Voor mij is de ''eerste'' echo nog toekomstmuziek... Gek eigenlijk he, hoe hard het gaat? Toen we net samen kwamen waren jullie allemaal net zwanger. Nu zijn er al 2 beebies geboren, en zijn er 3 bijna op komst. (sorry sas, die van jou duurt nog iets langer) Best gek eigenlijk... Ik ga even douchen trouwens, is ook wel nodig voordat ik boodschappen ga doen haha
Ja als je het zo bekijkt is het allemaal best hard gegaan! Pfff Bren en ik zijn nu echt in afwachting van wanneer, As volgt heel snel daarna en Sas over een paar maandjes. En Ann, jij bent nu hopelijk aan je 9 maanden begonnen... ik hoop echt dat het nu ook voor jou echt mag gebeuren!!
Kom alleen ff nieuws van Jody's vriendin checken. Wat een supernieuws Jody, helemaal geweldig!!! Net weer kraamvisite gehad, nu ff een tukkie doen met de kleine meid en vanavond weer visite pffff Ik zal vanavond weer wat utgebreider reageren......!
hier hebben we zo'n spons ding waar je een groot deel van het wter utknijpt, gaat perfect met het laminaat e.d.
Het laminaat boven gaat er prima mee, maar beneden ligt echt hout. Daar heb ik nog nooit mee te maken gehad...
oliën en verder niets mee doen hier hebbenw e trouwens houten meubels zonder lak of olie, gewoon kaal hout, die sop ik altijd gewoon af, maar wel met een heel goed uitgeknepen doek. Werkt wel goed, de teer aanslag is aardig aan het verdwijnen na een aantal maandjes goed volhouden
Ik dweil mijn houten vloer ook soms, maar het is echt puur voor het idee. daarna wrijf ik hem in met speciale olie en een doek. Maar stofzuigen doet hier vaak genoeg. Dweilen doe ik 1 keer in de maand denk ik... Boven met laminaat werkt het inderdaad beter. Ik ga boodschappen doen! Tot zo! @Denise: Slaap lekker meis, hoop dat je de slaap kan vatten...
Jeetje, wat een werk... Ik laat het maar even zitten voor vandaag. Even met de man des huizes overleggen vanavond
Geen man thuis voor 21.00 uur vanavond. Geen Mac voor mij dus, maar ook geen eten in huis... Ik bestel nooit, maar iemand een goed idee?
milano vlak bij mij heeft een geweldige shoarma calzone ze hebben er ook redelijk goede salades voor de vitamines Ik ben geloof ik erg ziek aan het worden ofzo, ik verander van de grootste sloddervos ter wereld in een persoon met een schoon en opgeruimd huis!
Maar cornflakes... Pizza en shoarma staan me niet meer zo aan en pittig eten lukt al helemaal niet meer. Hopen dat ie wat eerder weg kan straks. Vind mezelf even heel zielig. De hele dag alleen thuis, geen kant op kunnen zonder auto, bah. Dat niets doen en binnen zitten is eigenlijk niets voor mij. Stomme hormonen, ik wou dat Bob gewoon thuis was en niet 's avonds hoefde te werken .