Ooooh, fijn dat we om 11.00 uur gaan, dan kan ik nog net mee . Fijn dat je zo lang geslapen hebt Bren . En dat het leuk was gisteren! Wat hebben jullie allemaal gedaan? Wat naar van je konijntjes, Sas . Lastige keuze...
Ja in Heemstede is het banenzwemmen van 11:00 - 12:00. Mooi dat je dan mee kan, Redhead! Denise, jij gaat ook mee toch?
Dit keer wel zonder lunch er aan vast, want ik heb met een collegaatje afgesproken om te lunchen en om 16.00 uur naar de vk. Dat wordt een druk dagje .
Ja dat doe ik normaal ook nooit daar! Gezellig, zeg! Nou dan kennen de meeste elkaar al voor de high tea!
Wat een teleurstelling vandaag Ik heb mijn eerste straie gecontateerd, had wel al een hele tijd blauwe plekjes maar was nog niets, als ik het nu samendruk zitten er duidelijk strepen Ik heb nog wel meer van die blauwe plekjes aan zijkanten van mijn buik en op mijn bovenbenen, hoop niet dat daar ook strepen in ontstaan
Echt niet leuk, ik had zo gehoopt de dans te ontspringen Wat naar zeg van je nijntjes sas, zal geen makkelikje keuze worden
Naar Denise... Maar ik zal je woensdag even blootstellen aan dat van mij. Al vanaf week 10. Ik zie eruit alsof ik door een wild beest aangevallen ben .
Ooh echt, dan ben ik nog laat dus. Wat ik zo vervelend vind is dat ik best wel een donkere huid heb en dan zie je het wat meer Mijn moeder haar hele buik zit onder
Ahh dat is echt vet klote, Denise! Hoop voor je dat het niet erger zal worden! Je hoort het inderdaad vaker dat het in de laatste weken ineens komt... Echt heel kut! Heb je wel gesmeerd?
Ik smeer me rot 2x per dag in de ochtend met BBBB creme van VSM en 's avonds met Bio Oil (dat doet Daaf lekker masseren elke avond) Mocht dus niet baten
Ik smeer elke dag 2 keer en nog komt het...ik heb nog niet echt hele dikke strepen maar ik denk dat ik daar ook niet onderuit kom
Jody veel plezier bij de yoga..!! Redhead jij had ook yoga toch op maandag?? Als het zo is jij ook veel plezier..!!
Haha, wat goed van jou Bren . Nu nog zomerstop, dus ik begin 5 september weer. Poeh, ik moet zeggen dat ik nu de regelzenuwen krijg. Ik wil alles in huis hebben voor de bevalling. Nu lees ik wel overal andere dingen, daar raak ik van in de war! Hebben jullie misschien een handige checklist?
Goodevening! Gaan jullie nou allemaal zwemmen zonder mij? Ach, dan ben ik de grootste verrassing op de high tea! @Sas: Wat een moeilijke keuze meis, hartverscheurend! Ik zou echt verdrietig zijn als het om mijn nijntjes gaat... @Denise: Wat vervelend meis, striae is echt niet leuk om te hebben. Alleen je doet er zo weinig tegen... Hoe is het met je BI meis? Gaat het nu beter nu je rust hebt? @Bren: Hihi begin jij nu ook al? Voel me bijna verplicht om morgen een stickie vol te piesen whaha @Jody: Veel plezier op yoga! @Redhead: Ik heb helaas geen checklist voor je, dus kan je niet helpen. Sas is meestal van de regeldingen, misschien heeft die een handige lijst?
Het gaat zeker wel beter met mijn bi nu ik mijn rust pak. Ik loop, zit en lig ook op de aanbevolen manier van de therapeut en dat werkt zeker
Ja ik vind het ook steeds spannender worden. Iedere dag geen ongi te bekennen, en klachtjes blijven. Dus ik hoop het echt Maar ergens probeer ik er niet mee bezig te zijn, want wil niet er al vanuit gaan dat het zo is... Durf ik nog niet!