Akelig he, Jody. Ik slaap ook steeds slechter. Het ligt ook niet meer zo lekker met die buik. Ik snap nu wel waarom ze dat verlof hebben uitgevonden. Slapen nu het nog kan.
hallo! Hier een berichtje van een heeeel hard ''werkende'' anni haha Pfff ik kijk ook een soort van uit naar verloftijd, heerlijk lijkt me dat! Maar daar moet ik nog even geduld voor hebben! En jullie moeten me echt dwingen met wachten met testen hoor hihi. Vind het erg spannend! @denise: wat naar dat je een gebroken nacht achter de rug hebt... hoop dat je met daaf mee kan naar de tattooshop! @jody: rustig aan doen hoor, jij maakt je nog veeels te druk! @as: lekker he, soms even alleen zijn? Ik heb daar soms ook behoefte aan! Sorry dat ik niet overal op reageer, pauze is weer voorbij! Tot straks meisjes! Xxx
ik heb echt ZOOO'n zin om een keertje bij Shabu Shabu te gaan eten maar ik durf het niet goed nu ik zwanger ben....
Ik ken het restaurant niet, maar ik heb ook gewoon sushi gegeten in Luxemburg. Als je maar goed kijkt wat je wel en niet mag en of het vers is.
ja maar das het hele eieren eten, ik kan de vis niet zien voordat hij wordt aangesneden en kan niet in de keuken kijken... je proeft het natuurlijk wel maar dan kost het weer extra en daar heb ik dan ook geen zin in... Ik wacht denk ik wel gewoon tot na de zwangerschap
gisteren had ik trouwens onbedwingbare trek in een uarter pounder van de mac heb ik ook neit aan toegegevne
Ik zal Bob eens lief aankijken en vragen of ie binnenkort sushi wil maken! Dan kom je het gewoon hier eten .
Oooooh, die Mac! Ik kan er elke dag wel eten nu... En nu dus weer trek. Maar goed dat Bob m'n auto mee heeft. Dan kan ik er niet heen.
hehe zit er erntig over te twijfelen nu Het lukt me zelf nooit goed sushi te maken, of te veel suiker en azijn of te weinig.... deed wel altijd lekker eentje met half rauwe biefstuk met champignon uree met wasabi, die was heeeeeerlijk!
Ohhh zo spannend, Ann! Maar nog even wachten met testen hoor!! Ja dat slapen is echt kut! Ik voel me nu ook zoooo verrot!! Net mijn vriendinnetje gesproken die er 4,5 jaar over heeft gedaan om zwanger te raken. God zij dank geen miskraam maar ze voelt zich verschrikkelijk ziek. Kan alleen maar op bed liggen, is kotsmisselijk. zo sneu!! Morgen moet ze voor haar eerste echo. Ik ben zo benieuwd!! Hoop zo dat alles goed is!!
Ik ben gewoon wezen eten bij shabu shabu, gewoon de rauwe dingen laten staan Kleine meid groeit perfect, ze is alweer 3980gr........kleine bolle Nu onderweg naar Amsterdam
Jody zo herkenbaar dat van je vriendin..!!!! Wat ontzettend sneu zeg..!! Je hebt er pilletjes voor hè, die zijn e speciaal voor zwangere, misschien kan je haar dat laten weten en kan ze die gaan slikken voor de misselijkheid ik heb die ook gehad.... Spannend morgen haar eerste echo, laat je ons ook even weten hoe die was? Ik ken haar niet maar heb er wel een goed gevoel bij....! Meiden ik ben zo lui, heb een broodje gegeten en nu lig ik weer in bed..!! Heb ook besloten vandaag niet boodschappen te doen dus we gaan lekker iets bestellen...!! Wel ben ik vandaag weer lekker misselijk en zelfs last van maagzuur...en dat last van maagzuur was een tijdje weg...door de pillen hoop niet dat het weer blijvend is! Sorry voor mijn geklaag voel me een beetje down vandaag!!
Wow wat goed Denise..!! Wel fijn om te weten dat je borstvoeding dus ook goed is...!! Heel veel plezier krijgen we straks een foto van de tattoo???
Succes Sas, toch honger gekregen ? Wat sneu Jody... Hopen dat ze zich snel weer beter voelt! Wel lief dat je zo meeleeft, volgens mij moet dat haar best een beetje helpen! Ze groeit goed, Denise! Fijn hoor. En veel plezier in Amsterdam!
Je mag lekker klagen hoor, Bren! Wat naar dat je je weer zo shit voelt. Hopen dat het inderdaad eenmalig is... Hoogzwangere vrouwen hoeven geen boodschappen meer te doen heb ik besloten. Wat is dat een gedoe, zeg. Kost veel teveel energie. Bestellen geeft dus niets . Zo, hier de eerste twee babywasjes weer schoon opgeruimd en nummer drie zit in de machine. Ben nog wel even bezig denk ik... Er liggen nog heel wat stapels te wachten! M'n nieuwe boxkleed kwam gisteren binnen en vandaag krijg ik weer een pakketje met de draagzak. Volgens mij heb ik nu echt de beste uitgezocht en kan Bob er ook schaamteloos mee op pad!
Wat groeit ze goed Denise! veel plezier in Amsterdam Ohw wat spannend! zal ook voor je vriendin duimen Jody! en idd, als ze niets binnenhoud is het misschien slim om even de huisarts te bellen, maar dat heeft ze vast al gedaan. Ik hoop dat je zelf ook nog even kan bijslapen? Das irritant Brenda, ik ga ook voor jouw duimen dat je morgen weer zuurvrij bent en niet meer misselijk! En klagen mag, doe ik hier ook vaak zat Zelf net terug van de schapjes, ik had nog aardappelen nodig voor de stamppot vnaaf, heb meteen 2 runderburgers en 2 lekkere broodjes meegenomen, ik ga nu lekker zelf een hamburger in elkaar draaien Eten bij shabu zou ik trouwens doen om de rauwe sushi... yellowfin tonijn enzo, maar volgens mij is die hier bijna nooit dagvers maar altijd ingevroren geweest... komt goed ik wacht wel. We hebben trouwens weer een meelezer
Tuurlijk spam ik even een foto Spannend hoor Jody, duimen dat alle goed is op de echo Balen dat je zo'n downdag hebt, maar kom he, dat mag, je bent hoogzwanger