Sas, gezellig die plopjes! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet altijd even prettig vond... De verschuivingen die ik nu bijna continu voel, vind ik een stuk aangenamer. Verder een lekker rustig dagje lees ik. Lekker geperst net ? An, wat bizar! Ik ben er ook niet helemaal van, maar what the heck? Ik hoop dat het het waar is ! Net terug van yoga en het parkeren ging eigenlijk super! Heel dichtbij en geen stress. Terug over de donkere landweggetjes. Voor het eerst alleen! I'm proud .
Goedenavond..!! Lekker gegeten allemaal? Meiden met de yoga veel plezier..!! As ik heb inderdaad steeds meer dat ik denk kom maar op met de bevalling....heb er soms zelfs een beetje zin in! Ben zo nieuwsgierig naar me kleine mannetje... En soms heb ik weer dat ik het allemaal hartstikke eng vind, het ligt er eigenlijk een beetje aan hoe ik me voel..... Ann wow dat is toevallig..!!! Ik vind het wel altijd heel interessant, en laten we met ze alle duimen dat ze gelijk heeft...!!!! Wanneer ga je testen??
Haha ik vond het ergens een beetje eng, maar ook wel heel toevallig dat ze het zei! Nu hopen dat ze het bij het rechte eind heeft Ik ga proberen te wachten tot volgende week donderdag met testen, dan zit ik op dag 41... Maar of ik dat ook kan?
Goed zo, Bren! En die angst die ken ik, vooral als ik erg moe ben... Maar gelukkig steeds minder . Bedankt voor het trots zijn! Ann, ik ben alweer aan het duimen, dit keer de andere kant op!
Ik heb taart . M'n schoonzus zou komen met Bob's nichtje. Rond zeven uur. Nog niemand te zien. Dät vind ik toch ZO irritant! Maar ach... Ik heb taart!
Zijn ze al bijna 2 uur te laat? Nee joh, dat vind ik zo aso :x Ben zelf altijd op tijd (of probeer het in ieder geval hihi) Enne, kan je een stukje taart hierheen kwakken? Dan krijg jij van mij pleisters voor je duimpjes
Meiden! Goedenavond!! Ann, wat onwijs cool! Ik ben daar ook te nuchter voor hoor, maar toch is het dan ergens wel weer interessant! En laten we hopen dat jij nu ook aan de beurt bent!!! As, dat is niet zo leuk nee... is ze er inmiddels al? Net terug van yoga. Een na laatste les vanavond gehad. En wie weet wel de laatste als ik voor a.s. maandag mocht bevallen. Nee sorry, geen foto van mijn nieuwe kapsel. Maar zo bijzonder is het dan ook niet hoor! Alleen uitgroei die gehighlight is en de dooie punten er af. Het is gewoon weer netjes, maar niks bijzonders.
En nou ben ik ook wel benieuwd naar wat voor taart je hebt!! Zag net ook alweer een zak m&m's voorbij komen... 3 keer raden wat er nu tussen mijn kiezen knarst...
Ennuh heel goed, As dat alles probleemloos is verlopen met parkeren! Heel goed!! en Bren, ik heb er soms ook gewoon een beetje zin in... raar he?!
Hmmm met ze alle aan de m&m's heerlijk...ik heb lekker die met noten erin..!!! Echt verslavend..!! Ja stom hè ? Wie had dat ooit gedacht?? Dat we er zelfs zin in krijgen haha
Wij aten vanavond spaghetti... Nou dat was dus ook weer maagzuur boeren Krijg het ook niet weg, terwijl ik overdag trek voor 2 heb! Heb net maar weer roomboterstengels weg zitten snaaien. En nu wil ik ook M&M's
Ja echt hè ann..!! Al mag ik niet klagen ik heb door die pillen echt bijna geen maagzuur meer gelukkig..!
Ja het is voor jou echt ideaal dat dat verleden tijd is! Maar weet je Bren, als het zo zou zijn dat ik zwanger ben, heb ik heel graag die misselijkheid er bij. Klinkt misschien gek, maar heb er nu bekant alles voor over om zwanger te mogen zijn...