haha wat een mooie foto's! Brenda, van hrte gefelicitert met Boaz! wat een mooi kereltje zeg! Hoop dat alles nog steeds zo goed gaat als gisteren en dat hij minder misselijk is! Hier lekker rustig pannenkoeken gegeten en bijgekomen van de dag, weer een druk en intensief dagje zo. Dienst was mooi, ceremonie was mooi en alles is goed afgesloten zo. Kindje is bij mij de afgelopen dagen aan het koppeltje rollen, de ene keer voel ik trapjes bovenin, de andere keer onderin of opzij, zelfs al een keertje en boven en onderin trapjes gevoeld! Ook heeft het de neiging om dwars te gaan klemmen, das echt een vervelend gevoel! alsof het tegen mn ruggengraat en mn buikspieren aanduwt! Morgen om 11 uur de pretecho! en om 14.00 ook nog solliciteren dus het wordt weer een druk dagje
Oh Anni wat heerlijk; boterkoek!!! Daar zou ik ook zo'n onwijze zin in hebben!!! Yummie!! Hoe was het bij de controle? Denise wat een superfoto's! Haha lekker bekkie trekt ze! Wat las ik nou op fb? Stofzuiger stuk? dat is klote! Maar verder alles wel oke? Of nog meer dingen stuk? Sas, fijn dat het een mooie uitvaart was. Ik wil je morgen alvast heel veel plezier wensen bij de echo en succes met de sollicitatie! Ik ga zo de deur uit naar een vriendinnetje samen met Nate. Waarschijnlijk het laatste uitstapje voordat mijn kleine meid er is. Ik wens jullie alvast een fijne avond. Ik kom als ik thuis ben nog wel ff spieken!
Momenteel is dit het enige kapotte apparaat maar ik heb gister een rekening vsn bijna 500 aan de belastingdienst betaald en er ligt een rekening van Daaf zijn enkelband uit het zkh........is maar goed dat ik levenlang luiers heb van oma
Mmmm, klinkt lekker An . Denise, prachtig! Vooral die met die druppels . Dat wordt een meid met karakter (dat bedoel ik positief ) Wel ontzettend shit van je stofzuiger... Daar heb ik ook last van, zo'n kapot ding. Sas, mooi dat alles goed is afgesloten. En wat een spannend dagje morgen! Jody, fijne avond! Hoe voel je je verder? Ik een heerlijk dagje gehad in Haarlem. Lekker bijgekletst en ik was pas om 17.30 uur weer thuis. Nog even een jasje gekocht voor de kleine man, voor als we toch naar het ziekenhuis moeten. Nog wat hydrofieldoeken erbij en klaar was ik. De ziekenhuistas is nu bijna gereed!
Yeah, je bent er bijna klasr voor Die hydrofielen heb je echt herl erg nodig kan ik je vertellen, die gebruik je bijna overal voor
Ja! Alleen m'n joggingbroek moet er nu nog in . En het jasje moet drogen en er dan ook in. Ja, dat vertelde jij! Daarom heb ik er nog maar wat extra gehaald. Waar gebruik je ze voor dan? En hoeveel heb jij er?
Ik heb er nu een stuk of 20 Ik heb er 1 in de kinderwagen, box, wieg en ledikant voor het spugen Je gebruikt ze om beeb af te drogen uit bad Er ligt er een op het aankleedkussen om het eerste deel van een ongelukje op te vangen ( en dat gebeurt.......hier vannacht om 4 uur nog ) Een in de luiertas, om op te verschonen of aan de kinderwagen te hangen tegen de zon Daaf gooit m over z'n schouder bij het boeren, melkspug op je rug voelt niet fijn En ga zo maar door.....
Jaa boterkoek is heerlijk! *deelt stukjes uit* Zo, kunnen jullie ook genieten van mijn heerlijke baksel @Denise: Wat een heerlijk grietje zeg! En dat bekkie, geweldig Hmmm het lijkt me fantastisch, lekker voor zo'n klein hummeltje te moeten zorgen! @Jody: Oh dat is ook gek als je er over nadenkt... Laatste keer op bezoek voordat je gaat bevallen. Ben echt benieuwd wanneer jouw meisje zich gaat aandienen! Veel plezier morgen! @Sas: Dat lijkt me zo bijzonder, als je dat voelt. Kan er helaas niet over meepraten, maar het lijkt me machtig mooi als je beeb lekker aan het rondspartelen is Laat je even weten hoe het is gegaan bij de echo morgen? Ben zooo benieuwd of je nu wel het geslacht te weten komt. Of dat de beeb weer eigenwijs zal zijn... @As: Haha je zou er bijna subsidie voor aanvragen, 16 hydrofiele doekjes! Maar als ik zo lees waar je ze voor nodig hebt, kan je er geen genoeg hebben denk ik maar zo! En super dat je zo'n leuke dag hebt gehad in Haarlem. Heb je een foto van kleine man zijn nieuwe jas? Slaap lekker meiden, ik ga vanavond een keer vroeg naar bed toe. Ben erg verkouden, dus kan wel wat extra uurtjes gebruiken denk ik. Welterusten, morgen kom ik weer spieken!
Oh dat is inderdaad klote, Denise. Dat zijn inderdaad een hele hoop centjes die je ineens even moet ophoesten... je zal altijd zo zien dat dat allemaal tegelijk komt. As, mooi dat je het zo gezellig hebt gehad met je vriendin vanmiddag! En je ziekenhuistas klaar! Top! Je bent er helemaal klaar voor! Ann, dank je voor de boterkoek! Yummie!! Dank je wel, maareh.... plezier waarmee morgen?? Slaap lekker meis! Ik ben net terug van mijn vriendinnetje haar nieuwe huis kijken. Was een heel leuk huisje! Een andere vriendin en haar vriend waren er ook dus we waren met z'n 6-en de hele avond. Was erg gezellig! Nu een beetje ruzie met Nate. Ben een beetje geïrriteerd, dus ik heb geen zin om naar bed te gaan. Hij bekijkt het maar even.
Hè meisjes hier even snel een berichtje..!! Wat is zo een klein mensje genieten, wat kan je daar al zo van houden ik ben echt helemaal in de wolken..!! Voel me zo ontzettend goed en ook nog geen last van de kraamtranen maar ben er van overtuigd dat die nog wel komen..! Ik moet zeggen dat ik het borstvoeding verhaal wel erg moeilijk vind juist omdat ik niet weet wat hij binnen krijgt ik weet niet of ik dit zo blij doen nog even door oefenen of een andere oplossing verzinnen.... Heb wel enorm last van de knip en de hechtingen het schijnen er best veel te zijn, zei de verloskundige vanmiddag, ze had geen keus zijn hartslagje ging snel achteruit... Ik beloof echt dat ik van de week weer op iedereen reageer maar het is best druk met zo een kleintje even wennen aan alles.... Heb trouwens wel een hele lieve kraamverzorgster! Ik wil sas heel veel plezier wensen met de echo morgen kom zeker even spieken! Jody jij ook nog maar heel even het wordt zo spannend Denise wat een lekker meisje hèb je toch en die snoetjes heerlijk!! As ben blij te lezen dat je vandaag een lekker dagje hebt gehad!! Ann lieverd hoe voel jij je??
Je moet je over die borstvoeding niet druk maken meis, Boaz drinkt wat hij nodig heeft. Zolang hij aan komt is goed, dat komt ie straks vanzelf. Helpt je kraamverzorgster hier niet bij?
meiden, even een snelle spiek hier. Voel me uitermate slecht, heb denk beginnende griep te pakken Ga wel naar werk toe, anders vind ik 't zo lullig voor mijn collega's... Alleen word het een lange dag tot 21 uur vanavond. Hele fijne dag meiden, ik reageer vanaaf weer op jullie!
Mooi dat je zo'n fijne kraamverzorgster hebt! En ik hoop dat het straks wat beter lukt met de borstvoeding, want ik zou me ook zorgen maken... Dat is heel begrijpelijk. Maar als hij goed aan komt dan is het goed idd. Ann, jij moet eens even wat meer aan jezelf gaan denken. Ziek is ziek!! Meld je ziek als je ziek bent, meis! Hier echt een verschrikkelijke nacht achter de rug. Tot iets van half 3 wakker gelegen en om 8:15 alweer wakker. Ik weet niet wat die kleine had maar ze was zoooooo verschrikkelijk druk vannacht. Ik kon er gewoon niet van slapen en werd er gewoon misselijk van! Dus hopelijk kom ik zo nog ff in slaap... Sas veel plezier vandaag! Ik ben erg benieuwd! En succes vanmiddag!