Hey meiden! Waar zijn jullie allemaal dan? Ik heb voor de verandering maar weer eens een dag gewerkt Heb heerlijke plaatpizza gemaakt, echt een aanrader! Allerhande - Albert Heijn Dit is het recept, voor als je denkt; WTF? Plaatpizza? Morgen gaan wij ook BBQ-en, hopelijk blijft het een beetje knap weer... @Redhead: Veel plezier op Haarlem Jazz! @Denise: Veel plezier met varen! Hoop op een zonnetje @Jody: Klinkt als een gezellig dagje meis. En die wespen moeten echt verboden worden he? @Bren: Nog wat leuks gekocht in Hoofddorp? De primark is daar echt een koopjesspot Alleen die rommel daar... @Maaike: 5 nachtjes inderdaad... Heb me gister vergist denk ik? Was al laat Dus bij deze: NOG 5 NACHTJES!!
Ja was wel lekker! Hebben jullie nog wat gekocht in Hoofddorp? En was het gezellig bij de vrienden? Inmiddels zal je wel al slapen! Hier net 2 afleveringen breaking bad gekeken, nu nog ff lekker op internet struinen voor ik heb nog geen idee wat eigenlijk, haha. Verder is het wel heel rustig hier, dames!! Ongezellig!!
En Anni, nog 5 nachtjes inderdaad!! Hoe was het op je werk vandaag? En die rotwespen zouden idd verboden moeten worden!!
Het was helemaal niet druk, dus dat was wel jammer. Als het druk is gaat de tijd tenminste een beetje snel... En dat struinen op internet is net als winkelen. Vaak moet je er tegenaan lopen Al wat gevonden?
Klopt helemaal, An! Dat is inderdaad zo, het kan maar beter druk zijn, dan gaat de tijd sneller. Hoe is de sfeer eigenlijk op je werk? En trek je het nog een beetje? Nee, eerst maar ff de keuken opgeruimd enzo. Nu aan het bedenken wat ik eens zal gaan doen behalve natuurlijk zp in de gaten houden.
Ja het gaat wel redelijk. Weet nog niet helemaal wat ik ga doen, maar ik wil gewoon niet overgeplaatst. Het gaat eindelijk weer een beetje goed, krijg je dat gezeik weer. Maar wacht het wel af... Wil eigenlijk iets anders doen, maar ben zo bang dat ik dan precies op dat moment zwanger ben... En dan willen ze je vaak niet meer. Ja ik verveel me de hele avond al de blubber, niks op tv en er was helaas tot nu niemand hier Zo ongezellig helaas. Maar nu ben jij er! Jippie!
Ja ik kan me je dilemma goed voorstellen, meis! Is erg lastig! Goed over nadenken en dan je beslissing maken. Wat je ook zou kunnen doen is als je inderdaad zwanger bent dat bij de sollicitaties aangeven. Dan zijn ze er van te voren van op de hoogte en heb jij niks te verliezen... Ja het is idd erg rustig hier! Maar gelukkig ben jij er ook gezellig! Is je vriend niet thuis dat je je zo verveelt?
Jawel maar die zit sport te kijken (boksen, wielrennen) echt zo supersaai... Dus vandaar dat ik maar een beetje op de laptop zit te surfen. En jij? Is vriendlief niet thuis?
Ah ja daar zou ik ook erg verveeld van raken. Ik hou helemaal niet van sport op tv, dus als dat hier op staat (wat het gelukkig bijna nooit staat) dan ga ik ook snel iets anders doen! Wat ben jij aan het surfen op inet? Mijn vriend is aan het leren. Druk aan het leren voor zijn werk, hij wil namelijk nog een aantal certificaten gaan halen zodat hij straks eindelijk het werk kan gaan doen wat hij wil. Dus het is voor een goed doel! Heb jij je trouwens nog een beetje kunnen inhouden met testen of heb je toch de test gedaan vandaag? Ik kan het me niet voorstellen want dan had je het vast al neergezet hier... maar toch ben ik nog ff benieuwd!
Nee heb helaas geen testen meer. Dus moet van de week weer even testen halen en dan weer eens proberen. Vind het ook doodeng gewoon! Ik ben beetje op FB en Hyves aan het koekeloeren wat iedereen uitvreet, maar not much eigenlijk. Zelfs dat is niet boeiend op zaterdagavond Wat een studiebol die vriend van jou zeg! En dat op zaterdagavond, respect hoor. Maar tis inderdaad voor een goed doel, dus dat maakt het iets dragelijker? Meissie, het spijt me maar ik ga lekker mijn mandje opzoeken. Ben best wel een beetje moe, en wil morgen ook niet om 12 uur pas mijn bed uitrollen Hopelijk is het morgen wat drukker, al vind ik het met jou ook supergezellig! Welterusten!
Ja dat snap ik heel goed dat je het eng vindt! Dat kan ook niet anders! Yep, maar hij vindt het ook superleuk wat hij aan het leren is, dus dan is het een stuk makkelijker natuurlijk... Weltruste meis en tot morgen!!
Hoi meiden wat is het hier rustig geweest gister. We hebben echt een superleuk Armani pakje uit Sicilië gehad, echt zo schattig, zal zo wel even fotootje schieten. Vanmiddag lekker varen, zoals het weerbericht eruit ziet blijft het hier lekker mooi, we gaan ervan genieten. Gaan jullie nog wat leuks doen meiden, in ieder geval veel plezier dan vandaag
Goedemorgen...!! Heel veel plezier Denise.. Poeh wat heb ik een k*t nacht gehad zeg heb echt elk uur gezien, terwijl ik zo moe was..... Pffff Ik hoop dat jullie wel lekker hebben geslapen! Redhead hoe was Haarlem jazz?? Hebben jullie het leuk gehad?? Jody vandaag lekker een pannenkoek eten?? Hmmm Ann ga jij nog wat leuks doen??????
Ah wat een leuk cadeautje, Denise! En schiet idd ff een fototje! Veel plezier vandaag! Wat vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad, Bren! Zeker omdat je straks nog de babyshower hebt... Jij in ieder geval heel veel plezier daar!! Hoop dat je lekker wordt verwend!! Redhead leuk gehad gisteren op Haarlem jazz? Ik ben net pas wakker, gelukkig wel goed geslapen. Die kleine had net alweer ff speelkwartier, ze was weer lekker druk! Ik ga eens even ontbijten!
Eetsmakkelijk jody...!!! Ja ik ben echt heel benieuwd..!!! Ik laat vanavond wel weten hoe het was... Wens jullie allemaal een mooie dag!
Goedemorgen! @Jody: Eet smakelijk meis! Wat voor ontbijt word het? @Bren: Wat vervelend dat je weer zo kut heb geslapen. Hopelijk is dat snel voorbij, want je rust is zo belangrijk! Veel plezier op de babyshower, ben benieuwd hoe het was! @Denise: Wat schattig zeg! Ben benieuwd naar de foto ervan. Veel plezier met varen, het weer zit in ieder geval mee @Redhead: Hoe was Haarlem Jazz? Ik ga vanmiddag naar mijn schoonouders om te BBQ-en, schoonmama was van de week jarig. Verder vanmiddag Ajax kijken, en beetje huishouden doen met de muziek op
Pantosti's! Was erg lekker! Mijn lieve vriendje heeft het ontbijtje weer verzorgd voor me. Zit nu lekker aan de cappuccino achter mijn laptopje. Zoals een zondag moet zijn!
Wij allebei! Dus hij treft het met zo'n leuke vriendin whaha Ben ook rete-fanatiek, dus schreeuw net zo hard dat de scheidsrechter een eikel is, etc. Maar dat doe ik alleen thuis, anders denken ze misschien dat ik niet goed ben geworden hihi. Jij ook fan Bren of alleen je vriend?