Bren, wat leuk dat je weer even komt spieken! Maak je niet druk over het reageren op ons hoor, je hebt genoeg aan je hoofd! Logisch dat je je zorgen maakt, echte mamazorgen . Volgens mij komt ie de eerste tijd alleen niet aan, maar mag ie niet meer dan 7% afvallen. Gelukkig houdt de kraamverzorgster dat vast in de gaten. Hij drinkt echt wel wat hij nodig heeft . Sterkte met de wond van de knip :S. Lijkt me erg pijnlijk! Ann, wat balen... Het zit je niet mee! Wel naar huis gaan als je ziek bent, hè! Jody, wat balen van de nacht... Lekker nog even slapen straks! is het wel weer ok met Nate? Sas, ik hoop je snel te zien hier . Heeeel veel plezier! En succes met je sollicitatie natuurlijk. Ik heb heerlijk geslapen. Wilde misschien nog even langs mijn verstandelijke gehandicapte (tegenwoordig moet ik verstandelijke beperkt zeggen zeker?) maatje vandaag, maar ik denk dat ik vanmorgen lekker op de bank blijf hangen. Rond 13.00 uur komt er een vriendinnetje lunchen en gisteren was het druk genoeg! Ik ga lekker van de week wel even langs bij hem!
Wat fijn dat jij lekker hebt geslapen, As! Veel plezier zo met je vriendin en idd die vriend van de week dan even bezoeken. Je kan niet alles tegelijk hoor! Ik heb net nog heerlijk liggen slapen. Nu wel helemaal uitgerust wakker. Zo maar ff douchen en dan weer opruimen en schoonmaken. Ik wil nu alles goed bijhouden. Met Nate is het weer goed hoor! We hadden ook geen ruzie maar ik was geïrriteerd en dat is nu wel over gelukkig!
we hebben een piemeltje gezien Helemaal blij! As, als je echt politiek correct wilt doen moet je zeggen verstandelijk uitgedaagde.... Ik ga lunchen en dan solliciteren! tot vnaaf!
Mooi dat je nog goed geslapen hebt, Jody! En dat het met Nate ok is. Heb je wel eens, zo'n bui. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn . Ik wil ook alles zo netjes bijhouden. Lukt nog niet helemaal zoals ik het wil, maar ik heb nog ffies. Wat een superfilmpje zeg, zat er net (3x) naar te kijken . Vriendinnetje weer weg en zo samen met Bob de boodschapjes doen.
zo meiden ik zal hier even mijn bevalling neer zetten. maandag nacht om 3 uur werd ik wakker van de weeen, die waren nog heel onregelmatig en goed op te vangen. ik heb s'morgens de verloskundige gebeld en die was langs gekomen om te voelen en inderdaad ik had 3 cm ontsluiting. Ik had pat meteen gebeld en die is toen meteen naar huis gekomen, had de vluchttas en maxi-cosi in de auto gezet dus we waren er helemaal klaar voor. om 12 uur kwam de verloskundige nog even voelen, ik had nog steeds 3 cm ontsluiting. ze heeft me toen gestript, en heeft toen niet echt iets gedaan, ik begon s'avonds wel steeds een beetje van me slijmprop te verliezen. ik heb dinsdag eigenlijk de hele dag in bed doorgebracht en de weeen kwamen steeds heel onregelmatig en soms best heftig daardoor kon ik dus niet slapen. woensdag ochtend heb ik weer de verloskundige opgebeld en haar gevraagd of ze wel even langs wilde komen om te vragen of ik misschien meer ontsluiting had, ze ging er niet vanuit omdat de weeen heel onregelmatig waren en ik ze toen nog wel goed kon opvangen. ik had afgesproken dat ze s'smiddags even langs zou komen om te kijken en eventueel dat ik een slaappil zou krijgen zodat ik nog wel even kon slapen, want had ondertussen al 2 nachten niet geslapen. ik ben om half 10 gaan douchen en erwas nog niks aan de hand. om 10 uur werden de weeen ineens erg heftig en zijn pat en ik ze gaan opschrijven toen bleek dat de weeen om de 2 a 3 min kwamen. om kwart voor 11 zei ik tegen pat je moet nu de verloskundige bellen ik wil naar het ziekenhuis en wil pijnbestrijding ik redt dit niet meer. pat heeft haar gebeld en ze zou eraan komen, ze kwam om 12 uur en ik zei tegen haar ik moet poepen ik hou het niet meer. de verloskundige kon het zich niet voorstellen en ging voelen en zei inderdaad je hebt al 9 cm ontsluiting, ik mocht dus ook niet meer naar het ziekenhuis. ik raakte even in paniek want ik moest en zou naar het ziekenhuis gaan. ze had alles klaar gezet en ik mocht gaan persen, wat een verademing dat vond ik ook heel goed te doen. na 44 min persen kwam Boaz te wereld. was wel even paniek het bleek dat ik geen vruchtwater meer had hij in het vrucht water had gepoept en de navelstreng 2 keer om zijn nekje zat,dus kreeg een knip want zijn hartslag ging heel erg achteruit alleen was de navelstreng zo lang dat het gelukkig niet zorgde dat de navelstreng te strak om zijn nekje zat. hij heeft toen 2 uur bij me op de buik gelegen wat was dat een fijn moment wat waren wij trots..!! dit was mijn bevalling......het was een snelle bevalling. de verloskundige had dit ook nooit verwacht helemaal niet voor het eerste kindje.
Denise als hij eenmaal aan de borst zat ging het opzich wel goed alleen we kregen hem gewoon niet aangelegd hij pakte me borst niet goed. we hebben dus ook besloten om hem flesvoeding te geven, vond het wel een moeilijke beslissing maar ben achteraf wel blij. nu weet ik wat hij binnen krijgt en hij is nu echt voldaan heeft nog niet 1 keer gehuild. drinkt jou meisje wel goed? en wat is ze toch ook mooi!! Jody wat onwijs balen dat je zo slecht slaapt, neem je overdag wel goed je rust?? is wel echt heel belangrijk...er komt straks een drukke periode aan. as ben je al lekker gewend in je nieuwe huis?? en heb je het gezellig gehad met je vriendinnetje?? en lekker gegeten?? ann meissie denk je goed aanjezelf?? ziek is ziek he?? dikke knuffel voor jou sas van harte gefeliciteerd met de piemel in je buik.. )) wat ontzettend leuk zeg. en hoe ging je solicitatie gesprek?? maaike ben benieuwd hoe het met haar gaat.....
Jah Tegan drinkt hartstikke goed, ze zat binnen een week op haar geboorte gewicht en zit nu wel ruim op 4 kg. Het gaat dus hartstikke goed. Het is inderdaad jammer dat het niet gelukt is bij jou, maar hij groeit zo ook goed hoor, en als hij nu rustiger is dan is het gewoon perfect.
Jammer dat het niet goed lukte Brenda! Niet schuldig ofzo gaan voelen, je hebt het geprobeerd en op tijd een beslissing genomen voordat of jij of je knulletje helemaal gefrustreerd raakte, volgens mij just ook heel belangrijk. Verder alles goed met jullie? Hoop dat die knip snel een beetje geneest/minder vervelend wordt dat lijkt me erg vervelend. Succes daarmee! Jody, wat een gaaf filmpje! Rich zat ook heerlijk mee te kijken Astrid, wel op tijd je rut nemen he je hoeft niet een hele dag niets te doen maar een hele dag vanalles doen is ook niet slim (zal dat advies zelf ook eens opvolgen trouwens ) Ann, hoop dat je je weer wat beter voelt! en anders morgen lekker thuisbli9jven en uitzieken, wel aan jezelf denken hoor! verwaarloosde griepjes en verkoudheden zijn echt niet leuk! Echt leuk Denise, ik liet die vieze druppels foto van je meisje aan Rich zien en hij begon helemaal te grinniken ze kan echt ontzettend leuk kijken zeg! Erg grappig detail van tijdens de echo: scopiste mat het voetje op en schrok nogal, ze mat het een 2e keer en zei: wat is die groot! ik meteen: was bij mij ook zo hoor, ik heb nog steeds grote poten, maatje 42... Toen mat ze het bovenbeentje op en dat klopt dus wel precies. Voetje is al 4,3 cm groot, het bovenbeentje pas 3,7. Meestal zijn die ongeveer even groot (erg grappig dat mijn moeder net bij de 20 weken echo had zitten vertellen dat ik zulke grote voeten had toen ik geboren werd ) Dus, ik kan nu al zeggen dat het kind mijn voeten heeft, Rich heeft in vergelijking met mij namelijk kleine voeten, die heeft maar maatje 44 Sollicitatie ging erg goed voor mijn gevoel, maar ik ben zwanger dus ik denk niet dat ze me een vaste baan aanbieden. Maar, met een invalcontract om mee te beginnen, ben ik ook al tevreden Nu vnaaf D&D dus ik ben pas erg laat weer hier te vinden!
Bren, je hebt het niet makkelijk gehad lees ik. En stiekem vind ik het prachtig om te lezen, kon het helemaal "meebeleven" voor zover dat kan natuurlijk . En ik sluit me bij de rest aan, goed dat je een keuze hebt gemaakt over de voeding! Wat ben je toch weer een schatje dat je op ons gaat reageren. Ik voel ontzettend goed in m'n nieuwe huis en weer een leuke dag gehad. Lekker rustig avondje vanavond . Rust genoeg, Sas . Heeeerlijk rustig weekend. Ik ga even eten, tot zo!
Gniffel, je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten hè? Die hebben heeeele grote schoenen nodig.
Heb je lekker gegeten?? Ik heb gister heerlijk sushi gegeten...pat kwam ermee thuis en ik heb echt gesmikkeld was zo lekker..!!
Mmmm, dat klinkt lekker Bren! Sushi, wat goed bedacht van hem zeg . Wij hebben broodjes hamburger gegeten met salade. Wat moet het machtig zijn zeg, met je ventje bij je . Begin me weer lichtelijk zorgen te maken om Jody, die is er altijd 's avonds!
Bren, wat fijn dat je je hele bevallingsverhaal met ons wilde delen! En wat betreft de borstvoeding heb je een verstandige keuze gemaakt, meis! Fijn dat die kleine nu lekker voldaan is! Dank je wel, Sas! Ik ben ook erg blij met dit filmmateriaal!! Was echt een lucky shot! Meestal scheidt ze er mee uit als er op gelet wordt. Dus ik was erg blij hiermee! Wat grappig dat die kleine al zulke grote voeten heeft, haha. As, maak je geen zorgen! Ik ben druk geweest met het huishouden, eten en nu lekker the voice aan het kijken.
Ik ben ook echt een beetje jaloers op je filmpje, Jody. Ik krijg het echt niet voor elkaar, heb het al een paar keer geprobeerd . Mooi dat het goed gaat. Tsja, je weet het nooit hè, nu... Weer hard aan het poetsen geweest? Ik zo lekker naar bed als het is afgelopen. Nog steeds moe!