Ervaring met Weight Care ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kippiekip, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Titel zegt het al.

Iemand daar ervaring mee ?

Hoeveel viel je hier mee af ? Dronk je dan 3x per dag een shake of 2 x en een maaltijd ? Is het vol te houden ?

Ik hoef geen antwoorden te ontvangen over hoe slecht het is, dat het een crash dieet is en bla bla bla bla, daar reageer ik niet op.
    Ik wil dit dieet doen dus klaar.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn nicht heeft het gedaan, onder doktersbegeleiding. Ze was heel dik en viel alles af, heel fijn. Maar toen ze weer ging opbouwen, wederom onder begeleiding, is ze alles plus meer weer aangekomen. Dus je valt er wel mee af, maar ik betwijfel of het blijvend kan zijn.

3. kippiekip

Denk dat dat met ieder dieet wel zo is, je moet ook sterk in je schoenen staan om niet meer terug te vallen in je oude gewoontes.

Bij mij is het echt zo dat ik resultaat moet zien, dan krijg ik juist de motivatie om verder te gaan. Heb dus even dat opstapje nodig.

4. Marieke1983

nee dat is ook, maar ik bedoel niet dat ze met opbouwen weer ging snoepen, maar normaal ging eten en daardoor weer aankwam. Je kunt niet je hele leven shakes gebruiken natuurlijk en móet op een gegeven weer maaltijden gaan gebruiken, hoe mager ook.

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

eigenwijze kip... gewoon gezond eten en gaan waggelen met je kont :p

6. kippiekip

werkt hier niet, of misschien wel maar gaat me veeeeel ste langzaam hahahah.. Een gram of 200 per week afvallen werkt bij mij alleen maar frustrerend..

7. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    MrsNuke :D haha maar je hebt wel gelijk ;)

8. kippiekip

Nee dat klopt inderdaad, ben ook niet van plan om mijn hele leven te gaan shaken hihhi. Maar Weight Care heeft zo'n opbouw systeem, had jou vriendin dat ook zo gedaan? Volgens mij is het twee weken shakes, dan een week 1 shake minder, dan een week weer 1 minder ( ofzoiets hoor )

9. LittleMonsters

nee joh gaat veel sneller.. kilo per week is haalbaar tuurlijk zal dat niet weken lang doorgaan maar dan heb je wel ff die spirit snappie :p

10. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik heb cambridge gedaan, ook shakes. 38 kilo afgevallen. Er zitten er misschien nu (na 2jaar) 5 bij, mede mogelijk gemaakt door de feestdagen;).
    Het is heel belangrijk om nadat je op gewicht bent weer langzaam(!!) voeding gaat toevoegen zoals fruit en brood etc. Het is normaal dat je dan een kilo of 3 weer aankomt vanwege het vocht wat je dan extra gaat vasthouden omdat koolhydraten vocht aan zich binden.
    Het is eigenlijk de kunst om uit te zoeken hoeveel calorien jou lichaam nodig heeft op een dag zonder weer aan te komen. Kijk, als je weer net zo gaat eten als voor het dieet, ja dan kom je idd alles weer aan.
    Het is kunst om na het dieet dus achter je lichamelijke behoeft te komen en je koolhydraatinname te beperken.
    En als je een verjaardag, feestdagen, vakantie of whatever hebt, let ik ook niet op mijn koolhydraten ofzo en eet ik ook waar ik zin in heb. Ik herpak me daarna wél weer in mijn dagelijkse eetpatroon en blijf zo op gewicht.
    Ik eet nu 1 maal per dag een maaltijd met koolhydraten, meestal bij de avondmaaltijd en blijf zo prima op gewicht.
    Je kan ook als je het te zwaar vind 2 maaltijden op een dag vervangen en s'avonds een mager gerecht zonder koolhydraten eten.
    succes!

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb 2 weken zo'n 5-daagse minikuur gedaan en 1 week overdag geshaked en 's avonds gewoon gegeten, wel gezonder dan normaal dan. In die drie weken was ik 6 kilo afgevallen. Vond alleen die minestronesoep écht niet te eten en die pasta was voor een keer te doen maar ook niet echt smaakvol, de omelet vond ik wel lekker.

Na die drie weken overleed m'n vader dus werd ff niks meer maar wil het wel weer gaan oppikken. Ik had ook de weightcare chips en hamkaascrackers voor te snacken.

12. kippiekip

Thanx ! Hier heb ik wat aan.

En wat goed dat je 38 kilo bent afgevallen, knap hoor. Ik sta nu op -16 dmv SB maar op een of andere manier lukt het me niet om meer af te vallen, ik ben zo gewend aan haar levenstijl dat ik niet afval ( ook niet aankomt gelukkig ) en ik wil juist zo graag nog meer kwijt. En ik weet van mezelf dat als ik resultaat zie ik door ga.

13. kippiekip

Ik wil uiteindelijk ook gewoon gezond gaan eten, maar ik heb gewoon ff resultaat nodig om verder te kunnen gaan, met 300 gram afvallen in de week raak ik echt niet gemotiveerd, dan denk ik ben ik daar nou zo voor aan het lijnen ? Snappie ?

14. LittleMonsters

ik zei dat een kilo per week haalbaar is... :p;)

15. kippiekip

Bij mij niet, echt niet. Al vreet ik de hele week alleen maar sla :D

16. Marieke1983

ik snap je idd wel. Je werkt toch keihard voor die stomme 300 gram per week, dat is niet leuk en erg demotiverend. Ben benieuwd wat je van die shakes gaat vinden!

17. LittleMonsters

1 uit miljoenen dan :p

als je je strikt houd aan alle dingen en dus niet stiekum snoepjes pikken etc etc dan is het haalbaar. je moet alleen sterk in je schoenen staan.

18. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik heb onlangs ook WC gedaan en nu ondertussen weer gestopt omdat ik midden in een verhuizing zit en het nu dus niet handig is.

Het is gewoon heerlijk om een vliegende start te maken en zo snel resultaat te zien, daardoor is het ook vol te houden want het is op sommige momenten best zwaar zeker als je 3 maaltijden per dag vervangt.

Ik ben nu -10 kilo en bij na het stoppen gewoon normaal gaan eten met hier en daar af en toe echt wel wat lekkers. Ik ben dus niet aangekomen en val nu nog steeds af.

(Oh ja, banner geeft wat anders aan maar die is vanaf 1 januari en heb het daarvoor al gedaan :p)

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Kippiekip; ik had ook echt alles geprobeert, nu ben ik 25 kilo afgevallen en krijg nu niks eraf, eet wel gezond. Ik ben begonnen met 3x in de week een kettlebel training te doen en het werkt binnen een maand was ik 7 kilo kwijt. Misschien geven ze dat ook bij jou in de buurt.

20. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik gebruik weightcare,

nu 3,5 week en ben 7.2 kilo kwijt.

mijn schema:

s`ochtends shake
    tussendoor fruit
    smiddags: maaltijd reep
    tussendoor: rauwkost (paprika wortel etc)
    avond: 100gr aardappelen, beperkt vlees en veel groente

drinken: veel water en groene thee 2liter minimaal.

ik vind het goed te doen, in het begin gaat het vrij snel, maar nu deze week iets langzamer maar dat geeft niet.
    zou het niet vol kunnen houden zonder avond eten.

Deel Deze Pagina