Whaha dat is al een goed teken toch? Ik twijfel wat voor curry ik zal gaan maken... Heb daar zo'n zin in! Iemand nog suggesties?
Ach, Sas. Doe dan ook voorzichtig! Jody ook al aan de zware dingen aan het trekken, foei! An, ik had ook geen trek in patatjes de eerste 20 weken . Nu wil Mac! Vanavond maar even aan Bob vragen of ie het mee wil nemen. Dan laat ik voor hem het bad vollopen, want die arme ziel is helemaal van slag sinds zijn auto hem in de steek gelaten heeft. Vandaag komt ie pas rond een uur of 20.00 thuis... Net heerlijk op de bank 2 afleveringen van Grey's Anatomy liggen kijken en nu maar weer de was ophangen en er een nieuwe in doen. Dweilen heb ik nog steeds uitgesteld...
Lijkt mij ook niet echt wat, heel eerlijk gezegd de combi van zalm met pinda's haha. Staat inderdaad bij de internationale keukengerechten. Ik maak vanavond de Chicken madras, die heb ik nog nooit gehad dus ik ben erg benieuwd!
zit echt continue aan die echo te denken, hoop dat ik vannacht nog een beetje slaap! Beetje zoals ik me op 4 december voelde toen ik nog in sinterklaas geloofde zeg maar
Dat kan natuurlijk ook, Ann! Maar zijn dat niet DE smaakmakers van het gerecht? Ik snap dat je zenuwachtig bent voor de echo, Sas. Nog 1 nachtje slapen en dan weet je of je een jongen of een meid krijgt!!
ik mag gelukkig om 10.00 uur al, dus dat wordt ostaan, douchen, koffie voor lief en dan naar t zieknhuis
Ik heb echt geen eetlust maar wel honger van jullie gekregen al die lekkere dingen die voorbij komen hmmmm