Het gefrutsel en gehannes met zo´n doek is niets voor mij en Bob... Heb zo'n doek gekregen, maar die gaan we voor andere doeleinden gebruiken. Daarom hebben we voor het liggen die ene (zie bericht Jody) en willen voor het zitten en voor later (wanneer de kleine man er aan toe is) zo'n andere. Pfff, net even gepoetst in de badkamer en nu helemaal gesloopt!
Oh oke, gelukkig! Ja voor later zijn die andere misschien niet meer zo handig, nee! Dan zie ik wel weer hoe we het gaan aanpakken... En zo'n ding die wij hebben is in principe ook een soort van draagdoek, toch?
Poeh he, dat stofzuigen en dweilen is best zwaar! De eerste verdieping is af, nu de trap en de hal eigenlijk nog even... Maar ik wil niet meer!
Lekker mee stoppen dan! Morgen weer een dag, hoor!! En als de recenties slecht zijn dan zou ik het niet doen. Gebruikerservaringen zijn goud waard! =)
Inderdaad, morgen de rest! Schoonzusje komt helpen, dus dat is fijn! Ik bedoel dat de recensies over de Lodger Shelter slecht zijn... Wat is het rustig vandaag zeg! Ik nu naar Lisse om Bob's auto weg te brengen. Geen zin .
Hee meiden..!! As fijn dat de meneer weg is..!! En je bent hard aan het werk geweest zeg....!! Lekker dat je schoonzus morgen komt helpen! Het is hier inderdaad lekker rustig geweest...... Allemaal een lekker dagje gehad??
Het is hier inderdaad erg rustig geweest, meiden! Ik ben de hele dag lekker in de weer geweest en vanavond een vriendinnetje over de vloer gehad. Die is nu net weg, dus eindelijk weer tijd voor het forum! Waar hangen jullie allemaal uit dan??
ff gauw ben moe en ga naar bed maar hier nog wat fotos tot morgen maaikegaatervoor!: hoera.........Willem Lodewijk is geboren!
Ja was wel gezellig! Maar merk wel echt dat ik rustiger moet gaan doen nu. Ik ben veel te druk in de weer. Morgen even niks. Morgenavond wel weer naar mijn vader... Donderdag overdag even een dagje helemaal niks en donderdagavond hou ik ook lekker even vrij! Vrijdag vervolgens weer een afspraak staan en zaterdagavond ook weer. Pfff al die mensen die je nog even willen zien voordat je bevalt! Vanaf volgende week ga ik ECHT rustiger aan doen!! Dan heeft iedereen lekker pech gehad.
Morgen trouwens wel weer even naar de vk. Weer even een bevestiging van een mooi kloppend hartje en de bloeddruk. Altijd fijn! Ik probeerde een berichtje achter te laten onder de foto's maar op de een of andere manier lukte dat niet. Dus dan hier maar: Maaike, wat een mooi ventje en wat een lieve foto's... geniet er van!
As je hebt helemaal gelijk..!!!! Jody ja je moet wel echt aanjezelf denken hoor, doe maar lekker rustig aan..!!! En altijd fijn even naar de vk....nu helemaal zo op het eind toch?? Maaike wat een mooi mannetje, geniet er maar lekker van..!!!
Ja dat ga ik ook zeker doen! Ik heb er ook echt steeds minder zin in! Wanneer moet jij eigenlijk weer naar de vk, Bren? Deze week nog niet geweest, toch?
Je hebt helemaal gelijk..!! Het wordt straks al druk zat..!! Ik heb vrijdag een afspraak bij de vk.... Hoelaat moet jij morgen??
14:10, lekker midden op de dag... Ach ja, kan ik iig lekker uitslapen en dat ga ik dan maar ook eens even lekker doen. Vrijdag ben jij gewoon al 39+3!!! Gaat snel!!! Ik ben zoooooo benieuwd!!!
Ja gaat snel hè????? Zo spannend Je hebt helemaal gelijk lekker uitslapen dan doe ik gezellig met je mee haha
Heerlijk uitslapen en dan op mijn gemakje wakker worden met een aflevering Gooische vrouwen ofzo. Ik ga lekker mijn bedje opzoeken! Weltruste meiden! Tot morgen!