Nou, we hebben maar lekker weer Mexicaans besteld. Zo lekker vind ik dat! Net pas besteld, beetje traag geweest vandaag. haha Bren, hoe was de babyshower? Wat heb je allemaal gehad? Ben erg benieuwd!!
Aaaaah, ik vind die rode beesten toch altijd zo mooi! Wel een goed zondagklusje. Niet veel werk, maar wel nuttig! Lekker Jody, dan houd je de pannenkoeken gewoon tegoed! Bren, ik ben ook benieuwd hoe het was! Ik net pas terug uit de stad. We hebben bij L'Anders gegeten, was erg lekker en precies genoeg! Was erg gezellig. Toch leuk zo'n clubje vriendinnetjes. Ik krijg steeds meer vertrouwen in de mensen om mee heen. Misschien blijven ze toch wel gewoon als die kleine er is .
Inderdaad! Komt wel een keer binnenkort! Mooi dat het lekker was, Redhead! En wat fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in de mensen om je heen!! Dat lijkt me wel een fijn idee! De rest ook nog wat leuks gedaan vanavond? Wij zijn red mijn vakantie aan het kijken, altijd leuk! en een vriendin van mij is bij de opnames geweest, dus dat is extra leuk natuurlijk!
Jaja, langzaamaan komt het vertrouwen weer terug . Het is wel erg stil hier! Ik ga maar lekker een dvdtje kijken in bed met mijn vent. Vanmiddag hebben ze met z'n drieen heel hard gewerkt! Nu zijn alle plafonds boven gewit, de muren van de kinderkamer gewit, is de badkamer helemaal klaar (leeg en glad) om gebouwd te worden en hebben ze de woonkamer voorbereid om te kunnen verven. SUPER! Dus eens even kijken wat mijn plannen zijn voor morgen en dan lekker liggen! Fijne avond meisjes en sweet dreams1
Ja het is inderdaad erg stil hier! Mooi dat ze zo hard hebben gewerkt vandaag! Dan schiet het lekker op natuurlijk! Veel plezier met het filmpje kijken, Redhead! En alvast welteruste!
Hee meiden..!! Heb echt een hele leuke dag gehad en vreselijk verwend..!! Heb hele leuke dingen gehad ging met 4 volle tassen naar huis... Me moeder en zus hebben echt hun best gedaan...was er toch wel overdonderd terwijl ik wel al wist wat er zou gébeuren..! En ontzettend fijn zulke lieve mensen om me heen te hèbben... Jody Mexicaans is ook heerlijk, hebben jullie verder een lekker dagje gehad. ?? Redhead fijn dat je lekker gegeten hebt!! En het geeft zeker een fijn Gévoel zulke lieve mensen om je heen te hèbben.. Géniet er maar lekker van..!! Maaike ook een lekker dagje gehad? Ann?? En hoe was de wedstrijd??? Hier ook red mijn vakantie aan het kijken.....wie is je vriendin??
Hallo! BBQ was top, en de wedstrijd viel een beetje tegen, gelijkspel. Helaas! Zit nu heerlijk The Holiday te kijken, ook al heb ik die film echt 100000 keer gezien Hij blijft gewoon leuk! Meiden daar komt ie weer: NOG 4 NACHTJES!
Heb vanavond lekker zitten bellen en gerommeld Nu tijd om te gaan slapen dan zijn het er nog maar 3 Maar redhead, heb jij serieus het gevoel gehad dat veel mensen het zouden laten afweten? Wat een vervelend gevoel lijkt me dat Hier juist de laatste die het nog een kindje krijgen helaas niet eerder gegeven maar. Heb me nooit anders gevoeld of juist van mensen af gehouden Lekker hoor mexicaans Fijn dat de babyshower zo leuk was en 4tassen vol, een hele buit Meiden tot morgen
@Maaike; Inderdaad, na vanavond nog maar 3 Het gaat zo hard, maar ik kijk er echt naar uit! @Bren: 4 Tassen mijn hemeltje zeg! Wat superleuk meis, en gaaf dat het zo voor je geregeld was! @Jody: Ah wat balen dat je pannenkoekenavontuur niet doorging... @Redhead: Wat naar dat je dat gevoel hebt. Nu moet ik ook nog maar afwachten, want ben ook de eerste van mijn vriendinnetjes die met kindjes krijgen bezig is. Maar hopelijk is dat gevoel snel weg. Ik ga slapen meiden, dan kan ik morgenochtend misschien nog wat huishouden doen voordat ik naar mijn werk ga. Welterusten en tot morgen!
Bren, wat leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad! En dan ben je inderdaad wel heel erg verwend als je 4 tassen vol hebt gehad!! Helemaal leuk! Nu natuurlijk helemaal uitgeput? Of valt het mee? Anni, fijn dat dat Bbq leuk was! En jammer dat de wedstrijd tegenviel! Ach ja, volgende keer beter toch?!
Goedemorgen meiden! Net bruut uit mijn slaap getrokken eerst door een of andere idioot die hier op het dak dingen aan het doen is, schrok me rot! En daarna door de postbode. Maar die had wel mijn wippertje, dus dat maakte het wel enigszins goed, haha. Hebben jullie lekker geslapen? Het wordt trouwens superlekker weer vandaag! Gaan jullie nog naar een meertje ofzo vandaag??
pfffff denken jullie echt dat ik deze 40 pagina's plus al die andere in het oude topic nog kan bijlezen? whAHAHA hoe is het hier met iedereen? Niks belangrijks en ernstigs gemist de afgelopen 2 weken? Hier een heerlijke vakantie gehad, ondanks dat ik steeds meer pijn in mijn rug krijg maar daar kunnen we mee leven @ weken mooi weer gehad, alleen was het me in italie eigenlijk te warm, daar was het op een gegeven moment zelfs 39 graden.... Lekker gewandeld, paar kleertjes gekocht, stadjes bekeken, wat gefietst en heerlijk gegeten, kortom een goeie vakantie We zijn gisteren vertrokken, met het idee om rond 18.00 uur te bedenken waar we een camping zouden zoeken, en toen moesten we nog maar 400 km dus hebben ergens gegeten en zijn lekker doorgecrossed naar huis. Heb ik hier veel gemist? (veel belangrijks )
Hee Sas! Fijne vakantie gehad dus! Mooi zo! Er was inderdaad aardig wat bij te lezen... Maar dat wordt idd een beetje veel! Volgens mij zijn er geen hele schokkende dingen gebeurd... Alleen Anni gaat met een paar dagen weer testen, had eerder al een heel licht streepje op een test. Maar die gaat ze dus ff opnieuw doen. Dus we zijn weer hard aan het duimen voor d'r!!! Verder is Denise uiteindelijk een weekje eerder gestopt met werken vanwege een lichte bekken instabiliteit. Die doet nu oefeningen daarvoor. Ik, Astrid en Brenda zijn vorige week gezellig gaan zwemmen. Dat was erg gezellig, we hebben er zelfs nog een lunch aan vastgeplakt. Brenda heeft gisteren haar babyshower gehad en is ongelofelijk verwend. Alleen is Bren wel weer erg misselijk de laatste tijd, heel sneu. Ik heb nog steeds heel veel last van de hangjongeren hier die zelfs (van horen zeggen) banden aan het leksteken zijn en het komt er op neer dat ik er niet zoveel aan kan doen. Politie en handhaving moeten dingen zelf zien of constateren voordat ze wat kunnen doen. Verder heeft Maaike haar kamertje af. En met alle baby's gaat het goed!
da's een mooie samenvatting fijn dat je vakantie zo heerlijk was nog geen plannen voor overdag vandaag maar nu eerst ontbijten
Mooi samengevat, Jody! Dat betekent dus dat we de rest van de pagina's echt lekker weggekletst hebben! Mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad Sas! Jeetje, en nu al 14 weken! Bij een ander lijkt het altijd sneller te gaan . Ook nog wel een belangrijk puntje: Wij hebben ons huis verkocht en zijn nu hard bezig (lees: Bob is hard bezig...) in ons nieuwe huis. We gaan half september verhuizen. Hier wat papierzaakjes regelen en dan een intake bij de huisarts in Spaarndam. Ik hoop dat ik vandaag m'n auto naar de garage kan brengen voor een keuring.
Hey Sas! Welcome back! Ja, ik heb niks meer toe te voegen aan Jody d'r samenvatting, behalve: NOG 3 NACHTJES! tot de high-tea dan Woei, heb er zo'n zin in!
Mooie samenvatting Jody Wat lekker he, dat je vakantie zo lekker was, daar kan je nog lang van nagenieten Jammer van de pannenkoekies Jody, maar je hebt volgende week vast weer ergens anders trek in Bren, wat ben je lekker verwend zeg, super Ooh wat lekker zeg dat de verbouwing zo hard gaat, super, des te sneller kan je intrekken Anni, wanneer ga je weer testen, toch wel voor de high tea he? Ben zo benieuwd Hier, varen was echt super lekker, lekker in de binnenstad van Leiden geweest was echt even genieten