Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oja, tussenuurtjes dat zou ook nog kunnen...
    Maar ik denk dat het spijbelaartjes zijn. Het zijn echt van die asotjes, dus daar zie ik ze wel voor aan. En dan loopt er zo'n Nederlandse tokkie bij die volgens mij een beetje de aanvoerder van het groepje is. Als je dat joch z'n bekkie ziet krijg je echt spontaan zin om er een keertje flink op te rammen. Wat een etterbakkie is dat. Steekt ook banden lek hier in de buurt en mag de supermarkt al niet eens meer in. Klein asotje.

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
  3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja en nu met mijn hormonen heb ik het echt gehad met dat soort figuren!!! Ik wil verhuizen!!!!!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Erg he! Dat had ik dus in die andere buurt. Gelukkig ging Bob er in mee... Door de hormonen werd het ook flink versterkt! Er niet op letten lukt dan ook niet meer.

Hier is zo anders. Mensen zeggen elkaar hier gedag, kinderen spelen op straat met stoepkrijt en waterpistolen en voor de karretjes in de supermarkt heb ik geen muntje nodig!

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Konijntjes er al uit, Sas?
    De kat durft hier niet naar buiten... Nat en wind. Zeikbeessie!

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja hou op! Wat een verschil, he?! En ik kan me er ook niet gewoon bij neerleggen en er niet op letten. Gaat ook een beetje lastig, gezien ze het vrijwel onmogelijk maken om er niet op te letten. Maar ik heb nog steeds stille hoop voor de herfst... als het echt slecht weer begint te worden en er straks geen blaadjes meer op de bomen zitten en ze dus overal goed gezien worden gaan ze hopelijk ergens anders hangen.

Ik heb Haarlem altijd ontzettend verdedigd wat slechte buurten betreft. Riep altijd heel hard dat er niet zoveel slechte buurten zijn in Haarlem, alleen Schalkwijk. Nu kom ik daar heel hard van terug!
    Er zijn zoveel slechte buurten hier... Schalkwijk, gedeelte Molenwijk, Meerwijk, Slachthuisbuurt, gedeelte Amsterdamse buurt, Parkwijk, Delftwijk... het is echt vreselijk!!

Altijd geroepen dat ik nooit meer weg wil uit Haarlem en nu wil ik eigenlijk niks liever! Gewoon in een fatsoenlijke buurt wonen met fatsoenlijke mensen, zoals jij nu inderdaad! Heerlijk lijkt me dat!
    Voor ons wordt het denk ik Heemstede of Nieuw Vennep. Heemstede is wel lekker dichtbij mijn familie en vrienden en het is daar superfijn wonen, dus ik denk dat het dat wordt!

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sjonge, Haarlem geen slechte wijken? In Noord zijn er ook nog wel een paar... Maar het centrum blijft ontzettend gezellig en het is en blijft een ontzettend mooie stad. Ik wil er ook graag in de buurt blijven.

Je past je aan je nieuwe leven aan, en daar hoort voor jou zo'n wijk niet bij. Logisch toch? Heemstede hebben wij ook gekeken! Ook Bloemendaal en Velserbroek. Nou had ik wat met Spaarndam, dus dat gaf de doorslag. Nieuw-Vennep is zo ontzettend veel nieuwbouw, daarom wilden we daar niet heen.

Dat kind wordt groot, hij zit de hele tijd in m'n ribben te porren!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja Delftwijk bijvoorbeeld.... vreselijk!
    Ik ben er echt helemaal klaar mee!

Zat net even te kijken wanneer het herfstvakantie is en dat is precies van 15 t/m 23 oktober, wanneer ik ben uitgerekend dus. Fijn... daar zat ik dus net niet op te wachten, in de vakanties is de overlast hier nog veel groter dan nu.... heb ik dat weer?!

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ohja, shit! Daar had ik nog niet eens aan gedacht :(.

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè meiden..!!

Hier al een hele middag erop zitten haha
    Ben er om 8 uur uitgegaan omdat de kinderwagen tussen 8 en 12 zou worden bezorgd, de meneer was er om half 11 dus nu is echt alles binnen heerlijk ben er zo blij mee..!!
    Heb al lekker ons bed verschoond, gestreken, afgestofd dus alles is hier weer netjes..! Heb zelfs al boodschapjes gedaan dus ben klaar voor vandaag.!
    Ga zo proberen wat te eten en dan nog even lekker op bed liggen..!!

As wat moeilijk zeg, ik zou er zelf ook niet blij mee zijn als ik heel eerlijk ben, alleen wat Jody wel zegt het is wel heel toevallig wil jou mannetje eerder komen....snappen je ouders het wel??

Jody klote weer die stomme kutkoters..! Bahhhhhh dat is niet goed voor je bloeddruk..!!!
    En krampen jaja je ben tenslotte ookal 38 weken...we kunnen elk moment beginnen haha

Ann veel plezier met je ma..!

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja die kleintjes beginnen echt groot te worden, he!?
    Gelukkig kan ik haar voetjes altijd wel een beetje wegduwen onder mijn ribben vandaan, haha. Lukt dat bij jou ook niet?

En nieuwbouw vind ik opzich niet zo erg, minder onderhoud ook. Dus wat dat betreft zou Nieuw Vennep voor ons wel een optie zijn. Alleen veel liever naar Heemstede, daar heb je ook best wel wat betaalbare huizen staan! :)

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja dat is waar... maar het was zo ontzettend pijnlijk dat ik serieus twijfelde of het niet al begonnen was...

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Maar dan heb je al veel gedaan, Bren! Lekker!!
    En wat fijn dat de kinderwagen eindelijk is geleverd! :D :D

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wow Bren! Superwoman!
    Fijn dat de kinderwagen er ook is! Hoe is het met je maag?
    Mijn ouders begrijpen het best, ze hadden vorig jaar al geboekt, anders hadden ze het nooit gedaan. Maar de kans is inderdaad erg klein en dat weten zij ook. Ze denken iets meer reëel dan ik op het moment ;).

Jody, dan is Nieuw-Vennep ook een prima optie! Hoofddorp ook trouwens, of dat liever niet?
    Ik kan zijn voeten best wel wegduwen, helaas zit ie het liefst met z'n hele kont er tegenaan :D.

Zo, nu echt even de wasjes opruimen en er weer een nieuwe in doen. Ben niet vooruit te branden!

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As daar heb je verlof voor hahaha..!!
    En dat van de ribben heb ik werkelijk waar helemaal geen last van..!!!
    De misselijkheid is aanwezig maarja moet gewoon even doorbikkelen nog heel even....

Jody hoelaat heeft je vriendin haar echo?

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hoofddorp wordt ook steeds slechter en het volgende huis waar we in gaan wonen willen we toch wel voor heel wat jaartjes gaan bewonen. Maar bijvoorbeeld de Floriande is wel goed te doen inderdaad.

Mijn vriendin heeft om 14:00 haar echo, dus ik zit vanaf 14:30 OP mijn telefoon. Ik hou jullie op de hoogte! :)

Heb je wel je pilletje ingenomen, Bren?

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oehhh spannend nog een uurtje wat zullen ze op zijn van de zenuwen..!!!!

Ja die heb ik ingenomen maar wil niet echt meer helpen, of teminste als ik het niet inneem zal het vast erger zijn....

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah wat klote meis!! Lekker rustig aan dan maar nu!

Dat denk ik ook... en dan is ze ook nog eens zo ziek... en dan moet je de deur uit! Zo sneu!

Ik ga zo ook maar even van mijn luie reet afkomen en wat doen. Vandaag is de nesteldrang toch iets minder aanwezig, haha.

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha grappig is dat Jody, die week dat ik ook het hele huis van boven naar benden had schoongemaakt, wilde ik de week erna niks meer van weten, nu eigenlijk ook niet teminste ik stofzuig en dweil en stof af dus het is nu meer bij houden!

Ik lig nu even heerlijk op bed....ff lekker luieren!

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja vaag is dat he!? Maar ik moet ook even het e.e.a. bij gaan houden want anders heb ik straks weer een hele grote schoonmaakklus en daar zit ik nou niet echt op te wachten.

Dus ik ga maar eens even wat doen! Tot later!! :)

Deel Deze Pagina