ik zal er ook maar eens op letten........... lekker eten besteld net mmmmmm, lekker druk vandaag dus dan mag het
Goedemiddag Mijn ventje heeft veel last van kampjes in ene Zo zielig Daar is mij. Tere mamahart nog niet op gebouwd Dus maar infacol gehaald hoop dat t snel beter gaat De ziel manneke zit verder alweer op gewicht dus dat is mooi Heb t ook echt getroffen met de kraamhulp Vandaag toch een dag met tranen en zij heeft mij zo lief opgevangen Vervelend brenda dat je weer last van het zuur hebt Jody, fij dat alles weer goed was As lekker veel uit handen geven hoor En sas alvast veelplezier met de spannende echo! Meiden tot later manneke wordt wakker dus moet zo voeden
Fijn dat je zo'n goede kraamhulp hebt, Maaike! En goed dat je ventje zo goed groeit. En die krampjes , ach! Ze horen erbij, maar ik begrijp dat je hart daarvan breekt! Veel last van kraamtranen?
Oeh, wat heb je gegeten Denise? Ik heb zowaar weer gekookt! Al de derde dag achter elkaar! Prei met een jagerburger.
Ja ik zag bloem10 ook weer vanmiddag! Ik had ook niet het idee dat ik gek aan het worden was, hoor! haha Maar vond het gewoon zo bizar dat haar naam zoveel leek op die van Bren, haha.
eindelijk thuis, lekker mc donalds gegeten Nu even relaxed op de bank en dan straks naar sport. @maaike: wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetje. En last van kraamtranen? Hoop dat het snel over is. @as: zozo, goed bezig. Was het lekker? @jody: was het gezellig bij je vader? Pfff ben eigenlijk te lui om wat te doen hihi. Twijfel of ik zal gaan sporten...
Heb je de chicken vindaloo gegegeten, Denise? Ben benieuwd wat je er van vond dan! Is mijn favoriet! Mooi dat alles goed gaat Maaike en wat fijn dat je zo goed wordt opgevangen door de kraamhulp!
En yep, was gezellig bij mijn vader hoor, ben nu alweer thuis want we gaan er zaterdag ook weer heen omdat mijn stiefzus dan daar is en vroeg of wij dan ook wilden komen. Gezellig!
hey meiden Nogal brak van het zwemmen. Was wel ontzettend lekker maar ook best inspannend. Fijn dat alles zo goed gat Maaike, geniet ervan!
Kan me er iets bij voorstellen, Sas... ik moet er eerlijk gezegd ook echt niet meer aan denken nu om nog te gaan zwemmen...
wat een rust hier... Ben toch maar gaan sporten, was wel fijn. Nu lekker criminal minds kijken en dan naar bed toe. Gaan jullie morgen nog iets leuks doen?
Hee An! Ja het is idd weer erg rustig hier... Lekker gesport? Morgen even lekker helemaal niks. Misschien even een beetje rommelen in huis, maar dat is het dan ook echt! Heerlijk! En jij dan?
Hè meiden..!! Wij hadden lekker roti besteld..!! En smaakte lekker...het enige zo een beetje wat ik heb gegeten vandaag! Poeh ben echt blij dat deze dag voorbij is en hoop dat ik me morgen beter voel! We zijn even naar pat zijn opa en oma geweest ik wilde er even uit! Jody fijn dat het gezellig was, wat hebben jullie gegeten?? Denise ook lekker eten besteld je hebt helemaal gelijk..!! Ann toch nog wezen sporten knap hoor..!! Ben je morgen lekker vrij?? Sas dus je bent nu lekker rozig, wat zal jij lekker slapen haha Maaike zielig hè die darmkrampjes..!! En fijn dat de kraamzorg jullie goed verzorgd het is toch altijd maar afwachten of het klikt.! Ik hoop dat de darmkrampjes snel over zijn!
Ah Bren, het is dus niet minder geworden? Gelukkig heb je wel lekker roti gegeten! Wij hebben zuurkoolschotel gegeten, heerlijk!! Een van de weinige Hollandse gerechten die ik lekker vind.
hmmm lekker roti Krijg nu toch wel honger! Oh jullie gaan morgen ook lekker chill doen! Ik ook namelijk haha. Dus ik zal best wel hier te vinden zijn. Hoef alleen mijn mams d'r haar te kleuren en knippen, en boskippies halen. Kijk nu al uit naar morgen!
Lekker Jody misschien wel een optie voor morgen..!! Ik heb zins ik de pillen gebruik geen maagzuur meer gehad en was bijna niet meer misselijk maar zins gisternacht weer maagzuur en vandaag ook weer spugen....maar kan ook zijn omdat ik gewoon me dag niet had ofzo....ach nog heel even ik wil me gewoon weer vrolijk voelen!
Stom dat het nou weer terug is... hopelijk is het morgen weer weg dan! En hoe is het nou met de krampjes dan?