ja was een gelukstreffer! Ja weer lekker in de weer geweest vandaag! Jij ook een leuke dag gehad? Slaap lekker alvast!
Ja het is echt een een heel mooi filmpje..!! Heel gaaf om te zien..!! Jody..!!! Ahhhh meiden ik heb me toch een last van stuwing...ik lijk wel Pamela Anderson..!! De kraamzorg heeft ze vanmorgen sowieso helemaal ingepakt heel strak maar het doet nu zo zeer..ze zijn echt heel hard..!! Meiden slaap lekker allemaal..!!
Hahha ze zijn heel strak ingebonden dus hij heeft er niks aan..! Maar wat kan dat zeer doen zeg, ze gloeien van de warmte.....
Ik wist wel dat het een vervelend gevoel kon zijn, maar niet dat het zoveel pijn kon doen... Sterkte meis, hoop dat het snel weg trekt voor je!!
kan helaas niet in slaap komen... Jullie zullen het vast wel hebben gelezen op fb... God wat voel ik me kut zeg! Ben benieuwd hoe laat ik in slaap val, voorlopig blijven de tranen maar komen Welterusten meiden. Morgen kom ik uitgebreider verslag doen...
pfff zo rot geslapen... dit word een hele lange, zware dag Jeetje, wist niet dat ik overplaatsing zo rot zou vinden. Fijne dag meiden, ik ben er vanavond weer.
Ahh lieve ann, wat vind ik dit klote voor je zeg, kan je erook nog wel bij hebben..!!! Die sukkels weten niet wat ze missen...!!!!!! En wat is het ineens snel gegaan zeg...!! Ik wil je heel veel sterkte wensen en denk aan je..!! Hele dikke knuffel..!!! Hoe is het met de rest van de meisjes lekker geslapen allemaal?? Hier stukken beter om de 3 uur de fles en hij heeft het heel goed gedaan..!! Meiden wens jullie een hee fijn weekend!
Heeeeel veel sterkte vandaag, Ann . De Tent las ik op fb. Dat is wel een hele leuke winkel toch? Bren, wat naar van je borsten zeg! Pijnlijk... Is het wel de bedoeling dat ze ingebonden worden? Ik hoorde op die info-avond dat dat niet de bedoeling was... Vandaag even langs mijn ouders, die gaan maandag op vakantie. Verder gaat Bob vooral hard aan zijn schoolwerk en ga ik maar rustig aan doen. Wat een rotnacht was dat zeg.... Ik denk dat ik met jullie meegeleefd heb .
Ann, wat naar voor je meis! Kan er ook nog wel bij!! As, wat klote dat je zo'n rotnacht hebt gehad, meis! Veel plezier bij je ouders vandaag! Ik heb heerlijk geslapen vannacht! Kan niks anders zeggen! Wat goed dat het nu zo lekker loopt met de voeding van die kleine, Bren! Jij ook een heel fijn weekend, meis... maar dat zal vast lukken met je kleine wondertje in je armen!! En de rest natuurlijk ook een heel fijn weekend!
Das fijn, Jody! Ik ga lekker m'n haring uit de Spaarndamse vischwinkel opeten en dan lekker even op bed liggen! Dan voel ik me vanavond vast weer wat wakkerder .
Slaap lekker as..!! En ik denk dat je je borsten niet strak moet laten inwikkelen als je stuwing hebt en wel borstvoeding wil geven... Maar ik wil dat niet meer dus rade de vk en kraamzorg aan om ze strak in te wikkelen ik weet het eigenlijk ook niet.... Jody fijn dat je lekker geslapen hebt!! Ik ga ook even lekker slapen..!
Hey meiden! Zo het zit er op helaas. Pff wat een zware dag was dit. Iedereen kwam afscheid nemen, had zelfs klanten die een handtekeningenpetitie wilden beginnen om me hier te houden. Wel superlief, maar helaas zal dat niks uithalen... Ik werkte sowieso al in die winkel, maar dan een andere plaats. Kan alleen niet hier neerzetten hoe of wat, anders ben ik bang dat ze er achter zullen komen... Maar heb echt flink gehuild in de auto op weg naar huis. De jongens van de bakker hadden zelfs het liedje speciaal met mijn naam af laten spelen... Tjonge, wat is dit kut zeg Sorry voor mijn onwijze ongezellige reactie, ik zal proberen morgen weer even gezellig op jullie te reageren. Maar krijg het nu even niet voor elkaar Sorry. Ben trouwens ook strontverkouden, dat kan er ook nog wel bij. Ongesteld, overplaatsing en verkouden. Slechter kon deze week gewoon niet!
Bren, dat klopt natuurlijk. Daar had ik even niet aan gedacht... Hoop dat het snel minder pijnlijk wordt! Heb je lekker geslapen? Ann, wat een ontzettende baggerweek heb je erop zitten . Morgen wel lekker vrij? *Dikke knuffel*. Ik heb lekker zo'n anderhalf uur geslapen en daarna stond het bad voor me klaar. Nu nog even snel eten en vanavond komen de buren op de borrel. Burgerlijk hè .
Morgen gelukkig wel vrij! *knuffel terug!* Ooeh lekker in bad! Heerlijk ontspannen. En burgerlijk kan soms heel fijn zijn hoor As! Fijne avond meis!
En hoe smaakte de haring, As? Heerlijk zeg, daar had ik ook echt zin in gehad vandaag! En nog lekker gebadderd? Lekker dagje gehad zo te lezen! Bren ook nog lekker geslapen? Ah Ann, wat onwijze klote meis!! En wat lief dat iedereen zo meeleefde met je... maar dat maakt het waarschijnlijk des te pijnlijker... Vanavond en morgen maar ff lekker bijkomen dan en jezelf maar even goed verwennen! Chocola in de aanslag? Wij zijn vandaag naar de zwarte markt geweest. Dat wilde ik eigenlijk niet, want als mijn vliezen waren gebroken had ik een probleem gehad. Maar we waren daar tegenover omdat we met iemand hadden afgesproken die Nike air max verkocht voor 50 euro. En Nate had echt nieuwe Nike's nodig, maar helaas had die gast zijn grote maat niet meer... Dus toen toch maar naar de zwarte markt. Wat een volk ook daar, he?! Maar goed, gelukkig is Nate daar geslaagd voor nieuwe Nike's en zijn mijn vliezen nog heel. Daarna samen boodschapjes gehaald en nu lekker aan het chillen. Morgen ook lekker chillen, ff helemaal niks doen!
Mooi dat je morgen vrij bent An, even bijkomen! Dat klinkt ook als een geslaagd dagje, Jody! Dat je het nog durft meid... Ik durf al niet meer zo ver van huis vandaag. Nou moet ik ook zeggen dat ik het lopen niet meer zo goed kan en daarom liever in en om het huis blijf. Was erg gezellig met de buurtjes. Wat een lieve mensen zeg. Nu lekker naar bed! Morgen een dagje thuis. Bob weer aan zijn studie en ik lekker rommelen. Zo fijn om niet alleen thuis te zijn!
Mooi dat het gezellig was, As! Slaap lekker alvast! Ik wilde het ook eigenlijk niet, maar Nate had echt nieuwe schoenen nodig dus we moesten écht ff. Inmiddels weer overspoeld door die rothormonen... Pfff de hele dag door, dagelijks zoveel smsjes van mensen die allemaal willen weten hoe het gaat. Echt superlief bedoeld hoor en ik zou het ook niet leuk vinden als ze het niet zouden doen. Ik waardeer het ook echt wel, maar ik word er nu ook een beetje gek van. Vandaag weer 6 verschillende mensen... het begint me een beetje op mijn zenuwen te werken... is dat heel gemeen van me?
En hier is het ook zo ontzettend rustig!! Niet leuk, hoor! Maar ja, dat is ook wel heel logisch met de helft die het inmiddels al erg druk heeft met de beebjes... pfff, ik heb er ook zo erg naartoe geleefd! Ik wil ook eindelijk mijn meisje in mijn armen... het duurt zo lang!! En vooral als de helft al is bevallen!