Ja ik begrijp er ook echt niks van. Ben echt teleurgesteld!! Geen zin om verplicht thuis te zitten... durf niet eens naar de supermarkt, bang dat mijn vliezen daar breken. Moet ik daar dus op de grond gaan liggen.... het zal je maar gebeuren!! Dank je wel voor het duimen!!! Ik kan het gebruiken!! Weltruste!
Hallo! Pff wat een heftige bevalling van Bren zeg. Ben blij om te horen dat verder wel alles goed is. Nu alleen nog hopen dat hij straks aan de borst wil drinken en niet meer misselijk is. @Jody: Pff dat is ook niks, voor hetzelfde geld blijft ze nog even zitten! Ik hoop het niet voor je, want anders zit je zomaar 3 weken thuis! Ik duim voor je dat alles goed gaat komen! Aaah bren ik zie je hieronder! Hoe is het met je?? Gaat alles goed? En met Boaz?
Nou dat is niet te hopen... Rond 41 weken gaan ze geloof ik wel opwekken, dus ja... ach we zien het wel. Kan er toch niks aan doen! Meiden, ik ga ook slapen. Weltruste!
Welterusten meissie! Doe rustig aan (snap dat dat moeilijk is), maar hoop dat je lekker wat uurtjes kan slapen!
Hè lieve meisjes, kon het niet laten om even te gluren.. Lig heerlijk op bed met naast mij in zijn bakje boaz..!! Wat ben ik een trotse mama en wat is ie mooi hè?? Zag dat jullie al foto's hebben gezien helemaal goed! Met mij gaat eigenlijk ook alles goed, ben wel doodmoe heb bijna 2 nachten niet geslapen maar zit nu ook vol adrenaline dus kan nu eigenlijk ook niet slapen, wil steeds naar mijn mannetje kijken! De bevalling is echt super snel gegaan toen de weeën goed op gang kwamen zal van de week alles even op schrijven en hier plaatsen! Meiden ik ga proberen te slapen, want de kleine man moet om half 2 weer proberen te drinken.! Slaap lekker allemaal...!!!! En bedankt voor de felicitatie 's
Jaa het is echt een prachtkereltje! En gelijk al zo'n mooi shirt aan van Papa geniet er lekker van Bren, het is je zooo gegund! Neem de tijd, zodra je er aan toe bent zien we je vanzelf met je bevallingsverhaal hier. we zijn al blij dat alles goed met jou en je mannetje gaat. Slaap lekker meissie, komende nachten zal je denk wat in te halen hebben!
Dank je, Ann. Ik heb voor de verandering HEERLIJK geslapen. Ik kan niks anders zeggen! Ik werd pas wakker om te plassen om 6 uur en toen Nate de deur uit ging heb ik gewoon doorgeslapen tot een uurtje of 8. Hoe moe en ziekjes ik me gisteren nog voelde, hoe uitgeslapen ik me nu voel! Dus dan binnenshuis maar even die energie gebruiken... Want de deur ga ik echt niet meer uit alleen! Hoop dat jullie ook allemaal goed hebben geslapen! Bren, hoe is het gegaan met de borstvoeding vannacht?? Hoop dat daar al wat meer vooruitgang in zit voor je. En vannacht ook een beetje kunnen slapen? Ann, succes vandaag bij de controle!!
hier wakker door een sms helaas, wel lekker geslapen. Ben alleen weer onwijs verkouden, zo irritant. Wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen meis, doet je goed zo te lezen. Enne, niet te druk doen he, straks komt je meisje zich nog aandienen! @bren; hoop dat ook jij lekker hebt geslapen, en dat het gelukt is met voeden. Pfff ik ga mezelf denk es uit bed slepen...
Altijd lullig om wakker te moeten worden van je telefoon. Zet je die nooit op 'stil' dan? Ik lig ook nog lekker in mijn bedje. Heb weer zo'n trek in Mac ontbijt!! Maar ik ga het niet halen!! Misschien loop ik zo wel ff naar de bakker, die zit hier echt om de hoek. Dus dat mag ik nog wel van mezelf. Even mezelf lekker trakteren. Moet kunnen!
Goedemorgen meiden! Bren, wat klink je positief! Ben erg benieuwd naar je verhaal en krijg traantjes in m'n ogen als ik over je mannetje lees . Trotse mama! Hoop dat de borstvoeding gelukt is! Jody, dat klinkt al een stuk beter dan gisteren! Begrijp dat je hem knijpt, hoor! Ik knijp hem met je mee. Maar ik ben blij dat je goed geslapen hebt en er weer wat positiever tegenaan kijk. Kies een lekker broodje uit zo . Ann, sterkte met je verkoudheid! Ik ga lekker rustig op gang komen en vanmiddag de stad in met een vriendinnetje om te lunchen. Meteen even de laatste spulletjes voor in m'n ziekenhuistas halen en wat extra hydrofieldoeken. Heb er nu 8 en naar de verhalen die ik lees heb ik er wel wat meer nodig .
En wat droom ik over al die kindjes! Nu al drie beebs op de wereld, en Jody mag ook snel. Dan ben ik aan de beurt... Zenuwen! Maar ik ben ook zo nieuwsgierig en eigenlijk wil ik helemaal niet meer zo lang wachten!
Ja dat snap ik heel goed! Ik ben ook echt zoooo nieuwsgierig!! Kan echt niet wachten tot mijn kleine meisje er is! Maar ik zal toch nog even geduld moeten hebben... maar hoe lang nog?!?!? Veel plezier straks met je vriendin, As! Ik ga ff naar de bakker nu.
Ben zo blij dat het hier zo goed begrepen wordt . Heb toch het idee dat de rest van wereld aan mij voorbij gaat en ik aan de wereld . Bob wordt steeds nukkiger nu... Geen idee of dat de stress op zijn werk is (hoor ik niks over) of dat ie ook echt zenuwachtig wordt (hoor ik ook niets over).
Nou dat is ook niet gezellig!! Nate wordt eigenlijk steeds knuffeliger... is zo lekker nuchter om alles. Maakt zich nooit ergens echt druk om. En dat is nou juist wat ik goed kan gebruiken, haha
Hij is wel rustig en nuchter, maar knuffelig niet echt... Als het vanavond nog zo is, ga ik het hem maar eens vragen .
Goedemiddag! Hier lekker al veel gedaan, boodschapjes, wasje gedaan. En daarna de film Gooische Vrouwen gekeken. Hilarisch Owja, en boterkoek gemaakt. En hijs verdomd lekker al zeg ik het zelf haha! Waar zijn jullie meisjes?
die film moet ik ook nog eens kijken hier druk geweest met Miep en het huishouden........ wel nog even een rondje buiten gelopen, was erg lekker moet ik zeggen
Ik zal nog even fotootjes spammen van ons kleine meisje..... ze kan van die lekkere snoetjes trekken Bekijk bijlage 190116