Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Gelukkig...
    Ja normaal houdt hij daar ook wel rekening mee hoor. Hij heeft al die tijd ook gewoon buiten gestaan als ik er was maar nu ineens vond ie het nodig om naast me te gaan zitten roken.
    Prima dat je er misschien niet zoveel kwaad in ziet als ik, maar als je weet dat ik daar wél heel veel moeite mee heb vind ik het gewoon jammer als je dan voor die paar uurtjes dat ik er ben zo egoïstisch moet zijn.
    En misschien is het wel een beetje man-eigen dat ze minder van zich laten horen hoor in zo'n situatie. Ik moet zeggen dat ik ook echt helemaal niet blij geweest zou zijn met bemoeials als ouders. Maar dit is echt het andere uiterste.
    De balans die bijvoorbeeld mijn moeder daar in heeft, vind ik heel fijn. Die vraagt wel vrij regelmatig hoe het gaat, maar niet te vaak. Die weet het gewoon goed te doseren, laat verder alles aan mijzelf over maar laat wel weten dat ze er voor me is als ik haar nodig heb, maar dat ik dat dan zelf moet laten weten en dat is echt precies hoe ik het fijn vind. :)
    Ach ja, misschien moet ik maar gewoon accepteren dat het zo is want ik denk niet dat het ooit zal veranderen. En met hem praten is niet echt een optie, ik denk namelijk niet dat we daar beter uit gaan komen. Mijn pa is niet zo'n prater en zal al helemaal niet zo snel toegeven dat hij ook anders had kunnen handelen...

Ach ja... het lucht wel even op dat ik even mijn hart heb kunnen luchten hier. ;) Thanks voor je reactie, Bren!

Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, mijn oogjes vallen dicht! ;)
    Weltruste!

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen!

Zowaar weer een nacht goed geslapen! Inmiddels word ik maar drie keer in een nacht wakker. Hier in Spaarndam slaap ik een stuk beter dan in Haarlem!

Wat vervelend dat je er met zo´n gevoel vandaan kwam gisteren, Jody. Ik denk zeker dat hij rekening met je had kunnen houden, maar wat Bren zei vind ik ook wijs gesproken. Het was ook de spreekwoordelijke druppel. Wel goed dat hij van plan is om te stoppen, trouwens!

Hier straks bezoek van het vriendinnetje van school. Inclusief vriend en dochter van vriend, dat is wat jammer. Het zal wel een spelletje "leventje vergelijken worden"...
    Vanmiddag twee andere vrienden van ons op bezoek. Daar heb ik dan wel weer zin in! Het lijkt wel of iedereen nog even aandacht wil!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As wat fijn dat je weer lekker hebt geslapen...zo kom je lekker tot rust..!
    Wil je heel veel plezier wensen vandaag met alle visite..!!! Doe je wel rustig aan???

Jody heb je een beetje kunnen slapen?? Hoop dat het verdrietige gevoel weg is.....

Ann ben benieuwd hoe het met je is......

Hier ook lekker geslapen....ga vandaag denk ik weer lekker luieren met pat...heb niet echt iets op de planning staan, gaat de rest nog wat leuks doen???

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat heerlijk dat je beter slaapt in je nieuwe huisje, As!
    Zal misschien ook komen omdat jullie nu over zijn en dat je die stress kwijt bent. En misschien omdat je nu in een fijne buurt woont dat je ook wat rustiger bent en daardoor beter slaapt...
    Anyways: fijn!

Ik heb vannacht ook wel goed geslapen. Maar 2 keer wakker geweest, dus dat is tegenwoordig best fijn. :) Mijn verdrietige gevoel is enigszins weggetrokken. Maar het blijft wel aan me knagen... maar dat zal ook wel weg gaan denk ik.

Ik hoop echt dat hij stopt, want ik heb er een beetje een hard hoofd in. Heeft ook al meerdere stoppogingen gedaan en het is nooit lang gelukt, dus ik geloof er ook deze keer niet zo in. Het zou me echt verbazen. ;)

Veel succes met het vriendinnetje van school... hoop voor je dat het mee zal vallen. En alvast veel plezier vanavond met de mensen waar je wél zin in hebt! :)

Wij gaan vandaag ook lekker luieren... even geen mensen meer om me heen tegen wie ik verplicht moet praten of moet entertainen. Even geen zin in.

Veel plezier met luieren Bren, je hebt helemaal gelijk! :D

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedemiddag!

Zal even een kleine update geven, had gister helaas geen tijd om op zp te komen.
    Heb ontzettende buikpijn, ben sinds vandaag echt mega-ongesteld :(
    Kreeg gister een sms van een vriendinnetje, heb gewoon moeten huilen.
    Voelde me dit weekend zo uit het veld geslagen, had echt een soort goede hoop dit keer. Verkeerd, dat bleek dus wel weer.
    Durf nu echt nergens meer op te hopen.
    Ben zo blij dat jullie zo lief en meegaand zijn, doet me echt goed.
    Vind het soms zo moeilijk om dit soort dingen hier neer te zetten, bijna een soort pretbederver voel ik me dan.
    Jullie zijn allemaal gelukkig nu jullie zwanger zijn, en dan kom ik met dit soort verdrietige berichten...
    Hopelijk komt mijn tijd nog wel...

@Jody: Ik vind dat je gelijk hebt wat je pa betreft hoor!
    Daar is niks hormonaals aan, ik zou precies hetzelfde doen.
    Hopelijk stopt ie echt met roken, dan is gelijk dat irritatiepunt over!

@Bren: Jij ook lekker luieren? Ik ook vandaag!
    Het is toch troosteloos weer, dus dat word een filmpje denk ik :)

Pfff, ik denk dat ik lekker in mijn pyama blijf vandaag...

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jammer dat je vader er voor de laatste keer misschien wel geen rekening mee houd, heel apart. Ik hoop wel dat het stoppen lukt. Het zou wel fijn zijn als voor jou snel het rotgevoel wegtrekt, alleen knagen is ook vervelend.

Wat lekker As dat je zo goed slaapt in je nieuwe huisje, zal vast het stressgevoel zijn wat nu weg is, houwe zo ;)

Lekker rustig daggie voor jullie zeg........
    Had ik ook gewild, maar daaf is dinsdag jarig dus we vieren vandaag zijn verjaardag. Door een akkefietje in het zkh tussen onze moeders moeten ze los van elkaar komen, dus vanmiddag smoeder en vanavond mijn moeder pfff

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Gelijk heb je Ann, lekker een pyamadag......
    Snap heel goed dat je je zo klote voelt, en je mag lekker hier je hart blijven luchten....daar zijn wij ook voor.

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ann, meissie! Klote gesteldheid! Heel goed te begrijpen dat je er geen vertrouwen meer in hebt... Dat is heel logisch, meis!
    En doe even normaal met je pretbederver!!! Nee, het is nogal leuk voor je wat je iedere maand moet doormaken terwijl wij hier allemaal in blijde verwachting zijn!! En dan zou je niet mogen klagen?? Jij van alle meiden hier hebt het meeste recht om te klagen op dit moment hoor!!
    En wat betreft het pyamadagje: lekker doen!! Ik zit ook nog steeds lekker in mijn pyama. Nu lekker op de bank te hangen weer eens een aflevering 'Breaking Bad' te kijken. :D heerlijk!
    Nu staat Nate in de keuken lekker pita kaas te maken dus kon ik even tussendoor komen spieken hier! :)

Denise, toch veel plezier met de verjaardag! En sterkte met de drukte vandaag... Jammer dat het zo moest lopen met de moeders en dat ze niet gewoon tegelijk konden komen...

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Waar zijn jullie allemaal???

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    in Dronten afscheid nemen van oma.... ze is vanmorgen om half 5 rustig overleden in haar slaap, verder last van hrde buiken en nogal emotioneel, misschien laat ik vnaaf ff meer van me horen!

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Gecondoleerd en sterkte...
    Doe rustig aan.

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ah sas toch!
    Gecondoleerd meis.
    Heel veel sterkte gewenst deze verdrietige periode :(

Hier lekker op de bank, filmmarathon aan 't houden.
    Buikpijn is echt vervelend, ben blij dat ik vrij ben.

Nu lekker fastfood maken denk ik :D

Jullie ook lekker aan het luieren meisjes?
    Vind jullie echt schatten, blij dat ik af en toe lekker mag klagen!

@denise: wat rot van die ruzie tussen jullie moeders!
    Hoop dat het snel goed komt.
    En alvast gefeliciteerd met daaf! :)

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee.!!!

Hier ook een lekker dagje gehad, we waren even naar pat zijn opa en oma geweest, daarna boodschappen gedaan zodat ik er door de weeks niet meer perse uit hoef... Nu de datum heel dicht bij komt vinden we dat wel fijn...dus veel drinken gekocht we hebben lekker ingeslagen haha....
    Pat is ookal lekker soep aan hèt maken zodat het lekker in kan trekken en dan kunnen we dat morgen lekker eten..!!

Ann je moet je echt niet schuldig voelen en bang zijn dat jij de pretbedreft..!! Want ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het ook moeilijk voor jou moet zijn als wij het alleen maar over baby's hebben...dus als jij wil klagen moet je dat echt doen en juist hier, wij kunnen jou hartstikke goed steunen....!!!!
    Je bent altijd zo meegaand met ons allen dat wij dat ook met jullie willen zijn..! Dus vooral klagen als jij daar behoefte aan hèbt!!

Jody lekker dagje gehad zo te lezen...

Sas gecondoleerd en sterkte..!

Denise wat ontzettend jammer dat het zo moet hè?? Hoop wel dat jullie het gezellig hebben...en jou mannetje jarig wanneer ik ben uitgerekend..! Ik zeg mooie datum hahahha

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Ann, klagen mag hoor! dat je je ellendig voelt kan ik heel goed begrijpen en dan moet je al overal een maskertje opzetten omdat niemand weet hoe het bij jullie gaat dus hier mag het gewoon!

Jeetje Denise, lekker is dat zeg, lig je bij te komen na je KS krijgen je moeder en smoeder problemen... hoop dat ze het snel kunnen bijleggen en gefeliciteert met Dave!

De rest, ik doe lekker mee, zit onder mn dekentje met mn pootjes omhoog en een warme kruik op mn buik (bandenpijn!) en lief bedient me op mijn wenken :) Bijna ruzie op de terugweg, ik houd niet van mensen die aanstellen/piepen, dus ik wil zelf absoluut niet in die cathagorie vallen... Ik kan er dan ook zo pissig om worden als Rich me probeert te helpen wanneer er anderen bijzijn terwijl ik het fijn vindt als we met zn 2en zijn, best lastig, vooral omdat ik door de hormonen nogal pittig kan reageren :S

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Sas, sorry ik voel me echt een eikel nu! :)
    Hoe was je echo vrijdag?
    En wat gaat het worden?? :D

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Stom, had even terug moeten lezen.
    Je weet het niet want beeb had de benen bij elkaar.
    Maar wel was alles goed!
    Wat ontzettend fijn nieuws zeg.

Vanavond lekker SYTYCD kijken.
    En ik heb kippensoep met roomkaas gemaakt, toch iets gezonder dan die vette kroketten haha ;)

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hallo hallo!

Ann, logisch dat je een pyjamadagje inlast!

Denise, toch nog een leuke dag gehad? Hoop dat jullie moeders het wel weer bijleggen... Ingewikkeld hoor!

Sas, wat naar :(. Gecondoleerd beide. Vervelend die harde buiken. Misschien toch teveel ingespannen? En tsja, die hormonen... Hij kan het vast hebben ;).

Bren, fijn zeg, alles in huis! Goed geregeld!

Hier viel het vanmorgen alles mee. Hoewel ik het kind van haar vriend echt een blaag is, blergh! De namiddag en avond waren érg gezellig! Erg gelachen en ze zijn zelfs blijven eten. Net de deur weer uit, dus nu lekker nog even samen een filmpje kijken.

Kind zit erg hoog en molesteert m'n ribben... Wat is ie enorm zeg! Ben benieuwd hoe lang mijn lijf dit nog aan kan.

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel kijk plezier as..!!
    En je hebt een lekker dagje gehad zoals ik het lees, fijn!

Ja ik verbaas me erook wel is over je merkt echt dat ze groeien..!
    Al mag ik niet klagen, heb echt geen last van me ribben....

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ah arme As toch!
    Zo erg?
    Dat is ook niet leuk zeg, dat ie zo hoog tegen je ribben zit!
    Geen last van je maag ofzo?

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    M'n ribben zijn wel heel gevoelig en ik heb regelmatig last van maagzuur. Maar het is nog te doen hoor :).

Merk alleen echt dat hij elke dag groter lijkt en dat ik me écht afvraag hoe lang dat nog kan passen... Dinsdag gelukkig naar de vk. Dan laat ik me even geruststellen!

Deel Deze Pagina