Er zijn best veel berichten op internet te vinden over dat chocolade goed zou zijn. Er zit een stofje in wat oa ook de kans op zwangerschapsvergifting verkleint... Dus trek of geen trek: chocolade eten als een malle de laatste weken! haha Mijn vriend was het eerst volledig met me eens over de badbevalling, maar na deze argumenten vindt hij het ook een beter idee om toch naar het ziekenhuis te gaan. Dus ik ga me morgen, nadat ik terug ben van het zwemmen, maar even inschrijven bij het Kennemer. Hoop alleen wel dat ik daar dan wel terecht kan... want dan wil ik echt wel heel graag daar bevallen...
Je kan je via hun internet site aanmelden hè?? Heb ik gister ook gedaan dat rade de verloskundige aan....
Mooi zo, Redhead! Maar je bent alweer weg! Had de afspraak wat betreft het zwemmen al hier neergezet voor je.
Oh misschien bij het Spaarne, maar volgens mij bij het KG niet... Maar ik heb vanmiddag gebeld omdat ik nou toch even een goede indicatie van de kosten wilde hebben en toen vertelde ze me dat ik langs moest komen om me in te schrijven. Ik stond wel al in de computer daar, maar mijn legitimatie was verlopen. Dus ik moet ff met mijn paspoort terug komen om me in te schrijven met een geldige id. Kosten voor een poliklinische bevalling vallen erg mee trouwens. Het KG vraagt 494,25 voor het gebruik van de verloskamer. Het Zilveren Kruis vergoed vanuit het basispakket 192,00 en vanuit mijn aanvullende verzekering nog 50% van het resterende gedeelte. Dus dat komt neer op ongeveer 150 euro zelf betalen. Ik dacht dat het rond de 300 was...
Nee hoor, ben er nog. Ben het vorige topic ook nog even aan het doorlezen . Ik wil heel heel heel graag mee, maar ik heb een probleempje: mijn autootje heeft het begeven vandaag . Met mijn schoonzus erin wel te verstaan, dus hij staat nu in Hillegom en wordt gemaakt.
Heh dat meen je niet redhead..! Wat balen zeg...kan er nog wel ff bij nu jullie het al zo druk hebben...
Ach, kan gebeuren. Bob heeft ook een auto, dus dat scheelt. ZuidTangent kan! Waar moet ik dan uitstappen? Dan wil ik graag mee . Jeetje Bren, lees net dat je weer zo misselijk bent. Naar hoor . Ben wel benieuwd waar het nou door komt. En jouw vent pech onderweg, Jody. Balen! Is ie alweer heel thuis?
Dan zal het inderdaad verschillen per ziekenhuis jody....je kan als het eenmaal begint altijd nog kiezen hè..! Redhead lukt het allemaal een beetje in jullie nieuwe huis??
Mijn vent is alweer thuis! Rond 7 uur al gelukkig. Wel erg vervelend, maar goed. Niks aan te doen! Ik denk ook halte Toolenburg, maar ik zou voor de zekerheid anders ff kijken op 9292ov.nl
Dat is waar, ja! Hee maar Bren, wat heeft de kraamzorg bij jou gezegd over je bed verhogen dan? Moet je dat alsnog doen als je in het ziekenhuis wilt bevallen? Ja he?
Ja dat moet als nog, omdat de kraamzorg veel dingen vanuit bed doen.. Ik ben heel eigenwijs maar ik ga me bed niet verhogen, me bed is al vrij hoog en als ik er nu iets opzet moet ik er zowat met een trappetje in...mocht de kraamzorg gaan klagen kunnen we het altijd nog doen....
Volgens mij moet je bed sowieso op klossen/kratten... In het huis gaat het goed! Bob is echt mijn superman. Hij is zoooo handig! Deze week gaat ie al beginnen met schilderen. Vandaag geschuurd en afgeplakt. Ik regel morgen de kleinere dingen thuis en kan dan lekker mee zwemmen. Heb ook wel even een tussendagje nodig . Dan stap ik morgen uit bij Toolenburg, hoop dat ik het kan vinden vanaf daar! Ik ga gewoon om 11.00 uur de deur uit.
Het bed moest hoog met of zonder bevalling, ook voor de kraamzorg namelijk, in ieder geval wel voor het bureau waar ik zit ' de kraamvogel'
Ik geloof dat het minimale 70 cm is, dus ik zou ff kijken hoe hoog het nu al is. Wij zitten hier ook met een probleem wat dat verhogen betreft... We hadden namelijk eerder een boxspring met daarop matrassen. Later hadden we een ledikant gekocht, maar we wilden het comfort van de boxspring niet kwijt, dus wat we hebben gedaan is de boxsprings in het ledikant gelegd, dus die liggen nu zonder pootjes op de grond er onder. Zie je verder niks van, dus dat was een prima oplossing. Maar als we nu het ledikant verhogen, ligt de binnenkant van het bed dus nog op de grond.... weet ff niet hoe we dat nou weer moeten oplossen....
Ik ga lekker m'n bedje in meiden. Morgen weer op tijd op. Nu maar hopen dat er niet teveel bekende koters van mij in het zwembad zijn...
Het zit in ieder geval bij de Opel dealer om de hoek. Daarna heb je een benzinepomp en daar tegenover is het. Dat is wel goed om als herkenningspunt te hebben!