Ik heb vanavond ook weer een afspraak staan waar ik weinig zin in heb. Gelukkig bij familie, dus die begrijpen het ook wel als we niet zo lang blijven en het is 10 minuten hier vandaan. Dus dat scheelt wel. Jij sterkte vanavond As! Denise wat fijn dat die kleine zo lekker slaapt ingebakerd! Dat zou ik inderdaad vaker gaan doen dan!!
Goedemorgen..!! Ann heb je een beetje kunnen slapen?? Jody ja je gaat naar je pa toch?? Ga je verder nog wat doen?? As dat van die kleren heel goed te begrijpen had ik ookal een tijdje.....irritant is dat, wens je een hele fijne dag! Denise fijn dat je meisje goed heeft geslapen!
Ja inderdaad naar mijn pa vanavond. Daar is mijn stiefzus en die heb ik al lang niet meer gezien. Dus die wilde me ook nog even hoogzwanger zien!! En ik haar ook nog wel even voordat ik bevallen ga. Dus dat kwam mooi uit! Verder niks gepland nee! Nate is nu lekker de keuken aan het schoonmaken en gaat zo lekker ontbijtje maken voor ons. Heerlijk vind ik de weekenden! Dan wordt er altijd zo goed voor me gezorgd!! En jij Bren? Jij nog plannen verder? En heb je een beetje kunnen slapen? Of weer last van krampjes en maagzuur?
Dat klinkt goed, Jody! Hier schildert Bob nog even het plafond van het toilet en kon ik ondertussen uitgebreid douchen onder de enorme stortdouche . Toch is dat douchen, benen scheren, insmeren en aankleden elke keer een hele onderneming ! Zo nog even een babywasje opruimen en de speelkleden (serieus, ik heb er 2 gekregen en het perongeluk gekochte ronde boxkleed er nog bij, dan kom ik op 3...) nog even in de was gooien. Dan ben ik wel weer klaar voor vandaag en gaan we maar weer op pad. Jody, jij veel plezier bij je pa straks! Bren, sterkte met het broeden vandaag! Je bent er bijna . An, ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen en je je nu wat beter voelt! Sas, ook goed geslapen? Hoop dat je bekken je wat minder lastig valt vandaag!
IK WORD ECHT DOODZIEK VAN DIE ROTHORMONEN!!! Nou zit ik me weer druk te maken om wat de reactie van mijn schoonmoeder zal zijn als ze langs komt als de kleine er net is en ze hoort dat mijn moeder al is geweest... Ze doet al vaak zo jaloers en ik weet zeker dat ze weer rotopmerkingen gaat zitten maken als mijn moeder eerder is geweest en ik weet zeker dat ik dat niet ga trekken op dat moment... Pffff waar een zwangere zich allemaal wel niet druk om maakt...
Grrrrrr! Het zou nu toch handig zijn als het gewoon een wat makkelijker persoon was geweest! Ik denk dat je je daar normaal gesproken ook wel druk om had gemaakt, maar nu wordt het nou eenmaal wat versterkt... En wie weet is ze zoooooo blij met haar kleinkind dat ze helemaal vergeet dat ze niet de eerste is die haar ziet .
Dank je wel, As! Jij veel plezier en succes met alles wat je gaat doen vandaag! Wij gaan zo ff kijken voor een tapijtreiniger, want het vloerkleed in de woonkamer moet nog ff gereinigd worden voordat de beeb er is. En nog even de zware boodschapjes halen samen met Nate en dan hebben we het wel gehad voor vandaag.
Dat zou echt fantastisch zijn, maar helaas geen reële gedachte als het om mijn schoonmoeder gaat... Ach ja, Nate zei net al dat hij dat soort dingen oplost en dat ik me daar echt niet druk om hoef te maken. Dus dat doe ik dan ook maar.
Misschien moet je een cape voor hem kopen. Superheld! Ik ga dat ook maar eens voor Bob doen. Merk wel dat ie ook steeds meer betrokken raakt nu. Het komt toch wel heeeeeel dichtbij nu . Succes met de boodschapjes en probeer maar niet teveel te piekeren! (Volgens mij waren dat al een paar berichtjes zonder "zo" )
Hahaha dank je wel, meis! Die cape zal ik van de week even halen voor hem! En volgens mij waren het idd een aantal berichtjes zonder "zo". Wij zijn net ff naar de Karwei geweest, Nate heeft net het tapijt gereinigd met een tapijtreiniger en gaat nu de gestoffeerde trap even aanpakken. Dan dat ding zo weer terug brengen en nog wat boodschapjes halen. Net lekker wentelteefjes gemaakt en straks lekker ovenfrietjes met een kaassoufflee en een kroketje. Vanmorgen lekker bagels met creamcheese gehad... dus mijn dag kan wat eten betreft niet meer stuk, haha. En hoe was jullie dagje verder?
Hmmm klinkt allemaal lekker Jody..! En heel veel plezier bij je pa..!! En fijn trouwens dat het tapijt lekker gereinigd is..!! As jij ook heel veel plezier met gourmetten! Ik had trouwens heerlijk geslapen en geen last gehad van krampen...het is hartstikke rustig kwa krampen... Hier hebben we zo een boxmatras gekocht dus hij kan heerlijk zacht in de box liggen! En lekker boodschapjes gekocht...was wel even lekker op eruit te zijn, ik heb alleen zo een pijn in me schaambot met lopen... Meiden fijne avond!
Ja dat was het ook. Eten kan een mens zo gelukkig maken, haha Ja tapijt en de trap zijn lekker schoon. Heel fijn dus! Dan kan die kleine straks lekker hygienisch rondkruipen. Dus vanaf nu moeten mensen hun schoenen uit doen hier binnen!! Ja As, veel plezier met gourmetten. Hoop dat je het een beetje volhoudt!! Fijn dat je geen krampjes hebt gehad, Bren! En lekker een boxmatras aangeschaft en boodschapjes weer in huis... jij zal vast een fijn gevoel hebben nu! Jij ook een fijne avond! En de rest ook uiteraard. Ik kom vanavond nog wel ff spieken tussendoor of als ik thuis ben.
Hee meiden, Weer heerlijk thuis. Het was best gezellig allemaal, maar nu toch weer heel moe. Lekker nog even hangen voor de tv en straks maar weer richtig bed . Jody, dat klinkt erg goed al dat lekkere eten! Hoop dat je het gezellig hebt vanavond! Bren, lastig, die pijn in/bij je schaambot! Ik had gisteren, vannacht en vanmorgen ook weer flink last van krampjes. Ze worden steeds pijnlijker... Nog even lekker "Ik hou van Holland" afkijken!
As fijn dat je het gezellig hebt gehad..!! ben ook ik hou van Holland aan het kijken..lekker ontspannend!! Ik denk dat jou mannetje aan het indalen is misschien?? Of was hij al ingedaald??
Het komt mij namelijk bekend voor en toen ik daar last van had gehad was hij ingedaald dus wie weet....Misschien aan je vk vragen??
Das fijn om te horen. Ik vermoedde het al . Moet dinsdag toch naar de vk, dus dan hoor ik het wel! Nu lekker naar bed. Moe!
Slaap lekker as..!! Enne Jody je bent echt niet gek aan het worden ik heb ook bloem10 gezien hahaha. )))
Hee meiden! Mooi dat jullie een leuke avond hebben hebben gehad! Ik op zich ook wel hoor, alleen was ik gewoon even vergeten dat mijn stiefmoeder jarig was... echt heel erg! Ik schaam me dood! Verder wel een leuke avond gehad totdat mijn vader ineens besloot om en sigaret op te steken naast me. Het was zijn laatste avond roken want hij gaat er gelukkig wel mee stoppen. En hij vond het nodig om dat nog even naast zijn zwangere dochter te doen. Ik heb natuurlijk gelijk gezegd dat ik daar niet van gediend was en als hij niet buiten zou gaan staan dat ik wel buiten zou gaan staan totdat de rooklucht weg was. Hij ging gelukkig wel gelijk naar buiten, maar ik ben er wel geïrriteerd en verdrietig over dat hij daar zelf niet bij nadenkt. Hij zou tot 12 uur roken, dus om half 12 ben ik maar opgestapt zodat hij zijn laatste sigaretten lekker binnen kan roken. Mijn pa en zijn vrouw komen uit een tijd waarin de leraren nog voor de klas rookten en de schadelijkheid ervan nog niet zo bekend was. En op de een of andere manier blijven ze maar een beetje in die ontkenning er van hangen. Dus ik weet niet eens zozeer of ik het ze echt kwalijk kan nemen.... Maar goed, daar komt bij dat ik nooit een telefoontje, smsje, of wat dan ook krijg van mij pa om te vragen hoe het met me gaat. Alles bij elkaar word ik (denk ik mede door de hormonen) daar wel verdrietig van. Wat vinden jullie? Is het raar dat ik hier verdrietig om ben? Ben ik te radicaal wat betreft het roken?
Jody, ik begrijp het hartstikke goed, en vind ook dat je pa daar rekening mee moet houden..! Dus begrijp ook heel goed dat je daar verdrietig om bent, maar ik denk wel dat het extra voelt omdat hij je nooit belt of smst om te vragen hoe het met je is, terwijl jij nou zo iets moois mee maakt in je leven en dat zeker ook met je pa wil delen....het lijkt mij heel moeilijk als mijn pa of ma zich niet verdiepen in mijn zwangerschap en zou daar ook heel verdrietig van worden...!! Kan je het niet met je pa erover hebben??