Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen!

Nog geen ongi, dus moet nog even afwachten.
    Ik hou jullie zeker op de hoogte!
    Hoop dat ik bereik op mijn werk heb om te internetten...

sta vandaag ook nog eens alleen in de winkel, en dan ook nog eens tot 21 uur.
    Word een laaaange dag helaas :(
    Fijne dag meiden, ik kom snel weer spieken hier!

Oh, en jullie lieve berichtjes doen me echt goed! :)

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah Bren, meen je dat nou? Ik wist niet dat ik zo'n goede schrijfster was! ;)

Ann, gelukkig maar meis! Hou ons maar op de hoogte zodra je de kans hebt. Hopelijk geen nieuws, dan is het in dit geval goed nieuws! :)

Sterkte vandaag Ann!

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh en Bren, mijn plan is om 3 dagen te gaan werken. :)
    Jij dan?

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    succes Ann! *duimduimduimduimduim* Het is je zooo gegund!

hier: echoechoechoechoecho ;)laat voor mn werk wel ffies horen hoe en wat!

Na de bevalling ga ik waarschijnlijk 3 dagen proberen te werken in de kinderovang naast de uurtjes gastouder die ik nu draai. Bij mijn huidige werk kan ik mn kind triuwens gewoon meenemen en Rich is 1 dag vrij en misschien past mn moeder op dus dan hoeft mn kind maar 1 dag naar de opvang.

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik moest een 3 keer knipperen met mn ogen toen ik mn banner zag, t is nu een squash geworden ;)

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Veel plezier bij de echo Sas! Je gaat wel vertellen wat het wordt, toch?

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Pfff ik ben alweer vroeg wakker en heb ook niet het idee dat ik nog in slaap ga komen. Ik ga er nu maar uit, lekker ontbijten met een cappucino erbij. :)

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen!

Sas, heeeeeel veel plezier/succes vandaag! Ik probeer zp op mijn telefoon in de gaten te houden.

Ann, ik duim nog steeds. Sterkte vandaag. Dan voel je je zo naar en moet je ook nog eens zo'n lange dag werken... *knuf*

Ik ga vanaf maart 3 dagen werken, woensdag, donderdag en vrijdag. Maar we kijken tegen die tijd wel verder :).

Vandaag is Bob vrij, we moeten (weer) een andere auto kopen. En toch ben ik daar blij van, want nu hoef ik niet alleen thuis te zitten :D. Erg he... Ik had het er gisteren helemaal mee gehad.

Wel wat meer begrip voor dat vriendinnetje inderdaad. Ze kan ook niet echt afreageren thuis...

Nou meiden, ik ben waarschijnlijk de hele dag onder de pannen.
    Tot vanmiddag laat!

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Waarom moet je nou ALWEER een nieuwe auto kopen??!?!?!? Is deze weer niet goed?

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden..!!

Ik lag nog heerlijk te slapen tot je wakker wordt gebeld grrrrr, heb dan ook lekker niet opgenomen! En dan elke ochtend what sapp berichtjes of ik al bezig ben...grrrrr gaat me steeds meer irriteren!

Sas heel veel plezier met de echo, kan je lekker lang naar je kindje kijken..!! En je weet wat je in je buik hebt zitten..!!!

As wat klote zeg! Succes vandaag met een andere uitzoeken!

Jody balen dag je alweer zo vroeg wakker was..!!!!
    Ja ik vond je stukje echt mooi...!! :)))

Ann hopen dat het niet doorzet, en pff wat een lange dag en dat ook nog is in je uppie succes!

Ik ga ook 3 dagen werken als de kleine geboren is...zie er nu al tegen op. Hij gaat dan 2 dagen naar me schoonouders en 1 dag naar mijn ouders......

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Vervelend he dat mensen steeds diezelfde grappen maken. Of dat ze het serieus menen, het maakt eigenlijk niet uit. Het is gewoon vervelend en ze vinden zichzelf waarschijnlijk erg grappig. ;)

3 dagen werken is mooi vind ik! Liever nog 2, maar dan redden we het simpelweg niet met het inkomen en we willen ook over niet al te lang verhuizen en dan zullen we ook een beetje een behoorlijk inkomen moeten hebben voor een nieuwe hypotheek... ;)

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Maar ik zie er ook wel tegenop, hoor...
    Vreselijk idee om m'n kind achter te moeten laten... daarom probeer ik er nog maar niet teveel mee bezig te zijn. ;)

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik kan me er zo aan ergeren....
    Krijg ik ook berichtjes van vandaag is wel een mooie dag ga nu maar bevallen....dan denk ik ja duhhhhhh..!!!
    Ik werd gister gebeld door de vriendin van mijn vriend zijn neef die zegt 15 okt vieren onze zoon zijn verjaardag komen jullie ook? dus ik zeg dat denk ik niet als ik net bevallen ben heb ik daar geen puf voor en als ik overtijd loop wil ik niet te ver van huis hun wonen in Almere....ze ging er wel vanuit dat als ik bevallen zou zijn dat ik dan wel naar de verjaardag zou komen.....sorry maar denk even na...!!!

Ja ik ga ook 3 dagen werken ook omdat we leuke dingen willen blijven doen...

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Irritant ja! En helemaal als ze zelf al een kind heeft gekregen... dan zou je zeggen dat ze wel weet hoe ingrijpend een bevalling is en dat je niet vlak daarna alweer op de been bent. En dat als je hoogzwanger bent niet te ver van huis wilt gaan! Ik ga ook nergens meer heen hoor. Ja, hier in de buurt maar verder dan Hoofddorp kom ik niet. haha

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha precies..!!!! Sommige mensen denken gewoon soms niet na!
    En sommige dingen zijn lief bedoeld maar kan me er nu lekker aan storen haha

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja lief bedoeld of niet... het is gewoon irritant! Haha
    Ik snap je helemaal!

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ohhh ik heb toch zo'n superlekker recept gekregen van die Equadoriaanse vriend van ons!!

Kipfilet koken in kippenbouillon, uit elkaar plukken en dan met olie opbakken in verschillende kruiden... hij had dat verleden keer gemaakt en dat was zooooo lekker!!! Ik ga het straks maken met pitabrood en een fetakaas salade. :) Ik kijk er al helemaal naar uit! :p

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heh gelukkig maar..!!! Hahahha

Jij had vandaag ook een lekker relaxt dagje hè??

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja gelukkig wel, zo even boodschapjes halen (de lichte dingen alleen) en dan alleen nog bovenstaand eten maken. :D Yummie!!!

En ga jij verder nog wat doen? Heb je nog last van krampjes, maagzuur of misselijkheid gehad?

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja dat klinkt heel erg lekker zeg..!!!!!
    Vind het soms zo moeilijk om elke dag weer iets te maken...soms is de inspiratie ver te zoeken!

Deel Deze Pagina