Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee hoor klinkt helemaal niet gek..!!!
    Ik heb het zelf namelijk ook altijd gezegd en snap dus heel goed dat jij dat ook zo voelt..!!

Ik ben zelf echt ziek geweest en vond dat verschrikkelijk, maar meer dat ik bang was dat mijn mannetje niet genoeg binnen kreeg..!
    Het is het dubbel en dwars waard..!!

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Absoluut!
    Vind het fijn dat jij begrijpt wat ik soms bedoel.
    Soms vind ik het moeilijk om negatieve dingen hier neer te zetten, omdat ik bang ben dat dat raar over komt.
    Maar gelukkig weet jij hoe het voelt (niet dat de rest dat niet weet maar toch)
    In ieder geval heb ik straks 1 voordeel; ik heb dan 6 deskundigen die mij alles kunnen vertellen ;)

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toevallig had ik het met het proefkaartje van het geboorte kaartje dat ik dat heel emotioneel vond...we hebben er een hele mooi gedichtje opstaan die echt bij ons past en dat onze namen er opetsen zo onwerkelijk...!
    Als ik nu terug kijk hebben we 3 jaar gestreden en ben zo blij dat we samen zo sterk zijn geweest en het ons gelukt is..!!

Ik wens jou dit ook echt ann en ik hoop echt heel snel..!!

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Opetsen= Opstaan

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik kan me voorstellen dat het voor jullie ook een hele zware periode is geweest.
    3 jaar is echt niet niks, en kan me goed inleven in jullie gevoel.
    En zou ook echt wel een traantje laten.
    Het komt dan echt als besef dat je gewoon papa en mama word, wat misschien eerst niet zo vanzelfsprekend was/is.
    En het pijnlijkste is nog dat mensen gaan vragen; en wanneer jullie?
    Dan zou je het liefste het wel van de daken willen schreeuwen.
    Maar dat kan gewoon niet!
    Ach, ik hou goede hoop dat het deze maand raak is :)

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop met heel mijn hart dat je nu lekker aan het broeden bent!

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ann, dat hopen we heel erg met je mee!! En ik kan me ook echt wel voorstellen dat je er alles voor over hebt. Dat is helemaal niet gek hoor, meis!

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Het was rijstevlaai :). Ooooh en nou heb ik ook trek in m&m's... Ik heb alle drie de soorten, maar laat ze nu echt even dicht. Wil zo naar bed en dan brand ik m'n nest weer uit.

Schoonzus en nichtje toch nog op komen dagen om 21.10 uur en nu weer lekker weg! Bob kijk Roadrunner en ligt helemaal gevouwen!

Ann, ik begrijp heel goed dat je er alles voor over hebt! En Bren, het is voor jullie helemaal niet vanzelfsprekend geweest... Ben erg benieuwd naar je kaartje straks, kun je er dan een foto van maken?

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk as ik zal een foto maken van het gedichtje..!

Het moederschap is voor ons allemaal heel bijzonder..en elk kindje is een wonder..!
    Ik weet niet zo goed hoe ik het, het beste moet verwoorden, maar wil niet dat jullie denken dat het voor mij specialer is dan voor jullie want dat is natuurlijk niet zo...
    Ik wil alleen aan ann laten weten dat ze hoop moet houden en dat het zeker gaat lukken!!

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Denk ook niet dat het uiteindelijk specialer is, maar ik denk wel dat het voor jou toch anders is geweest. En natuurlijk moet Ann hoop houden :)! Maar die vervelende cyclus... Grrrrrr!

Meisjes, ik ga lekker naar bed. Ik kan geen Roadrunner meer zien :p.

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker as..!!!

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden, ik heb het al eerder gehad maar vabdaag was het wel heel vaak en vrij extreem... En ik ben heel erg benieuwd of jullie dit ook hebben... Ik heb vandaag een aantal keer een heel gemeen gevoel gehad in de buurt van mijn blaas als die kleine aan het bewegen was... ik denk dat ik het het best kan omschrijven als een gevoel alsof ze in mijn blaas aan het gniepen is. Herkennen jullie dit?

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Slaap lekker As!

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jep, een hele gemene steek is het! Pijnlijk... Ken em ook, gelukkig niet al te vaak!

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Raar hè?! Ik vraag me echt af wat dat is!

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Volgens mij is het ook echt een beweging van haar in je blaas. Ik heb het sinds een paar dagen ook af en toe. Fijn naast alle menstruatiekrampjes...

Nu echt naar bed. Het lukt vandaag niet zo goed :).

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook ik herken het gevoel Jody...!!

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    toch denk ik wel dat het anders is als je er zo lang over doet om je wondertje te krijgen... Ik erger me ijvoorbeeld heel snel aan de kwaaltjes waar ik last van heb. Ik heb het er natuurlijk allemaal wel voor over maar ik vindt het zo verschrikkelijk vervelend dat ik door mijn bekkengezeur niet meer alles kan doen wat ik wil doen! daarnaast erger ik me continue aan de of super negatieve of super positieve stemming waarin ik zit door die rothormonen... ben niet meer mijn lekkere relaxte evenwichtige zelf en daarmee zit ik mezelf dwars. Als ik moeilijker zwanger was geraakt had ik me er misschien minder erg aan geïrriteerd denk ik soms.

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Misschien, maar dat weet ik niet zeker, is als het niet vanzelfsprekend is dat je het nog meer waardeert als je eindelijk zwanger bent?
    Maar aan de andere kant denk ik dat als je graag zwanger wilt worden de tijd ook niet uitmaakt...?
    Ach, bij ons allemaal zijn ze supergewenst!
    En daar gaat het om :)

Tja, die cyclus...
    Daar zeg je me wat!
    Dat is nog het vervelendste, geen pijl op te trekken!
    Maar hopelijk hebben we nu een beetje goed "gegokt" ;)

Meiden, ook ik ga mijn mandje opzoeken.
    Ben best wel een beetje moe...
    Welterusten!

Owja, morgenavond moet ik na mijn werkdag weer thuis knippen, dus zal niet heel veel hier te vinden zijn, dan weten jullie dat!

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ander zeer leuk nieuws! heb 1 schopje aan de buitenkant van mijn buik gevoeld :D

Volgens mij krijg ik een ontzettend druk kind ;)

Deel Deze Pagina