Ik wil een strakker buikje, na 2 zwangerschappen is er niet veel meer van over. Nu ben ik niet het type dat naar de sportschool gaat, en na een beetje speurwerk op internet zag ik dat hoelahoepen ook goed is voor de buikspieren. Maar je hebt zoveel soorten en gewichten, is er iemand hier die daar ervaring mee heeft?
tss toevallig hoor, zit net te denken om ook zo'n ding aan te schaffen. Ik moet mijn buik en rug spieren trainen en dit kan gewoon lekker thuis, kost bijna niets en is misschien nog leuk ook? Ik kwam een site tegen met hoelahoepen en als ik het zo lees moet ik een hoelahoep van 1,8 kilo nemen en een diameter van 100 cm. Ik ben klein en weeg minder dan 55 kilo. Hoe zwaarder en langer je bent, hoe groter en zwaarder de hoelahoep moet zijn staat er. Hij kost 37,95 dus dat is te doen Ik ben wel benieuwd of er al mensen met ervaringen zijn!
Ik heb paar jaar terug gedaan. Het werkt maar je moet d'r wel ff handigheid in krijgen Ik deed t dagelijks en zag zeker resultaat.
Ik hoepel. Het helpt, maar het is inderdaad geen wondermiddel. Ik vind het gewoon leuk om te doen, paar keer per week 20 minuutjes. Maar als je een plattere buik wil zul je helaas meer moeten doen dan hoepelen. Op sportbay.nl hebben ze trouwens een kieswijzer. Ik raad je aan er 1 te kiezen zonder noppen of golven en rustig op te bouwen met 2-5 minuutjes per dag, anders wordt je bont en blauw
Hahaha nu snap ik waardoor het dus niet ging met een klein licht kinderhoepeltje Ik doe het wel eens op de WII en dan zonder hoepel en dat voel ik wel aan m'n buikspieren, maar doe het niet vaak genoeg om er echt effect van te kunnen zien...
vooral in mn rugspieren merkte ik goed resultaat Als de 6 weken straks om zijn komt de hoepel ook weer uit de kast. Heb een gladde, idd rustig opbouwen wil je niet helemaal blauw worden
Aan dat soort geldklopperij doe ik niet mee Buikspieroefeningen zijn in dit geval net zo effectief plus goedkoper. Wil je een echt strakke buik krijgen zal je het in je voeding moeten zoeken. Dan kan je nog zo veel oefeningen doen, plat/strak worden gaat hij niet.