Ja dat heb ik ook heel erg... maar ik hoef het gelukkig maar eens per week in 1 keer te verzinnen en dan ben ik er weer voor een week vanaf! Ik ga ff douchen en dan ff naar de supermarkt! Tot later!
Ja dat is waar..!! Ik moet het toch ook ooit nog is gaan doen...!!! Is goed meissie, lig nog heerlijk op bed...... Succes met de boodschappen doe je wel rustig aan???
Oh wat heerlijk! Ik heb net gedouched, ik ga lekker ff zonder make up de deur uit zodat ik snel de deur uit kan. Dan is het nog niet zo druk bij de ap! Tot later!
Je hebt helemaal gelijk..!!! Hier is me zwager net even geweest..! Kwam een bakkie koffie drinken... Zit nu als een zombie op de bank...maar wil echt even stofzuigen en dweilen dus moet mezelf even een schop onder me kont geven..!!
Heyhey erg druk hier, na de echo meteen naar m'n werk geracet. Kindje is helemaal gezond maar ongeveer net zo eigenwijs als ik, hij/zij lag er niet goed voor, hield z'n beentje continue bij elkaar en had ook nog eens de navelstreng er tussen nu maar een keer een pretecho plannen want ik wil t nu echt weten! Ben ik net aan het werk staat rich hier inene voor de deur, of ik mee kan naar kampen, zijn oma ligt nu zeg maar dood te gaan ( blij blij blij dat ze ons huwelijk nog net heeft meegemaakt!) helaas kan ik hier niet weg dus zit een beetje verdrietig te zijn... Vanmiddag lekker koekjes bakken en hopen dat hij vnaaf al weer terug is
Sas van harte gefeliciteerd met de goede echo..!!! Ontzettend fijn om te horen dat het kindje helemaal gezond is....! En wat ontzettend naar van de oma van rich en helemaal dat je niet met hem mee kan..!! Heel veel sterkte gewenst!
Sas, heel fijn dat de echo helemaal goed was! En wat jammer dat de beeb de beentjes bij elkaar hield! Wanneer ga je de pretecho doen? Sterkte met de oma van je man! Gezellig Bren dat je zwager er net even was! Ik ben net terug van boodschapjes halen en ik heb me toch een ruzie gehad net!! Ik ben echt pissed!!! Ik was al sacherijnig want alles ging zo'n beetje fout. Moest 2 keer omrijden en moest vet nodig plassen. Vervolgens rij ik dus achter een wijf dat fucking langzaam reed dus ik raakte al erg geïrriteerd. Het begon ook nog eens te regenen, dus het feest was toen helemaal compleet. Vervolgens stopte de vrachtwagen voor haar ineens midden op de weg en ik kon net de draai naar mijn huis niet maken. Dus ik toeter naar die vrachtwagen of ie ff op wil donderen of dat de auto's daarvoor even iets door willen rijden, zodat ik gewoon de afslag naar mijn huis kon nemen. Wat doet dat wijf voor me? Gaat ze terug zitten toeteren en druk met haar handen zitten zwaaien naar mee. Dus ik word me toch pissig!! Doet ze haar deur open en wil ze uitstappen!!! Dus ik doe mijn raam open en ik zeg "kom dan"! Maar degene naast haar heeft haar tegengehouden om uit te stappen. Wat een achterlijke joh!! Maar goed, gelukkig is het rustig afgelopen want mijn hormonen maken me nou niet bepaald een vriendelijk persoon in dit soort situaties, haha.
Pfffff Jody wat een gedoe zeg..! Ik zou ook heel pissig zijn zeg..!! Helemaal op dat wijf in die auto...!!
Sommige mensen.... Wat ik trouwens heel leuk vond was om mijn kindje te zien en te voelen bewegen, nu weet ik zeker dat al die stootjes echt niet uit m'n darmen komen bleek trouwens wel dat ik een voorliggende placente heb. Ook erg grappig om te zien dat het eerst lekker relaxed met gebogen knietjes lag, maar op het einde eventjes lekker z'n beentjes ging strekken
Whaha ja was ik ook! Ik knalde zowat uit elkaar van woede, haha. En nu ben ik binnen en nu is het weer droog. Net toen ik de auto uit stapte hoosde het van de regen en ook echt voor precies de 5 minuten dat ik vanuit de auto naar mijn huis moest met de boodschappen! Maar goed, mijn woede is inmiddels alweer gezakt! Ik heb net even de voorraadlades in de keuken leeggehaald, schoongemaakt en opnieuw ingericht. En nu zo even de grote spiegelkast op mijn slaapkamer schoonmaken. Dan nog even stofzuigen en dan heb ik wel zo'n beetje alles gedaan wat ik vandaag wilde doen. En wat ben jij aan het doen, Bren? Ben je nog steeds lekker aan het luieren of ben je al begonnen met stofzuigen en dweilen?
Ja leuk is dat he, Sas! Het is en blijft toch een wondertje. Ik sprak zondag in het ziekenhuis een verloskundige die al 20 jaar in het vak zat en zelfs na 20 jaar vk te zijn geweest vond ze het nog steeds bijzonder en een groot wonder dat zoveel vrouwen zwanger kunnen raken.
Zal je altijd zien hè?? Was je er nat geworden?? Nee ik ben al een tijdje klaar...heb boven en beneden gestofzogen en gedweild...!! Merk wel dat ik gewoon echt de hele dag moe ben...ik ga me zo aankleden moet om half 4 bij de vk zijn..! En ga daarna even boodschapjes doen voor het avond eten...
Yep! En tuurlijk voordat ik de deur uit ging mijn haar gewassen en gestyled. En als het dan weer nat wordt dan gaat het weer pluizen. Succes bij de verloskundige straks en we horen wel weer hoe het is geweest! En natuurlijk succes met de boodschapjes! Ik ga ook weer ff wat doen!
Ohhja zal je net zien hè..!!! Kutweer..... Dankjewel als ik thuis ben dan laat ik weten hoe het was..! Succes met verder opruimen!!
Hee meisjes! Nou, autojacht part 2 zit er ook weer op. Bob heeft na het weekend een nieuwe auto. Een enorme (vind ik) stationwagen. Gezinsvriendelijk, dat zeker. Ook nog even bij mijn gehandicapte maatje van 84 langs geweest, want die had ik een beetje laten zitten de laatste tijd met alles aan mijn hoofd. Gelukkig herkende hij me nog . Nu wel heel moe... Sas, wat shit van Rich zijn oma ! Wel fijn dat je beeb gezond is. Wel jammer dat jullie (en wij ) nog niet weten wat het wordt! En die bewegingen zien en voelen tegelijk, geweldig! Jody, ik weet dat het vast niet grappig was, maar ik vind het zo leuk je verhaal te lezen. Ik kan me zo voorstellen dat je daar enorm kwaad om kan worden! Gelukkig dat het weer gezakt is, die mensen moeten uitkijken... Ze weten het zelf nog niet, maar je bent gevaarlijk . Wel weer keihard gewerkt vandaag, meid, petje af! Bren, ook al zo hard bezig geweest! Wat is dat toch met ons? Waarom vinden wij dat we nog steeds dingen moeten doen? Hoe was het bij de verloskundige? Zo, nu lekker voor de tv. Vanavond niets meer doen. Niet de deur uit, alleen maar installeren voor de tv.
Hahaha Astrid, jouw reactie laat me weer lachen, hèhè Maar de thuiskomst van Nate was gelukkig al voldoende om me weer op te vrolijken. Was echt ZOOO blij dat ie thuis was. Had 'm echt gemist vandaag! Nu lekker chillen de rest van de avond. Met The Voice!! Wat fijn dat jullie een auto hebben gevonden, As! en dat ie ook nog eens lekker groot is, daar wen je vanzelf wel aan... Bren hoe was het bij de verloskundige?
En die rare nesteldrang... Ik vind dat zo iets raars!!! Vanochtend dacht ik: ja, op tijd er uit want dan kan ik dit nog doen en dat nog doen... Vervolgens heb ik boodschappen gedaan, keuken voorraadlades opgeruimd, de spiegelkast in de slaapkamer schoongemaakt en gekookt. Nou kwam ik dus niet meer aan stofzuigen toe waar ik me nu dus gewoon schuldig over voel!! Het moet echt niet gekker worden!!