De krampjes zijn zins gister eigenlijk helemaal verdwenen heb wel last onderin me buik maar dat is meer met lopen enzo...ik heb niet meer echt de krampen...hij zit nog lekker warm denk ik hahaha
Misschien was het de verweking van je baarmoedermond? Die pijntjes met lopen herken ik wel... bandenpijn, he? En bekkenpijn...
Slaap lekker ann..!!! Ik denk dat het inderdaad bekkenpijn is want bandenpijn is het niet... Ja inderdaad nu je dat zegt dat zou het best kunnen zijn ja... Maar hoe weet de vk trouwens van je vruchtwater kan ze dat voelen???
Goedemorgen meisjes! Dat was een lekker nachtje! Hoefde er maar 3 x uit om te plassen en werd pas om 8.45 uur wakker! Misschien moet ik ´s middags toch maar gewoon wakker blijven, dan slaap ik ´s nachts een stuk beter! Bren, voel je je al wat beter? Bewegen word voor mij al lastig, laat staan voor jou... Jody, fijn dat het gezellig was gisteren! Vandaag lekker rustig aan. Gezellig hier . Sas, wat moest je doen met zwangerschapszwemmen? Voor herhaling vatbaar? Ann, heerlijk vrij! Hoe staat het met de boobies en de krampjes? Niet testen he! Hier weer een dag aan huis gekluisterd. Niet mijn auto, maar die van Bob is ermee opgehouden... Morgen dus weer op jacht voor een nieuwe. Het geld is echt op :S.
zeer zeker voor herhaling vatbaar, t was ff wat meer inspanning dan yoga met wat spieroefeningen enzo
goodmorninggg! Ben net pas wakker, heerlijk. Heb geen zin om er uit te gaan maar mams staat over 20 min al voor de deur... @as: wat fijn dat je lekker hebt geslapen! Maar wat onwijs k*t van bob z'n auto... Alles komt echt in 3voud he Hier nog steeds zere boobies, en af en toe beetje misselijk/maagzuur. Maar volgende week ga ik pas testen, beloofd!
Klopt, dat voelde ze. Maar zondag in het ziekenhuis was er ook nog even een echo gemaakt en toen hebben ze daar ook naar gekeken. Dus dat wist ik al. Ik wist ook dat het een goed teken was, maar niet dat het een teken kan zijn dat ze nog wel ff blijft zitten... Mooi dat je lekker geslapen hebt, As! Hier op zich ook wel, ook maar 3 keer wakker geweest, dus was te doen. Alleen wat moeite met in slaap komen gisteren. Ik had verschrikkelijke kramp in mijn baarmoeder en een harde buik, dus ik dacht op een gegeven moment echt dat het begonnen was! Maar toen draaide ik naar mijn andere zij en toen was het weg... En het is ook niet meer terug gekomen... Vaag hè?! Vandaag inderdaad even lekker rustig aan! Zo eerst even lekker ontbijten en dan lekker in huis rommelen. heerlijk! En mijn afspraak van vrijdag is ook verzet naar maandag, dus deze week is zo druk niet meer ineens!
Heeeerlijk, An! En volhouden, goed zo! Veel plezier met je moeder zo! Jody, wat akelig! Ik zou me echt een ongeluk schrikken! Word nu af en toe al onzeker van de krampjes hoewel ze gisteren niet zo aanwezig waren. Lekker zo'n dagje rustig. Ik heb nog niet ontbeten, geen trek. Zo maar wat fruit de blender in mikken. Wat vind jij ervan dat mijn ouders naar Tenerife gaan over twee weken? Kan wel wat advies gebruiken. Vind het zo eng!
Oh shit, sorry!! Nu je het zegt merk ik dat ik daar helemaal niet op heb gereageerd!!! Ik ben zo vergeetachtig en niet-scherp aan het worden!! Echt vervelend!! Ik zou dat ook niet zo leuk vinden denk ik, MAAR: Tenerife is niet heel ver weg. Mocht de kleine onverhoopt geboren worden dan zijn ze zo weer in NL met een paar uurtjes. En daarnaast is het zo onwaarschijnlijk dat die kleine voor 37 weken komt... Maar ik snap wel dat je het niet leuk vindt hoor... Als het mijn situatie had geweest weet ik ook niet of ik het zo had kunnen relativeren...
Geeft niets hoor , er staan ook zoveel berichtjes! Ik weet ook wel dat de kans erg klein is, maar vind het dit keer erg lastig om het te accepteren en er nuchter in te blijven staan. Stomme hormonen! Moet gewoon even van jullie horen dat het vast niet gebeurt .
Ik hoop het maar... Logisch dat je zenuwachtig bent. Ik was die middag echt niet meer te houden . Ik ben ook beniehieuwd!
lol, er zitten hier 2 hele zielige konijntjes in een hok waarvan de deur openstaat... ze willen niet op de natte tegels
Het is heel erg onwaarschijnlijk dat er iets gebeurt voor de 27 weken... ik zou me er niet te druk om maken, As!
Ohhhh ik weer! Dat bedoel ik dus... zo niet scherp! Voor de 37 weken dus! Maar misschien komt het ook wel dat ik niet zo scherp ben omdat er weer Marokkaantjes hier de boel aan het terroriseren zijn. Volgens mij zijn ze gewoon aan het spijbelen. Ben er echt ZO klaar mee nu!!!