Het is echt een heel gemeen gevoel, echt heel naar! Ben elke keer erg blij als het ophoudt! Denk idd dat het ook echt iets bij je blaas is ja, zo voelt het wel tenminste!
Weltruste Ann! Wat leuk Sas dat je je kleintje hebt voelen schoppen vanaf de buitenkant!! Geweldig gevoel he?! Meiden ik ga ook slapen, niet meer geslapen sinds vanochtend. Ik ben echt op! Weltruste en tot morgen!
Slaap lekker allemaal..!!! Gaaf sas, geniet ervan want dat is wel echt heel bijzonder..!! Ann werkze morgen, een drukke dag..!!
goedemorgen! Moet eigenlijk al in de douche staan, maar wilde even nog spieken hier! Kan mijn bed niet uitkomen, pfff. Hele fijne dag meiden, hopelijk ben ik er vanavond nog even
Goedemorgen! Ann, jeetje wat een drukke dag! Hoe is het met je buik en boobies? Sas, wat legde je dat goed uit! Hoe vaak ik me ook wel niet schuldig gevoeld (en voel) over mijn geklaag over m'n kwaaltjes... En gaaf dat je je kleintje gevoeld hebt . Nu snel een trapje voor je man () bewaren! Jody en Bren, toch leuk dat ik het kan herkennen als jullie ergens last van hebben of iets voelen. Meestal net een weekje later . Jullie nog plannen vandaag? Ik kon gisteren niet goed in slaap komen. Warm! Werd ook steeds wakker. Vanmiddag maar weer een middagdutje doen! De man van de wc en ik voeren koude oorlog. Hij zegt vandaag niet eens "goede morgen"! Straks eerst maar eens beginnen met de wasjes draaien. Vandaag mag ik babywasjes doen van mezelf .
Goedemorgen! Werk ze, Ann! Hier net wakker. Weer zo raar gedroomd! Elke keer als ik wakker word 's nachts dan verbaas ik me weer over de ene na de andere bizarre droom! Vannacht gedroomd dat me verteld werd dat je heel goed kan herkennen wanneer je mag gaan persen, dan gaat het naar vanille ruiken. Haha En net word ik wakker dat ik samen met Nate en een vriendin van mij naar de Vomar ging en dat ik een winkelwagentje wilde en daarvoor een uur in de rij moest staan. En toen had ik er nog geen een. Er stond een superlange rij om de karretjes terug te brengen, maar iedereen had er een 50 cent nmuntstukje in zitten en ik had zo'n ah muntje. Dus niemand die zijn karretje aan mij wilde afgeven. Toen vroeg ik om een mandje, ook die kreeg ik niet want ik was niet tussen de 10 en de 20 jaar. Vervolgens kom ik terug bij Nate en mijn vriendin en begin ik keihard te schreeuwen dat het echt een supermarkt is. Nah ja... Dit gaat echt nergens meer over!!
Hahahaha, je maakt mijn ochtend wel erg vrolijk me je dromen zo! Ik had ook al een droom over persen en ontsluiting. Maar dan bij een vriendinnetje van mij die niet zwanger is. Maar dat is allemaal wel te verklaren, want bij yoga ging het gisteren over persen en daarna was met dat vriendinnetje aan het facebooken. Belachelijk he! Nu is ie weer wat vergeten (gok ik) en verdwijnt ie weer met z'n megabus. Ook zonder wat te zeggen. Ach, ik denk dat ik maar overdreven vriendelijk blijf straks .
Ja echt hè! Heel irritant die man, erg onprofessioneel ook dat ie zo met zijn klanten om zijn klanten!
Gauw eten . Ik weet eigenlijk niet of ik de wasmachine mag gebruiken nu... Zou wel handig zijn om te weten! Moet je vandaag boodschappen doen eigenlijk? Omdat je zo over supermarkten droomt!
morgen meiden Wordt hier al heerlijk afgekletst zeg Zelf een lekkere rustige nacht gehad en nu helemaal uitgeslapen. Ik merk dat ik nog steeds lekkerder slaap zonder extra kussen dus ik pleur die altijd halverwege de nacht uit bed
Mooi Sas! Ik heb nu wel een extra kussen bij m'n hoofd, omdat ik anders steeds last krijg van maagzuur... En? Al een beetje zenuwachtig voor vrijdag? Hoe laat moet je?
Nou, ik ben eruit. Deze moet het worden. Nu het kleurtje nog kiezen... Bondolino babydrager | Babydrager / draagzak | Babybij
Moest alleen even brood halen bij de bakker... en daar heb ik vooralsnog geen karretje voor nodig, haha Wacht even met bestellen van die buikdrager, As!! De manier waarop de baby er in hangt is namelijk heel slecht voor de heupjes heb ik me laten vertellen. Ik zou er even goed research naar doen voordat je deze besteld. Wij hebben zo'n soort: Lodger Shelter Fleece | Buikdragers / buikdrager | Baby-Dump
Haha, dan weet ik het ook niet . Dat had ik ook gehoord, en ik heb ook al zo'n ding die jij hebt voor het begin. Maar na verloop van tijd wordt dat te zwaar om je schouder. Deze zijn allemaal ergonomisch getest op kinderen en ouders. Olé, man weg! De wasmachine draait de eerst babywas en ik ga zo boven maar eens stofzuigen en poetsen. Wat een stof zeg!
ik zu zeggen koop of maak een draagdoek, is geschikt vanaf 0 dagen tot pak m beet 4 jaar. Wel geschikt voor baby heupjes Je moet erop letten dt het kindje bij voorkeur met opgetrokken knietjes in het ding kan in het begin, zodat de knietjes hoger zijn dan de heupen, dan is het eigenlijk goed. Voordeel van een draagdoek is dat ze er ook in kunnen liggen en het is lekker warm in de winter.