Hee meiden! Lekker dagje gehad allemaal zo te lezen! Op Sas na dan natuurlijk... Bren wat fijn dat je lekker je boodschapjes al hebt ingeslagen! Wat een goed idee! As, mooi dat het gezellig is geworden! En wat vervelend dat hij je ribben zo pijnigd! Hoop voor je dat ie snel wat zal zakken! Ann, hele verstandige keuze voor de gezondheid! Haha Wel lekker gegeten? Hier lekker een dagje bankhangen voor de tv. 4 afleveringen Breaking Bad gekeken. Daarna grenzeloos verliefd en nu undercover in Nederland.
Was lekker hoor! Heb wel een grote speculaastaart buit gemaakt vandaag. Toch een beetje comfort food aan het binnenharken haha Ik ben SYTYCD aan het kijken, en dan ga ik zo naar bed. Heb best wel hoofdpijn door mijn ongesteldheid. :x Welterusten meiden, tot morgen
Goedemorgen meiden Op Sas na allemaal een lekker dagje gehad lijkt het, lekker hoor. Hier gister druk maar gelukkig is het weer voorbij, kunnen we weer door met de normale kraamvisite. Daaf moest weer aan het werk, gelukkig halve dagen. Hij zou eigenlijk langer vakantie hebben maar het is chaos zonder chef........als de kat van huis is zeg maar...... Dus hier eerste dagje alleen met Miep, we liggen nu nog lekker in bed, met Noiz, heerlijk........ Gaan jullie nog wat leuks doen?
Denise wat spannend zeg..!! Lijkt me wel even wennen?? Fijn dat jullie het wel gezellig hebben gehad gister ondanks alle drukte! Ik blijf veilig in huis, wil erook echt niet uit haha Was alweer vroeg wakker dus net even iets gegeten lig net weer even op bed hoop zo nog even te kunnen slapen....werd wel weer wakker met een gevoelige buik na bijna een week dus ben heel benieuwd.... Heb ook echt met de dag meer last van me schaambot lopen wordt nu echt pijnlijk...maarja is ook niet gek hè...klein mannetje duwt er lekker op..haha
Goedemorgen! Ann, lekker geslapen? Kun je wel een beetje je frustratie kwijt bij je ventje? Denise, dat lijkt me zoooo spannend! Jij klinkt weer eens heel rustig, dus het gaat vast goed komen . Bren, wat zeg je me nou? Dus het begint nu daadwerkelijk te rommelen! Het zou toch wel prachtig zijn, zo 1 dag voor de uitgerekende datum ! Sas, ik hoop dat jij je vandaag weer wat beter mag voelen! Ik heb heerlijk tot 9.00 uur geslapen en alleen maar gedroomd over hydrofieldoeken, spuuglapjes en andere badspulletjes. Erg vreemd. Voel ook meteen m'n mannetje weer met z'n voet/kont tegen m'n ribben zitten en met z'n koppie dieper in m'n bekken. Zo groot dat je precies kan voelen hoe hij ligt, eigenlijk best bijzonder . Mijn schoonzusjes zouden komen helpen schoonmaken vandaag. Ben benieuwd of ze ook echt komen. Het loopt nog wel eens anders...
Spannend hoor Bren, ik hoop dat het niet al te meer duurt voor je. Al die lapjes enzo heb je hard nodig straks As......, inslaan zou ik zeggen haha Ja ik kan echt lekker genieten van mijn gezinnetje zo, heb niks extra's meer nodig
@Denise: Oooh helemaal in je eentje? Dat zal even wennen zijn. Gelukkig bewaakt Noizer het honk Enne, het "Miep" zit er nog wel een beetje in he? Geniet lekker van jullie dagje samen! @Bren: Tja, tis ook niet zo gek. Morgen is gewoon je uitgerekende datum! Wow, ben echt benieuwd wanneer je mag bevallen. Vind je het zelf ook al zo spannend? Ik namelijk wel haha @As: Lekker geslapen zo te zien! En wat een dromen zeg haha. Hopelijk voor jou komen ze schoonmaken, want zo te horen word dat ook steeds lastiger! @Sas: Hoe is het nu met je meissie? Vannacht een beetje kunnen slapen? Hier echt ontzettende buikpijn, vind mezelf echt zielig hihi Heb in ieder geval al wel de was gevouwen, en de machine draait. Nu moet ik eigenlijk nog het konijnenhok doen, en boodschappen. Maar daar heb ik eigenlijk nog geen zin in haha. Dus ik dacht; eerst maar even op ZP
Jawel, half 1 moet ik beginnen Dus heb nog even de tijd gelukkig! Jij verder een rustig dagje op de planning?
hey meiden Heerlijk geslapen vannacht, was kennelijk errug moe... ben niet een keer wakker geworden (ja toen lief zn wekker ging vanmorgen en me een kus gaf maar toen heb ik me gewoon omgedraaid) ben er net pas uitgekomen Oeh, lijkt me best spannend Denise, zo helemaal alleen vandaag! Hier probeer ik het echo centrum haarlem te bereiken maar dat schiet niet zo op, denk dat ik babyvieuw in Hoofddorp ook maar eens ga bellen. Doe lekker rustig aan Ann!
Ja doe ik ook! Maar sommige dingen moeten helaas wel gebeuren. Anders loop ik de hele week weer achter met mijn wasjes draaien enzo... Fijn dat je goed hebt geslapen Sas. Kan me voorstellen dat je erg moe was na gister...
Dan heb je lekker nog eventjes, Ann! Ik vandaag nog thuis. Bob heeft m'n auto, dus ik kan nog geen kant op. M'n schoonzusjes zouden langskomen, maar ik begin het te betwijfelen... Sas, wat leuk! Toch wel heel nieuwsgierig geworden? En wat kun je snel terecht zeg! Ik denk ook dat je je iets teveel had ingespannen... Ook met die harde buiken erbij :S.
Ann wat klote die buikpijn...!! En hoop dat het snel verdwijnt! Werkze straks meissie... As Fijn dat bob morgen zijn auto krijgt! Kan je daarna lekker weer je eigen gang gaan.... Ja meiden ik vind het nu wel heel spannend worden, morgen ben ik gewoon uitgerekend!! Het zijn lichte krampjes voor de rest niks, vanmorgen was het pijnlijker maar trekt weer weg.....
Oeh Bren.... wat spannend!! Het zou toch wat zijn als je gewoon even op je uitgerekende datum bevalt, he!? Denk je zelf dat dit een begin is van de bevalling of heb je geen idee? Spannend Denise, je eerste (halve) dagje alleen thuis met de kleine! Maar zo te lezen ga je dat prima managen. Haha Astrid, wat grappig dat je daar over gedroomd hebt! Ik droomde gisteren over mijn kleine meid. Dat ik 'r aan het verschonen was op mijn vaders toilet en dat 'ie een heel primitief plankje had gemaakt met dubbelzijdige tape om die kleine op te verschonen. haha echt debiel weer. Maar ik had wel een HEEL mooi meisje in mijn droom! Succes met de schoonmaak vandaag, As! Ann, je hebt alle redenen om jezelf zielig te vinden hoor! Dus gewoon lekker zelfmedelijden hebben, misschien helpt het. Sterkte met de buikpijn iig, meis! Sas, waar heb je de afspraak gemaakt voor je echo? Bij echo centrum Haarlem of bij babyview? Leuk hoor! Spannend!
en al lekker gegeten Jody?? Nee ik heb niet het idee dat dit het begin is...maar weet eigenlijk ook niet hoe het begint haha