Ik zou morgen niet met ochtendurine maar rond 10/11 uur opnieuw testen. Plak ze dan ook even op een papier met datum en testuur Maar je merkt al snel als ie positief is dan komt normaal de testlijn sneller tevoorschijn dan de controlestreep ! Ik heb allemaal herfstkindjes dus kwa gerief is het allemaal warm spul en eigenlijk maakt het niet uit wanneer te moeten bevallen zolang het voor de kindjes niet te stressy wordt .
Zo ik ga op voor ronde 2, was even vergeten hoe het ook al weer was om ongesteld te zijn na 6 jaar spiraal en tussendoor 1 keer ongesteld en toen zwanger... meteen weer heftig dus vandaag maar een dagje rustig aan doen ! en dan morgen weer aan de bak in het huishouden en alvast beginnen met de caravan schoon te maken ! gelukkig word het morgen ook koeler heb dus een geod excuus om pas morgen wat te gaan doen ! nieuwe nod is dus 23 augustus, ik hoop dat mijn eisprong iets later komt aangezien mijn man alleen in de weekend's naar de camping komt en mijn ei nu op donderdag staat ! succes iedereen ben benieuwd of er snel roze komt hier in de club
@Nummertje4: Balen dat je ongi bent geworden. Wanneer ga je naar de camping? Wel balen dat je dan geen gelegenheid hebt om dan echt gericht te klussen ivm je ei die waarsch op donderdag komt. Kan je man dan ook niet doordeweeks een uurtje komen? Willen jullie even meekijken? Die van 26-7-22.30 is toch positief? De onderste is van vanmiddag 12.00 uur
Ja vanmorgen vroeg, maar niet zo duidelijk als ik altijd gewend was voor mijn zwangerschappen. Maar goed dat had ik vorige maand ook niet. Vanmorgen wel geklust
hahaha, vanmorgen al aan de klus geweest Lies dus vanavond niet Sinds vanmiddag 4 uur dus wel buikkrampen ala eisprong. Hoe lang duurt het dan nog voor het eitje springt? Ik denk in ieder geval dat we aardig goed zaten met ons klusmoment
nummertje4 ,lol ik doe ook door maar dit is echt geen weertje Dan hoop ik dat je ventje er is als je ei springt! Demi , prachtige testen Nila ,die is idd. positief!!!!!!! Lies ,hoe is het met u?? Hier vandaag een druk dagje gehad ,vond het alleen jammer dat mijn gynècoloog er niet was.Het kabinet was gesloten en er zat een schilder zijn werk te doen ,die keek vreemd op toen ik wilde binnengaan Ben 3 kadootjes gaan kopen voor een twin en dan nog een kindje waar we op kraamvisite moeten gaan. Zo leuk om te zien ,smelt je weer En smelten deed ik sowieso door de hitte... Liefs !
@Nimme: wilde je met een speciale reden een bezoek brengen aan je gynaecoloog? Ja leuk he die kleine baby'tjes. Wij mogen binnenkort ook op kraamvisite. Gelukkig vandaag niet meer zo benauwd warm, vind dit een heerlijk weertje, al zou dr iets mee zonneschijn mogen zijn. Net even gezellig met dochter naar de stad geweest. En daarbij allemaal lekker dingetjes gehaald voor vanavond, een moeder/dochteravond Manlief is net gaan werken tot middernacht en dan morgen is ie een dagje vrij. Daarna nog 5 dagen en dan is hij 3 weken vrij.
Hihi Nimme, al gesmolten? Of weer bijgekomen na een dag als vandaag? Ik vind dat hele hete weer eigelijk helemaal niets. Vandaag vond ik perfect!!! Nila, nog steeds eisprong pijn of is ie gesprongen? Nu maar hopen dat het raak is, worden weer spannende weken voor jou! Demi, hoe voel je je, al aan je familie verteld? of wachten jullie nog even? Hier vandaag toch maar de 1e ovutest gedaan, omdat ik mijn borsten en buik alweer begin te voelen. Maar negatief. Voel me verder eigelijk best goed, heb kriebels in mijn buik alsof het deze maand raak gaat zijn hihihihi. Ik hoop het!!! Ik ga in ieder geval mijn best ervoor doen nu met die testen. Vandaag ook weer erg druk geweest met het nieuwe huis, het oude huis raakt steeds leger en leger, is helemaal niet zo gezellig meer. De schilders zijn na vandaag ook klaar dus komende week kunnen we echt over gaan huizen. Heb er zin in, maar ben ook blij als deze week voorbij is. Voor de kleintjes is er niets aan zo, papa en mama zijn alleen maar aan het opruimen. Af en toe een spelletje of een puzzle tussendoor, wat buitenspelen en anders maar weer die tv aan, het is even niet anders. Manlief is even eieren halen voor de pannenkoeken, die mama dalijk moet gaan bakken, mmmmmmmmm lekker!!!!!!!!
Nila ,nee hoor het is al bijna 2 jaar geleden dat ik nog daar ben geweest ,nu het moet voor mij niet hoor maar ik wil niet over mijn voeten krijgen als het zover is We duimen hoor Lies vandaag begon goed en amai het is toch laf geworden! De jongste was bij mij op de schoot inslaap gevallen alles nat van hem ocharme.
Dit is mijn laatste test.. Ik geloof het nu wel.. Dit weekend eindelijk in het nieuwe huis.. Hoe is het met de rest hier?
Dag mama's Hier nog een "jonge" moeder van 3 die stiekem droomt van een 4e. We zijn jaren aan het twijfelen geweest en een paar maanden geleden hebben we eigenlijk besloten dat het bij 3 blijft, maar het kriebeld de laatste tijd toch wel weer moet ik eerlijk zeggen. Me man vind het wel goed zo, al weet ik zeker dat ie diep in zijn hart nog wel een 4e wil maar het gewoon niet aandurft. Aan de ene kant vind ik het ook wel goed zo. Heb ze alle 3 bijna uit de pampers, ze zijn makkelijker doen veel zelf al enz....Maar aan de andere kant heb ze over 3 maanden alle 3 op de basisschool en dan lijkt het me best wel leuk om nog eens zwanger te zijn en een kleintje er bij te krijgen waar ik dan alle tijd voor heb. Maar goed je moet er met zijn 2en achter staan he. Dus ja afwachten. Ik hoop stiekem dat het er nog wel van komt en zo niet dan is het jammer maar ik heb ook al 3 prachtige kindjes. Maar er is zeker nog een plekje en veel liefde over voor nog een kindje! Wel leuk om te lezen dat er toch nog veel moeders wel voor een 4e kindje gaan. Want hier in omgeving verklaren ze je alleen maar voor gek!
Lies29: ik had vrijdag tussen 16.00 en 21.00 die pijn, dus denk dat in die tijd mijn ei gesprongen is. We hebben de vrijdagochtend nog geklust. Hoe staat het met de verhuizing? Nimme: Inmiddels wel bij de gyn geweest? Demi77: Nou dat is echt een knaller!! Troelala21: Welkom! Hopelijk komt je wens om toch nog voor een vierde te gaan uit. Misschien kun je nog s met je man gaan praten? Ik dacht ook dat het hier ook bij drie zou blijven. Maar na een goed gesprek met mijn man bleek dat hij mijn wens voor een vierde dus wel deelde.
Morgen naar het ziekenhuis voor de andere onderzoeken ,dinsdag 14/08 naar de gynècoloog Troela ,ook welkom hier !!! Wat zijn de punten dat je man tegenhoudt?? Liefs xx
Dank je Nila ,ben al op ,nu nog bad in laten lopen ,kids wakker maken ,mezelf in orde maken en dan zijn we weg.