As wat balen zeg..!! Kan me voorstellen dat je baalt..!! En was het ijs lekker?? Denise hmm lekker hamburgers!! En veel plezier met badderen en de kraamvisite...!! Ann ja ongesteld zijn is klote ik heb ook altijd zo een buikpijn als ik ongesteld was bahhhhhhh..! Lekker warm kruikje hielp bij mij wel.... Ga jij maar lekker bankhangen!
Heerlijk aan de pepernoten hier Was een gewone les hoor As, alleen volgende week geen yoga omdat het herfstvakantie is.
Jaah! Ik heb lekker mijn pyjamaatje al aan, en zit heerlijk met een dekentje op de bank! Mijn pyjamaatje kwam uit de droger, dus die was ook lekker warm haha. Lekker relaxed op de bankhangen nu. En jullie?
Heerlijk ann...! En dat is echt lekker een warme pyama..!! Ik lig ook heerlijk op de bank met een dekentje...!!! Lekker tv kijken!
Goedenavond meiden! Allemaal lekker gegeten? Nou ik wel hoor! Was weer heerlijk! Net laatste lesje yoga gehad. Toch wel jammer dat het nou alweer voorbij is... het was wel gezellig het laatste lesje. We gaan waarschijnlijk met wat meiden uit hetzelfde groepje babymassage doen. Weet niet of een van jullie nog interesse heeft? http://www.mirandateeuwen.nl/pdf/shantala_babymassage.pdf Afspraak van woensdagavond is verzet naar donderdagavond, dus nu heb ik woe avond lekker een avondje niks en donderdag overdag ook niet. Even wat beter verdeeld op die manier. En daarna... RUST!!! As, wat onwijs irritant zeg!! Je bent vanavond dus niet naar yoga geweest...!? En wat betreft je schoonfamilie... nee, dat is zeker niet normaal en ontzettend irritant! Ben blij dat ik je dat dan heb laten inzien, haha An wat irritant zeg dat je nog steeds zoveel last hebt van je buik... wat kan het dan heerlijk zijn om op de bank te chillen met een dekentje en een kruik, he?!
Ik maar lekker in een warm bad gestapt met een kaarsje aan. Voel me nu weer een stuk beter. Het ijs hielp ook. Zo lekker m'n schone, opgemaakte bedje in! Morgen naar de vk. Heb er dit keer echt zin in!
Ann wat voor lekkers??? As klinkt heerlijk lekker in bad...!! Jody fijn dat de laatste les gezellig was..!
Ohhh heerlijk is dat, he?! Ik ga morgen ook mijn beddengoed weer even wassen... doe dat nu een stuk vaker zodat ik, als ik straks bevallen ben, niet nog de hele boel hoef te verschonen. Ik moet woensdag weer naar de vk. Heb er ook wel zin in... toch weer even die bevestiging en het zijn ook zulke leuke meiden die daar werken. Altijd wel ff gezellig ook, haha
En mooi dat je je weer beter voelt nu, As. Warm bad is ook heerlijk! Ga ik denk ik morgen ook maar eens even doen voordat ik de deur uit ga!
Dank je, Daaf probeert haar nu stil te krijgen maar ze is best ontroostbaar Het is zo zielig omdat je niks voor haar kunt doen
Ik had stroopwafels en een kopje thee. Smaakte best goed @Denise: Wat zielig zeg voor kleine Miep Hoop dat het snel over is. Zeker als ze zo ontroostbaar is... Ik ga ook naar bed meiden, mijn buik doet genadeloos pijn dit keer Welterusten!