Haha dat hebben we wel vaker Jody..!!! )) As ja vind het ook spannend hoor, maar kijk er ook wel naar uit..! Ik ben gewoon zo nieuwsgierig nu....
Ik bedoelde eigenlijk meer dat het niet zo zou overkomen alsof ik jouw stukje niet goed genoeg zou vinden en ook nog maar even iets er over neerzette. haha Maar gelukkig kwam dat niet zo over. Ja dat snap ik heel goed Bren... voor jou gaat het deze week waarschijnlijk al gebeuren!!!
Logisch! Ik ben al nieuwsgierig, en jullie wachten al een paar weken langer. Ik kan het me helemaal voorstellen! Hoe slepen jullie je door de dagen alleen thuis heen zeg, ik kijk om de haverklap op de klok.
Ik verveel me eigenlijk geen moment... Slaap zo lang mogelijk uit en als ik dan eenmaal wakker ben dan blijf ik nog ff lekker liggen. Vervolgens ontbijten. Daarna op de pc, zp en fb checken. Dan douchen en opruimen en dat soort dingen. Meestal is de dag dan alweer voorbij en kan ik aan het eten beginnen...
Nee joh Jody zo kwam dat zeker niet over..!! Alleen maar lief dat je het even hebt opgezocht..! As poehh ik vind de tijd zeker niet langzaam gaan...ik rommel lekker in huis, blijf lekker lang op bed leggen....maar hèb dan ook minder energie....dus kan me wel voorstellen dat je, je verveelt hoor..een lekker filmpje kijken??
Ja zou kunnen, maar ik verwacht het absoluut nog niet. Denk echt dat het week 41 wordt. En anders week 40, maar deze week echt nog niet denk ik...
Ga een serie kijken! Gewoon alle seizoenen van een serie downloaden en dan kom je je tijd wel door! Er zijn een heleboel goede series om te volgen... keuze genoeg!
Ben alle afleveringen van "Wie is de Chef" aan het kijken . Nu toch echt even de keuken schoonmaken en stofzuigen!
Heb hier lekker al gestofzogen en gedweild...doe dat bijna elke dag hahha het is nog nooit zo schoon geweest hier haha...! Elke keer denk ik, ik wil wel het huis schoon hebben het kan elk moment beginnen...haha
Haha, dat ken ik Bren! Daarom doe ik het nu ook maar zo goed. En tsja, anders heb ik helemaal niets te doen! Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik een houten vloer schoon moet houden...
Je hebt helemaal gelijk, Bren! Vandaag moet ik er zelf alleen even niet aan denken... Ben weer zo vreselijk moe... ben echt blij dat mijn afspraak niet doorging vandaag. Ga zo maar eens even mezelf fatsoenlijk maken en alvast mijn spulletjes voor de yoga klaarleggen.
´t Valt toch tegen... Na elk klusje moet ik weer even zitten. Nog steeds geen teken van mijn schoonzusjes. Ze zijn daar écht heel slecht in afspraken maken. Donderdag zou ik naar Utrecht gaan om eens te helpen met de zwemlessen van het neefje van Bob. Denk dat ik dat ook maar eens "vergeet" .
Nah dat is wel echt heel stom dat ze steeds hun afspraken vergeten! Ik heb daar ook zo'n hekel aan als mensen hun afspraken niet nakomen of vergeten!
Ik ook! Alleen bij mijn schoonfamilie moet ik zeggen dat ik er van tevoren al vanuit ga. Dat is ook best erg eigenlijk! Alleen mijn schoonmoeder houdt zich altijd aan haar afspraken.