Ben vandaag bij de gyn geweest. Hij zegt dat er onderzoek naar trombofeli (o.i.d.) is gedaan en dat dat negatief is. Naar mijn weten is er indertijd alleen onderzoek gedaan naar Factor V Leiden en verder niet. Hij zei verder dat ze nu, 11 jaar later, eigenlijk geen andere dingen onderzoeken als toen. Ik moet er maar op vertrouwen dat de gyn weet waarover hij het heeft. Ze hebben het nooit voor 100% hard kunnen maken, in mijn voordeel voor bijvoorbeeld het afsluiten van een hypotheek, maar in dit geval in mijn nadeel, omdat je weinig zekerheid hebt. Ik wordt na de bevalling 6 weken ontstolt en heb te horen gekregen bij welke klachten ik aan de bel moet trekken. Ik mag onder behandeling blijven van de vk. Ik hoop dat ik ongestoord de zwangerschap door ga komen. Al hoorde ik vanmiddag dat ik suiker in de urine heb en moet morgen nuchter komen prikken e.d. Ik hoop dat dat allemaal wat meevalt.
bale zeg dat ze niet verder willen kijken. ik hoop dat je gewoon een gezone zwangerschap mag doorstaan. ben wel benieuwd hoe het met je prikken is vergaan? hier kan ik volgende week dodnerdag me kous voor rechts op halen. ach heb ik nu links en rechts ene kous, ene kant wel charmanter dan 1 kous