Is ook niet zo gek, Bren. Gisteren een drukke dag gehad. Ze zullen vast wel snappen dat je wat aan de moeie kant bent!
Geen idee, das een verassing! Ze vroegen me wel of ik nog een leuk restaurantje wist in Haarlem. Tsja zoveel... Maar daar ben ik allemaal al geweest!
Als ik er eenmaal ben zal het heel gezellig worden..!! Heb een beetje opstart problemen))))) Maar ik ga nu douchen..!!!!!
goedemiddag manlief uitgezwaaid vannacht hij belde een uur geleden dat ie veilig is aangekomen huishoudelijke taakjes voor vandaag er bijna doorheen gejaagd moet alleen nog een was ophangen en dan lekker verder aan mijn babyalbummetje en dat allemaal lekker in de pyama gisteren een heerlijk feestje voor mams gehad maar was wel afgeknoedeld daarna mmmm pannekoeken klinken lekker voor het avondeten (moet nu een paar dagen zelf koken, niet meer gewend haha) brenda veel plezier op je feestje redhead veel plezier met je vriendinnen vanavond anni ik heb nog een test liggen kan ik die voor je meenemen ik heb em niet meer nodig en weggooien is ook zonde hier trouwens geen voetbalfan maar een een motorfan hij had ook liever met de motor naar frankrijk gegaan maar heeft zijn vakantie wel zo gepland dat hij geen wedstrijd mist haha meiden tot later
Nogmaals veel plezier Bren! Oh dus dat is nog spannend, Redhead! Leuk! Ik vind Bruxelles en de Ark altijd erg leuk en lekker als je niet een heel groot budget hebt. Voor de wat grotere budgetten (ong. 70 tot 80 met z'n tweeen) ben ik altijd helemaal weg van La Forca (Italiaans - maar geen pizza enzo. Echte authentieke Italiaanse gerechten) of India Corner (Indaas, ook echt supergoed) en uiteraard Nagoya (Japans - onbeperkt sushi).
Wel ongezellig zo alleen thuis, Maaike... Maar wel fijn dat het gisteren leuk was . En "afgeknoedeld"! Wat een geweldig woord ! Oef, nou heb ik honger, Jody .
Ja dat zijn toch wel echt hele goede restaurants hier. Oh en ik ben ook helemaal weg van Erawan (Thias), ook echt supergoed! Ja ik krijg er zelf ook trek van!!
Zo, mijn huisje is weer zo goed als aan kant, lekker fris naar citroentjes ruikt het Nu Ajax kijken, en daarna om half 4 gaan we weg, dus ik ben er vanavond weer. Fijne dag meiden!
Nou!!! Had net voor de zekerheid maar even gebeld naar de konijnenberg, maar ook daar kunnen we niet met creditcard betalen... Dat wordt dus niks meer met de pannenkoeken vandaag...
Jawel, we hebben wel eten in huis. Maar ik wilde zo graag even een pannenkoekje eten ergens... maar dat gaat 'm niet worden, ben ik bang!
hmmmm tijd voor een plan b manlief geen cash meer? ik denk dat ik voor vissticks ga met spinazie straks snel en redelijk gezond moet toch een beetje de snoeperijen van gisteren compenseren net even een uurtje gelegen maar soms word ik daar moeier van dan dat ik er ervan opknap
Aaaah, wat jammer Jody! Toen ik werkte vroeger kon het nog wel! Poeh, ik ben ook moe Maaike! Jij inmiddels al wat wakkerder? Zo uit eten, kan eigenlijk niet op mijn beentjes staan... Maar even een glas cola, wie weet helpt dat.
ik lus geen prik helaas dus ga maar voor een glaasje sap hihi en misschien juist iets gaan doen en niet achter de comp hangen maar zit gewoon wel lekker
Ook lekker! Nope, geen van beide nog cash dus misschien ff een pizzatje ergens halen ofzo. Ja ik ken dat, soms doet een napje je goed en soms word je er alleen maar moeier van...
Ja echt heel jammer... maar we kijken rustig verder. Eet smakelijk alvast Redhead! En ik hoop dat je je snel wat wakkerder zal voelen!
Sap is ook veel beter eigenlijk, Maaike . En ach... waarom actief doen? Het is zondag! Of gewoon koken, Jody? Gelukkig is het bijna payday!
soms een soort misplaatst schuldgevoel als ik niets doe dus heb maar even buiten de katten gekamd iedereen blij mee haha die rooie van mij verhaart zo en heeft echt van die hele fijne pluizige haartjes (vandaar pluis) maar ze willen niet altijd gekamd worden