Toch wel nieuws! Thanks voor de update Jody . Fijn dat ze nog kan lachen. Vanavond is de kleine er gewoon zeker .
mooi dat het goed gaat daar ik ga zo naar mn werk dus dan lees ik pas weer bij na het eten fijne dag allemaal! Ohw en Denise, nog gefeliciteerd. Hoop dat Dave blij is met zijn oorbel!
Goedemiddag T wordt spannend voor brenda begrijp ik Leuk hoor Ik hoop dat het lekker gaat En meiden neem je rust want er komt zoveel op je af Willem had/heeft moeite met in slaap vallen Dus wij overwegen nu inbakeren Hij had veel krampjes en gelukkig hielp de infacol goed Mijn afsluitende bezoek van de verloskundige was uitermate teleurstellend Deze dame die mij niet kende heeft mij compleet op de kast gekregen door te beginne over mijn gewicht terwijl ik al 50 kilo ben áfgevallen En tijdens de zwangerschap maar 2 kilo ben aangekomen En nu een week later er alweer 11 ben afgevallen En ook mijn kind moet ik beschermen door borstvoeding te geven En dat doe ik maar blijkbaar vond deze dame het nodig van alles te zeggen wat eigelijk iet releant is Maar al mijn opgebouwde zelfvertrouwen was gewoon in een klap weg Gelukkig kon ik bij mijn huisarts terecht En die helpt mij weer geweldig en zijn de dagen van tranen weer voorbij Maar daarom wasik er dus even niet Maar met iets meer slaap voel je je zoveel beter En is het echtgenieten Manlief is lekker vrij Maar vind t ook een hoop onzekerheid
Jeetje, wat een ontzettende muts zeg! Hoe durft ze zo'n beginnende instelling te hebben? Ze kent je niet eens! Gelukkig maar dat je huisarts je weer gerust kon stellen. Het zijn ook ontzettend onzekere tijden, waar ik me nu nog niet zoveel bij voor kan stellen . En heus, ik zal luisteren en rust nemen. Zo even de boodschapjes opruimen en dan ga ik even liggen! Vervelend dat Willem moeite heeft met het in slaap vallen. Hopen dat het inbakeren werkt!
Jeetje Maaike wat kan ik me daar goed in verplaatsen! Probeer het naast je neer te leggen hoor, 50 kilo afvallen is niet niks, daar heb je veel voor gedaan en dat is hartstikke knap! Iemand die je situatie niet kent mag er dus ook niet zomaar zo grof over oordelen, zeker niet in een zo groff manier als je net bevallen bent! Sterkte.
Dat is inderdaad heel vervelend, Maaike! Probeer je niet teveel aan te trekken van iemand die niet eens de moeite heeft genomen om zich in jouw situatie te verdiepen voordat ze zulke uitspraken doet. Dat zegt meer over haar dan over jou hoor!! Helaas nog geen nieuws van onze Bren... Ik hou mijn telefoon goed in de gaten! Als ik meer weet dan laat ik het weten!!
@Maaike: Tjonge jonge, wat kort door de bocht zeg! Hoe durft ze zo tegen jou te doen? Ze weet niet eens de situatie. Ik vind het echt heel knap van je hoor meis, en daar mag je zeer zeker trots op zijn! Hopelijk voel je je nu niet meer rot door wat zo'n dom mens zegt. En gelukkig zijn de kraamtranen over, dan kun je nu intens genieten van je kleine mannetje! @Jody: Oooh wat fijn om te horen dat Bren nog kon lachen! Ik hoop echt dat alles goed bij haar gaat en dat ze vanavond haar kleine mannetje in haar armen mag hebben. En ik hou ZP hier in de gaten voor het laatste nieuws. Je zou bijna denken dat jij bij de ZP-krant werkt
Hè meiden Even snel een berichtje....!! Hier nog hetzelfde....de weeën zijn wel heftiger maar nog niet consquent. Verlies nu ook bloed met slijm..ik denk door het strippen...of me slijmprop. Lig heerlijk op bed en wordt goed verwend door pat, die is zo nerveus zo mooi om te zien, al vind hij het wel moeilijk dat hij niks voor me kan doen. Zo meiden dat was het weer, ik hoop dat het doorzet want ben zo moe heb vanaf vorige nacht 3 uur niet meer geslapen...heb het vanmiddag wel geprobeerd maar dat lukt niet meer door de weeën...! Fijne avond!
Oh Bren, ik hoop echt voor je dat het door gaat zetten. Succes meissie, ik duim voor je dat het allemaal goed gaat! Hopelijk tot gauw!
Wha, wat spannend zeg! Hoop dat het snel mag gebeuren, Bren! Hier wordt je straks helemaal uitgeput van! Hier een heerlijk dagje gehad! Stukken beter dan gisteren. De kleurlampen staan prachtig in de kast! Begin me inmiddels wel wat meer zorgen te maken over de woorden van de vk... Verdorie, ik was zo lekker nuchter!
Wat vervelend zeg, die hoofdpijn. Ook met menstruatieklachten te maken? Hoe staat je vent er nu eigenlijk in, An? Ben zo benieuwd hoe het voor hem is. Lijkt me ook niet makkelijk...
Bren, dat is wel klote zeg dat het niet doorzet! Had wel verwacht dat je inmiddels al in het ziekenhuis zou zijn... Hoop dat je vanavond wel al je ventje bij je hebt of in ieder geval nog lekker kan slapen. Ann, wat vervelend van je hoofdpijn meis. Hoop dat het snel weg trekt voor je! As, welke woorden maak je je precies zorgen over? Dat je voor de zekerheid nog een echo moet?
Eerst zei ze niets over zijn ligging en toen ik er zelf over begon zei ze dat we voor de zekerheid toch maar een echo gaan maken. Ook omdat ie zo lang lijkt. Dat vind ik toch wel vreemd...
Ah meis, ik snap het wel hoor. Ik maak me ook overal druk over. Maar het zal echt allemaal wel goed zitten... probeer je daar nou niet te druk over te maken. Het wordt gewoon een lange kerel, toch niks ergs aan?
Tja, mijn hoofdpijn is stress en ongesteldheid bij elkaar denk ik. Tis wel vervelende hoofdpijn, alsof er iemand van 50 ton op mijn hoofd zit... Ach As, ik snap wat je bedoeld. Ik maak me ook altijd druk om dat soort dingen. Dan zegt iemand wat, en dan later denk ik daar over na en dan ga ik me zorgen maken. Maar komt goed meis, je krijgt gewoon een lang "klein" mannetje Ik ga slapen meiden, hopelijk is mijn hoofdpijn morgen weer over. Welterusten, ik spiek morgen even of er al nieuws van Bren is!