Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja vreselijk!! En vorig jaar natuurlijk dat op de love parade... Echt verschrikkelijk!!

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja er gebeuren steeds meer gekke dingen...waar je eigenlijk zelf geen invloed op hebt...!!

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja he! Ik denk dat als ik niet zwanger was geweest dat ik ook wel naar pukkelpop gegaan zou zijn. Dat stond namelijk wel op de planning om nog een keer naartoe te gaan.

Ik ga ook zo mijn bedje opzoeken, ik ben kapot!
    Jij alvast weltruste en tot morgen!!

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poehh jody meen je niet??? Gelukkg heb je een heel mooi meisje in je buik en ben je er niet geweest bahh je moet er toch niet aandenken om daar bij te zijn.....

Slaap lekker..!! En tot morgen

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Inderdaad! Zwanger had ik daar sowieso niet naartoe gewild, maar als ik niet zwanger was geweest misschien wel. Lowlands anders ook wel denk ik. Maar dat gaat tot nu toe goed gelukkig! :)

Slaap lekker en tot morgen!

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Whaha trouwens, net een bn-er, weet ff z'n naam niet. Maar die heeft z'n dochter Fritsie genoemd. DOE EVEN NORMAAL, ZEG!!

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa wat een naam hè?? Ik had het ook gezien...!!!!

8. Goedemorgen,
    Sjemig een boekwerk om te lezen weer:D
    Lag gisteren vroeg in bed
    De laatste dag van de week was een zware:(
    Vandaag een feestje voor mijn moeder dus de hele dag weer onder de pannen

Anni ik lees goede tekens aan de wand
    *duimerdeduim*
    enne nog maar 5 nachtjes slapen;)
    Ook al vind ik het het best een beetje eng:cool: ik heb er veel zin in
    Iedereen een fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer:)

9. Ades genoteerd
    maar hoe heette de dichtstbijzijnde parkeergarage ook alweer:)
    Dan heb ik alles weer op een rijtje

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goede morgen!

Erg he, Pukkelpop. Ik heb er maar zo min mogelijk naar gekeken, krijg er de kriebels van.

Heel veel plezier vandaag Maaike, ik hoop dat je het zonder teveel vermoeidheid gaat redden. Maf is dat he, de laatste dag van de week lijkt je lichaam gewoon te weten dat het straks even niet meer hoeft :). Volgens mij bedoel jij de parkeergarage "de Appelaar". Die zit er naast.

Vandaag op jacht naar behang, lampen, badkamermeubel en vast nog meer. Vanavond maar eens kijken bij Haarlem Jazz.

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..!!

Redhead weer een drukke dag voor jou, maar wel een hele leuke..!!
    Hebben jullie al een beetje een idee hoe en wat jullie willen hebben voor jullie nieuwe Paleisje??

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Lekker geslapen, Bren?

We doen het rustig aan vandaag, hoor :). Met de auto naar Amsterdam en waarschijnlijk rond een uurtje of 3 wel weer terug. Dan ga ik lekker nog even liggen en een serietje kijken in bed.

Het is vooral een groot huis ineens... Onze spullen zullen wel heel klein lijken! We weten ongeveer wat we willen, maar beginnen vooral met de badkamer, slaapkamer en kinderkamer in te richten. De rest kan nog wel even door met onze oude spulletjes :).

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ga jij nog wat leuks doen?

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Veel plezier vandaag Maaike. De parkeergarage heet "de Appelaar".
    Jij ook veel plezier met shoppen vabdaag, Redhead! Hoop dat je slaagt!

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja heb opzich wel lekker geslapen..!
    Jij ook??

En je hebt helemaal gelijk elke keer een beetje, het kost allemaal al genoeg......
    Weet je eigenlijk al wat je wil voor de babykamer??? Ben benieuwd hoor..!!
    En daarna lekker relaxen je hebt gelijk en dan nog even lekker genieten van jazz jullie hebben groot gelijk...!

Uhmm me vriend zou in de tuin het onkruid weg gaan halen maar hij zei net al we kunnen ook iets gaan doen nog even lekker van het mooie weer genieten dus nu weet ik eigenlijk niet wat we gaan doen...haha

Jody ondertussen je bedje uit?? Haha
    Heb je lekker geslapen??

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jullie hebben helemaal gelijk, Bren! Ff lekker genieten van het weer!
    Over een paar maanden dan worden het dingen doen zoals naar de kinderboerderij, nu kan je nog doen wat je zelf leuk vindt! Haha

Ondertussen inderdaad al mijn bedje uit. Net een heerlijke tosti gegeten die mijn vriend voor me had gemaakt. Zo ff douchen en dan weet ik niet wat we willen gaan doen. Denk niet zoveel buiten de deur, maar dat weet ik ook nog niet zeker, haha.

Hoe voel jij je vandaag? Niet misselijk?

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoop dat je slaagt redhead, succes

Veel plezier vandaag Maaike

Lekker zo'n tosti Jody, ik kreeg bolletje met verse paling

Ik ben onderweg naar Arnhem, naar s-ma, we gaan lekker bbqen
    Morgen gaan we naar mijn vader, die staat op een camping bij de Kaag, als het mooi blijft gaan we lekker varen.

Fijn weekend dames

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh lekker, een bolletje met verse paling! Heerlijk!!
    Veel plezier bij je schoonmoeder en morgen bij je vader, Denise!

Wij gaan nu ook even de deur uit, ff kijken of we ergens kunnen midgetgolven en als dat niet lukt alvast ff kijken waar we straks met die kleine heen kunnen gaan als het lekker weer is. We kijken wel ff, als we er maar ff uit zijn. ;)

Tot later! :)

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou, hoe druk het hier gisteren was zo rustig dat het nu is hier...
    Waar hangen jullie uit, dames??! Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

Wij zijn vanmiddag even naar Bloemendaal, Overveen en door Haarlem gereden om leuke plekjes te vinden waar we straks met de kleine heen kunnen gaan. En dat is wel goed gelukt! We hebben een paar leuke kinderboerderijen gevonden en we zijn ff bij kraantje lek geweest. Ook leuk voor de kinderen om te spelen en we dachten daar even lekker wat te gaan drinken, maar dat werd wreed verstoord door een aanval van wespen. Ik denk dat ik van de 10 minuten dat we daar zaten 9 minuten aan het wegrennen was voor die klotebeesten. Daar dus snel weg gegaan... wat een rotbeesten!!! Er zat daar een hele plaag ofzo en ze moesten mij echt hebben... had dan ook een oranje jurkje aan, dus daar kwamen ze lekker op af...
    Maar verder wel heel lekker door de duinen gelopen en hertjes gekeken in Haarlem. Ook nog ff bij het kopje van Bloemendaal geweest waar we morgen denk ik nog maar even naartoe gaan om lekker een pannenkoek te gaan eten, daar heb ik nou echt weer eens zin in!

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee..!!!

Klinkt echt als een heerlijk dagje Jody..!!
    En je hebt helemaal gelijk dat je er morgen een pannekoek gaat eten hmmmm....

Wij zijn even Hoofddorp ingegaan en daarna langs vrienden we zijn net thuis en ben echt zo moe, kan amper me ogen open houden....
    Ga zo even lekker douchen..!!

Deel Deze Pagina