Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen!
    Hier een druk weekend achter de rug, dus geen eens tijd om hier te reageren.
    Hoefde gelukkig geen 20 pagina's terug te lezen hihi.

Hier last van verkoudheid en onwijze bronchitishoest.
    Heb ook iets teveel stress voor mijn kiezen gehad denk ik.

Ik kijk aan hoe het gaat, en anders meld ik me ziek.
    Personeel goed behandelen doen ze toch niet bij ons...

En heb al wat vacatures op 't oog.
    Dus uiteindelijk komt het wel goed.

Ben blij om te horen dat het met iedereen goed gaat, op wat enkele gebeurtenissen na.
    @jody: nog 1 dagje meis, en dan is het je uitgerekende datum!
    Ben echt zo benieuwd wanneer je meisje zich aandiend.
    Ik hou 't forum echt goed in de gaten hoor!

Ik ga me voorbereiden voor vandaag, vanavond kom ik weer gezellig even reageren.
    Fijne dag meiden!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker hoor die goede nachten van jullie, nou lekker volhouden.

Ik had een wat mindere nacht. Tegan spuugt sinds gister best veel en is de halve nacht in de weer geweest. Ze wilde ook niet in haar eigen bed pffff
    Ik denk dat ze een beetje overprikkeld was gister na een middagje shoppen in Den Haag. Gelukkig vandaag geen kraamvisite dus rustig aan, maar wordt een lange dag, David is pas rond half 8 thuis.

We hebben gisteravond feprobeerd wat afgekolfde melk in een fles te geen maar daar gaat miep spontaan van kokhalzen. We gaan volgende week uit eten met me vader en daar wil geen borstvoeding geven, dus we hebben een uitdaging

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    An, heel veel sterkte vandaag! Je weerstand zal inderdaad wat verminderd zijn en al die stress eist nu z'n tol...

Denise, das inderdaad een uitdaging! Blijven proberen maar... Ik vind wel dat je al veel kan! Toen mijn collega van de wond moest genezen kon ze bijna niets. Je bent een sterke meid!

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    As, hoop dat je krampjes al wat minder zijn nu?
    Wat fijn dat jij ook al zo'n goede nacht hebt gehad. Ik word zojuist weer wakker, dus ik heb toch nog even 2 uurtjes bij kunnen slapen! Maar voel me nu eigenlijk nog moeier dan daarvoor, haha. Nee het is niet snel goed, momenteel... Haha

Ann, wanneer ga jij eens een keer leren voor jezelf te kiezen, meis? Dat moet je sowieso al eerder doen, maar met zo'n werkgever helemaal! Daar ga je toch niks extra's meer voor doen!?
    Nou ja, eigenwijs ben je toch wel dus dan maar sterkte op je werk...

Denise, jij staat zeker voor een uitdaging ja... En als het echt niet
    lukt kun je dan niet vlak voor jullie weg gaan geven en direct als jullie terug zijn? Gaan jullie in Leiden uit eten of in Haarlem?
    Ik zou ook niet in een restaurant borstvoeding willen geven, nee...
    Succes in ieder geval met de uitdaging!

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat lekker, Jody! Ik denk dat we dat dat uitgeruste gevoel na een nacht even kunnen vergeten... Nog maar 1 dagje! Wat spannend he!

Krampjes zijn gelukkig weg, maar van eten kan ik steeds minder genieten. De krampjes komen wel steeds vaker terug. Mijn schaambeen begint pijn te doen en m'n bloedvaatjes worden inmiddels ook wat afgekneld. Ik krijg zowaar zwangerschapskwaaltjes :D.

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Ann, pas op hoor, als ze je als vuil behandelen hoef jij je niet ut de naad te werken voor ze!

Jeetje Maaike, heel veel succes! voor zover ik het allemaal goed begrijp heb je een hele zware kraamtijd achter de rug. Heel veel succes!

Denise, voor zover ik het fles/borst gedoe goed begrepen heb verschilt het ontzettend per kind welke speen ze lekker vinden drinken, misschien een ander merk uitproberen? Schijnt ook dat veel kindjes moeite hebben met de snelle toestroom van melk uit een speen. Succes met je uitdaging! Begrijp goed dat je in een restaurant niet zo maar wil gaan voeden ;)

Hier een borduurwerkje met 2 kleine voetjes, daaronder dn de naam (hebben we al :)) en geb datum enzo.

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Aaah, wat goed Sas! Geen moeite met de naam gehad?
    Bob en ik gelukkig niet :).
    Toen ik vorige week een houten speelgoedtreintje kreeg van twee vrienden van ons (hij heeft hij het geboortekaartje ontworpen) waar de naam van de kleine man op staat, raakte het me echt. Ik heb het hele alfabet in wagentjes gekregen, maar de naam hadden ze er even uitgeplukt.
    Bob en ik noemen hem nooit bij zijn naam, dus het is nog zo nieuw :).

Weet je al wanneer je wat hoort van de sollicitatie? Verder nog leuke plannen?

Ik ga de keuken maar eens schoonmaken en even stoffen beneden. Daarna weer lekker pauze voor de buis :D. Tot zo!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja zeker spannend! Alleen heb ik zelf het idee dat het volgende week pas ergens zal gebeuren...
    Ergens hoop ik zo snel mogelijk, ergens hoop ik pas na de 24e... Ben totaal niet bijgelovig oid, maar op de een of andere manier geloof ik wel tot op zekere hoogte in astrologie. En als ze voor de 24e wordt geboren dan is het een weegschaal. En een weegschaal schijnt niet goed overweg te kunnen met een steenbok (wat ik ben)... Op de een of andere manier geloof ik daar in en hoop ik dat het een schorpioen wordt... :)

Mooi dat de krampjes nu weg zijn, en wat klote dat ze steeds vaker terug komen, zeg!

Sas, wat leuk... Lekker creatief!

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Succes met schoonmaken en stoffen, As!

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik vind het ook altijd wel leuk om de astrologie een beetje in de gaten te houden. Ik maak er zelf alleen een soepzooitje van, dus houd ik het maar op bijgeloof :). De leeuw (ik) en schorpioen schijnen ook niet zo goed samen te kunnen, hoewel één van mijn beste vriendinnetjes een schorpioen is... Gelukkig kunnen de ram (Bob) en de schorpioen wel goed samen, dus komt het vast goed :). Ben wel heel benieuwd hoor, Jody! Voor jou moet het helemaal wachten zijn. Daar ben ik ook al mee begonnen... Zul je net zien dat mijn vent zich pas in week 41/42 aandient :(.

Ach, de krampjes horen erbij toch? Het schoonmaken wil niet zo vlotten...

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha ach ja, het wachten doe ik ook al heel lang en ik heb het vermoeden dat zij ook pas in week 41/42 komt. Dus daar heb ik me dan ook maar op ingesteld... ;)

Ik moet vabdaag ook echt ff niet denken aan opruimen/ schoonmaken. Zat net teleshopping programma te kijken, krijg toch wel weer de neiging om dingen te bestellen, haha

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Neeeee, let op je portemonnee!

Ik ga er ook maar vanuit dat ik nog lang moet wachten. Morgen de liggingsecho, dan kan ik meteen even spieken hoe groot het monstertje nu is :).

Uiteindelijk heb ik de keuken glimmend schoon gekregen. Dat vind ik al heel wat voor vandaag!

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou inderdaad! Je bent lekker bezig!

Leuk, morgen weer een echo!! Ik ben benieuwd hoe die kleine van mij woensdag ligt bij de controle, hopelijk is ze weer ingedaald! :)

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik hoop ook dat ze weer ingedaald is! Kun je het voelen?

Vind een echo ook wel leuk, maar wil toch wel heel graag dat ie gewoon goed ligt en niet abnormaal groot blijkt te zijn...

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja dat snap ik, maar het zal vast allemaal goed in orde zijn, joh! Probeer je niet te druk te maken, hè?!

Ik hoop het ook... Nee ik heb geen idee hoe ik dat moet voelen... Dus het is gewoon echt ff afwachten op het oordeel van de vk woensdag... Ach ja, ik zie het wel!

Het is echt heel erg maar ik lig gewoon nog steeds in bed!! Echt geen zin om er uit te gaan. Denk dat ik bewust en onbewust aan het opladen ben... ;)

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heerlijk toch! We moeten nog hard genoeg werken straks!
    Ik zit ook alweer een uur op m'n krent en voel me voor de verandering niet schuldig :).

Opdracht van de week voor ons vandaag: Maak je niet druk.
    Dat wordt nog best lastig :D.

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Hey As, bedenk me net wat, we hebben zeker geen yoga ivm de herfstvakantie?

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha inderdaad, dat vind ik een mooie opdracht. Uitdaging! :)

Je moet je ook niet schuldig voelen! Lekker lui doen, heerlijk!! :D

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Lekker luieren inderdaad :D. Het lukt al best een beetje!

Sas, ik was er niet vorige week, maar volgens mij zei jij toen hier dat er geen yoga was vandaag.

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat betekent: vanavond ook nog luieren!!! Yeeej

Deel Deze Pagina