Weltruste Ann! Sterkte met de hoofdpijn! Ik ga ook slapen... Ben kapot! Zal morgenochtend gelijk checken of er al nieuws is!! Ben zo benieuwd!!
Jeetje Brem wat spannend zeg, je ventje laat wel op zich wachten Ik hoop dat je hem snel vast mag houden Hier is mijn vader net weg, die kwam voor Daaf zijn verjaardag en zijn nieuwe tattoo laten zien. Hij heeft Tegan op zijn arm laten zetten met het lettertype van het geboortekaartje, vet lief
Wat onwijs cool van je vader, Denise! Heel leuk dat ie dat gedaan heeft! Ohh meiden, ik heb zo verschrikkelijk slecht geslapen vannacht! Zo misselijk en onrustig. Ik heb zwangerschapspagina wel 10 keer bekeken voor nieuws van Bren. Ik ben zo benieuwd!!! Zou de kleine man er al zijn?? Ik ga nog maar even proberen te slapen... Als ik 4 uur geslapen heb is het veel.
@denise: ik had de foto gezien op fb. Echt gaaf, was zeker wel een verrassing dat je vader dat had laten doen? @jody: nog geen nieuws? Hoop echt dat alles goed is en ze haar kleine mannetje in haar armen mocht houden gisteravond. En wat vervelend dat je zo rot hebt geslapen. Misschien vanmiddag nog wat uurtjes proberen te pakken? Geen zin om te gaan werken, Het is koud, en nog zo donker... Pfff hopelijk is 't snel 6 uur!
Dat snap ik heel goed, An! Het is lekker weer om in bed te blijven liggen. haha, gemeen hè?! Nee, nog niks gehoord van Bren. Heb er zelfs over gedroomd vannacht. Hoop zo dat alles helemaal goed is gegaan en dat die kleine al geboren is inmiddels... Ik ga nu nog maar ff proberen te slapen. Hoop dat het nog ff lukt. Die kleine was ook zo aan het bewegen vannacht. Heel druk was ze en ik was steeds zo misselijk. En nou las ik dat het beide voortekenen kunnen zijn van de bevalling... Maar verder nog geen weeën of wat dan ook. Dus het zal wel niet zo zijn in dit geval. Ann, werk ze!
Jeetje, ik hoop echt dat Bren gister haar ventje in haar armen kon houden Nou je weet het niet Jody, misschien begint het vanmiddag spontaan Ik snap dat je liever in je bed blijft liggen Anni, werkse in ieder geval Hier een lekkere nacht gehad, van 1 tot 6, ze lijkt alleen moeite te hebben met in slaap komen Mijn vader had wel gezegd dat ie een nieuwe tattoo zou nemen, maar dat ie Tegan op zijn onderarm zou zetten had ik niet verwacht
Goedemorgen meiden! Vandaag weer tot 9.00 uur geslapen! Een heerlijk rustig ochtendje voor de boeg! Wat wasjes draaien en misschien nog wat schoonmaken. Vanmiddag komt er een vriendinnetje langs en vanavond heb ik de informatie-avond over borstvoeding in de Schoot. Ik ben benieuwd! Thanks Jody en An! Ik moet me ook niet druk maken. Heb er normaal gesproken ook niet zo´n last van, maar met al die krampjes erbij... An, is je hoofdpijn al een beetje gezakt? Denise, wat ontzettend lief van je Pa . Wel lastig dat Tegan lastig in slaap lijkt te vallen. Ze slaapt al wel lang! Of ligt dat aan mijn kennis? Jody, wat bagger dat je zo slecht geslapen hebt! Hoop dat de misselijkheid straks ook wat gezakt is! Ik was dan wel niet wakker, maar ik heb zo gedroomd over Bren! Dat in combinatie met de kleurlampen waar we de hele avond mee hebben lopen klooien gisteravond. Werd een vreemde mix, maar ze is in elk geval in sfeer bevallen in mijn droom .
Denise, ik bedoel niet dat ze veel slaapt, want dat doen alle baby's, maar vooral dat ze al lang achter elkaar doorslaapt. Last het terug en vond het wat onduidelijk van mezelf .
Ik snapte hem al Ze maakt inderdaad lange nachten, het cb had gezegd dat ik lekker mocht laten liggen, dus dat doen we, zo hebben wij ook langere nachten
Jij ook al gedroomd over Bren? Haha dat is wel grappig! Wat onwijs fijn dat jullie ook wat langere nachten maken, Denise!! Ik had zo gehoopt op meer nieuws al, maar helaas... Ik heb ook nog niks gehoord. Hoop zo dat alles oke is!!!!
Ben ook erg nieuwsgierig! Denk dat het allemaal goed is eigenlijk en dat ze het gewoon erg druk hebben met de kleine en de gebeurtenis. Ik weet ook niet of ik het allemaal zo snel zou kunnen laten weten. Denk dat ik mijn computer en telefoon compleet vergeet erna...
Dat denk en hoop ik ook! Zodra ik wat meer weet laat ik het gelijk weten! Ik denk ook dat ik het bestaan van alles anders behalve mijn gezin vergeet... Is ook heel begrijpelijk hoor!!
Denk dat ik Bob vraag of hij Sas even op de hoogte wil stellen . Dat telefoonnummer heb ik. En anders moet ie even inloggen op het forum, dat kan ook nog. Begin het echt steeds spannender te vinden. Aan Bob merk ik het ook ietsje meer. Gisteren stond hij verwoed het bed te verschonen en de waterdichte molton erop te leggen. "Voor de zekerheid", zei ie erbij. En of ik toch nu de ziekenhuistas in orde wilde maken .
hehe soms zijn zelfs de meest gesloten mannen erg schattig in hun acties Morgen trouwens. Hoop echt dat Brenda haar kleintje al in de armen heeft gehad en nu lekker ligt bij te slapen Wij vertrekken vnaaf weer naar Dronten, morgen is de begravenis van oma in Kampen. Zo lief trouwens, oma heeft een armband met een hoofdje voor elk kind en elk kleinkind eraan met achterop de hoofdjes de naam van het btereffende kind. Nu heeft de schoonfamilie aan die armband ook een hoofdje voor onze kleine gedaan Ook staat hij/zei op de rouwkaart, achter onze namen een hartje
Hee meiden, Hier weer druk gehad dus nu pas de mogelijkheid om even een berichtje neer te zetten... Bren stuurde vanmiddag dat ze bevallen is van een heel mooi mannetje. Het is heel snel gegaan, ze is daardoor toch thuis bevallen. De weeen begonnen om 10 uur en hij is 1 over 1 geboren. Dit is exact wat ze mij stuurde. Ben heel blij dat alles goed is gegaan!! As, wat schattig van Bob! En Sas, sterkte vanavond.... Ik ben vanmiddag bij de vk geweest. Alles was goed, alleen is mijn kleine meid ineens niet meer ingedaald. Ze is weer terug geschoten zeg maar. Dat is zeg maar niet heel goed nieuws, want als mijn water nu breekt moet ik heel snel gaan liggen en blijven liggen omdat ze anders met haar hoofdje de navelstreng kan afknellen. Dus ik ga nu niet meer van huis... vind ik nu geen fijn idee meer. Alleen morgenavond nog even naar vriendinnetje, maar dan is Nate erbij en dan zou ik eventueel op de achterbank van de auto kunnen liggen, mocht dat gebeuren... Wel klote dus, maar goed... het is niet anders!
Jeetje wat raar Jody, wel eng dat je nu gelijk moet liggen als je water breekt, gelukkig gebeurt dit niet zo vaak...... Jeetje 3e beeb is een feit, gefeliciteerd Brenda
Ja ik ben er ook echt niet blij mee!! Ik dacht eenmaal ingedaald liggen ze vast. Niet dus. Ze zit nog maar met een heel klein stukje van haar hoofd in mijn bekken... hopelijk zakt ze snel weer. En anders moet de bevalling gewoon niet toevallig beginnen met het breken van mijn water.... Dat zou echt HEEL KUT zijn!!!!