Daar hopen we zeker op!!! Heb trouwens deze besteld: Wipstoel Chicco I-Feel Rose | WIPSTOELTJES | www.wipstoeltje.com Voor de meiden die een jongen krijgen, hij is er ook in het blauw in de aanbieding voor 2/3 van de prijs! Wipstoel Chicco I-Feel Blauw | WIPSTOELTJES | www.wipstoeltje.com Ik vind 'm zo leuk!! En je kan er gewoon een mp-3 speler op aansluiten! Echt super!!
Geeft niets hoor, Anni! Ik kijk ook altijd even de kat uit de boom, maar das bij Bren en Jody niet nodig . Geen idee of ik druk ben eigenlijk, volgens mij valt het wel mee... En ja, ik was ook zo ongelofelijk moe!
Dat heb ik meestal ook wel in het begin hoor dat ik de kat uit de boom kijk. Toch even een beetje aftasten hoe iedereen is enzo... Nee, ik vond jou ook niet extreem druk Redhead, maar ook niet opvallend rustig. En Brenda is ook geen van beide, maar we zijn zeker allemaal niet stil! Haha
Volgens mij is een high-tea nog te kort tijd ook... Meiden, ik ga afsluiten, ben gesloopt! Welterusten, morgen na mijn werk ben ik hier weer te vinden. (verrassend, als zwaar ZP-verslaafde hihi)
Ahhh jody wat een leuke en schattige wipper zeg deze ga ik zeker onthouden..!!! En ik moet zeggen dat ik normaal niet ze snel zou afspreken maar het voelt gewoon goed en voel me echt op me gemak bij jullie... Heb jody en redhead in het echt ontmoet en dat was heel leuk en jullie zijn allebei niet stil...gewoon gezellig..!!!!!
Ah dat is een hele geruststelling meiden. Weet zeker dat het goed gaat komen met ons clubbie! Welterusten! *knufff*
Ik spreek normaal gesproken ook nooit af. Heb sowieso nooit op internet gedate of op een forum gezeten . Maar inderdaad Bren, het is gewoon goed. Ik ga ook m'n mandje in. Weltrusten meisjes, en Anni... Laat nog even weten als je toch test...
Nee ik ook niet, maar inderdaad wat je zegt Bren: het voelt gewoon goed en vind jullie iig hier erg gezellig en Bren en Redhead in het echt ook. Denise gaan we woensdag al ontmoeten en dan donderdag de high tea met z'n allen! Wanneer komt Sas eigenlijk terug van vakantie? Trouwens, hier het adres alvast Redhead. Anders ga ik het geheid vergeten! En ook voor de rest natuurlijk alvast! Grand Café Nobel Spaarne 36 2011 CJ Haarlem
Weltruste Redhead! Wipper is leuk, he Bren! En hij kan ook best veel. Ik ben ook helemaal verlieft op hoe 'ie er uit ziet!!
Ahh ik begin weer trek te krijgen!! Ik zou nu echt een moord doen voor een satetje met Thaise pindasaus. Ohhh heerlijk!!
Hahahahahahaha hoe kom je daar nou op jody???? Eet je dat veel vaker of is het iets waar je gewoon echt ineens trek in hebt?
Ik zag net een reclame op tv van satesaus en toen moest ik denken aan die overheerlijke satesaus uit Thailand die ze maken met kokosmelk... oh wat is die heerlijk!!!
Hmmmm lekker..!! Ik wil net zeggen dat moet je ergens gezien hebben ofzo..... Heb je misschien iets anders lekkers??
Ja net al toosjes met krabsalade op en uiteraard chocola. En liga continu met speculaas. haha Vandaag boodschappen gehaald, alle snacks alweer bijna op. Erg trouwens he, wat er gisteren op pukkelpop is gebeurd!! 6 doden door het weer dat ineens zo slecht werd!!
Ohhh genoeg lekkers..!!! Hmmmmm Ja echt verschrikkelijk..!! Zoiets verzin je toch niet?? Het zet me soms wel is aan het denken.......