regent bah.
ilonak: Zo aan je banner te zien is het bij jullie klustijd, veel plezier Lies29: Jullie waren toch al wat rondes op weg? En je had toch al een vrij regelmatige cyclus? Balen meid dat je niet weet waar je aan toe bent. Ja baal zeker van dit weer, het lijkt wel herfst. Het is nu gelukkig even droog en het zonnetje schijnt. Kids vragen gelijk of ze naar buiten mogen, maar ja alles is kletsnat natuurlijk. Ik hoop wel dat het zondag een beetje goed weer is, hebben we nl familie-uitje. Jullie nog plannen voor het weekend?
Wij niet... Tenzij het weer nog wat opklaart.. Ik heb nu al 4 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest waarvan gister 1 het allerdonkerst.. Het is hopen dat het lukt.. Geklust hebben we in ieder geval...
He hallo! Ja druk maar gezellig! Zwemmen met de kids, gewinkeld en een buurtontbijt gehad. Gelukkig hadden we daar mooi weer bij Nu zijn net de oudste 2 de deur uit en zal ik de jongste om 9 uur naar de peuters brengen. En jij ook een leuk weekend gehad?
zo,hier ben ik ook nog eens! druk gewerkt in ons nieuw huisje: schoenenkast gemaakt,lampen overal opgehangen,boekenrek bij de jongens geplaatst,enz... vandaag nog een lichtbak maken voor de plaats waar de diepvries en koelkast komt,die brengen ze dinsdag en dan nog wat qualitytime met de kids en vl moet vananvond 5 dagen met de nacht gaan werken,dus ja een beetje druk hier. ik zit nu 5DPO en zit dus op het wachtbankje! hoe ist met iedereen?
He Sofie, Lekker druk zie ik. Wij zijn ook aan het inpakken. Over 2 weken moeten we over. Zijn nu inderdaad de laatste dingetjes in het nieuwe huis aan het doen en hier alles aan het proberen in te pakken. Alleen dat inpakken gaat niet zo snel met 2 kindjes die alle aandacht van je willen. Maar goed we hebben ook een beetje vakantie dus gaat de een maar wat met de kinderen doen kan de ander weer wat meer inpakken. Verder zit ik vandaag alweer op dag 46 en begin me behoorlijk zwanger te voelen. Heb geen testen en heb het te druk om even naar de kruidvat te gaan. We wachten gewoon af. Vind het stiekem ook wel leuk de gedachte te hebben misschien zwanger te zijn Mijn borsten en vooral mijn tepels zijn gruwelijk gevoelig dus tja het kan nog alle kanten op. Groetjes
Wauw.. knap hoor! Dat je gewoon het geduld hebt om te wachten! Deze maand was mijn eisprong zeker 5 dagen eerder.. dit gaf mijn lichaam aan, maar ook de ovulatietesten. Dus niet vandaag.. zal de banner even veranderen! Sinds gisterochtend doen mijn tepels echt heel erg zeer, ietwat duizelig, lage rugpijn, en vanmorgen een bloedsmaak in mijn mond.. Het is dus weer spannend!!!
Wij hebben ook een leuk weekend gehad. Gister familieuitje wat zeer geslaagd was. Martha81: Je hoort vaak dat ze een bbq doen, maar ontbijt is ook leuk zeg. Hoe voel je je verder? sofie28: Jullie hebben je dus goed nuttig gemaakt Hoe vind jij de nachtdiensten van je vriend? Hier ook een man met wisselende diensten en soms vind ik het wel lekker als hij savonds of snachts weg is. Kan ik lekker mijn eigen ding doen. Lies29: Ja zo'n verhuizing neemt een hoop drukte met zich mee en dan is het niet handig als er 3 kindjes om je heen lopen. Het blijft spannend bij jou of je nu wel of niet zwanger bent. Ik zou in jou geval denk ik elke dag gaan testen Demi77: Altijd spannend dat wachtbankje.... ik hoop voor je dat het raak is!
dag 47 vandaag en nog steeds niets te bekennen. viel net gewoon midden op de dag in slaap op de bank, das toch ook niet normaal meer.
Heb net bij sensitest maar testen besteld, dan zijn ze morgen binnen. Morgenvroeg alvast opvangen, kan ik smiddags testen. Vind het zo spannend!!!! Ben nu druk met inpakken en vast wat dingen overhuizen, maar ik merk als ik dan ga zitten dat me banden flink zeer doen. Dat moet je normaal toch niet hebben als je niet zwanger bent of wel? Oh het kriebelt zo in mijn buik alleen al de gedachte maakt me helemaal vrolijk! tralalalalalala...............
Haha!! Ik duim voor je hoor!! Ik heb ook pijn in de zijkanten van mijn lijf.. Alleen moet ik nog even geduld hebben..