tjah ik ben zoo'n doos met dat soort dingen! Maar idd, opp de site stat dat ze de schoolvakanties aanhouden
Helemaal niet erg . Er is nog brownie en slagroomijs over van gisteren, dus wij hebben een lekker toetje! Nu maar hopen op het wegblijven van de krampjes...
blij dat ik hier alleen thuis ben, ben mn nepnagels aan het afknippen en bijvijlen, ze werden me veeeeels te lang!
Geeft niets hoor, Sas. Zou mij ook goed kunnen overkomen . Brrrr, nepnagels! Dat vind ik toch zo akelig zitten... Laat je ze nu zitten en werk je ze bij, of haal je ze er af?
tis een combi van acriel en gel dus ik moet ze laten uitgroeien, ook omdat je eigen nagelbed word opgeveild voor ze erop gaan. T was prachtig voor mn huwelijksdag maar ben ze nu echt wel aardig zat. ze zijn nu ongeveer een kwart uitgegroeid, ik heb ze nu weer praktisch kort ipv netjes lang
Verstandig, Sas . Uiteindelijk is het alles wat ik vandaag graag wilde doen zowaar gelukt! Ik ben helemaal trots op mijn gezogen bovenverdieping, gesopte keuken, gestofte kast, gezogen benedenverdieping én gelapte keukenramen. Lekker over de dag verspreid, dus ik ben niet uitgeput en morgen hoef ik dan lekker niets in het huishouden te doen! Maar wat moet je toch veel doen in zo'n groot huis zeg!
net nog een setje in maat 56 gehaald bij de wibra, ze geven nu 25 procent korting op de babyspullen, ik was dus in totaal 13 euro kwijt voor een zacht stoer spijkerbbroekje, een lichtblauw rompertje met schattige egeltjes erop, een heel zacht warm wollen truitje in grijs met witte strepen en een paar petrol blauwe sokken Blij dat jongetjes vooral blauw aan horen te hebben, t is mijn lievelingskleur Veel gedaan Astrid! hier de hele dag alleen maar een beetje geborduurd
Foei Sas, en dat terwijl je eigenlijk iets voor Rich moest halen . Lang leve fb! Maar dat is inderdaad geen geld voor wat je er allemaal voor krijgt! Ben ook helemaal trots op mijn schone huisje . En met borduren is helemaal niets mis! Het rust houden moet ik ook echt gaan doen, maar de hele dag tv kijken lukt me niet meerdere dagen achter elkaar. De puzzels dus maar van zolder gehaald en die staan nu op mij te wachten!
Jeetje As, wat ben jij lekker druk geweest vandaag! Ik heb alleen maar geluierd vandaag... nou, oke... het aanrecht opgeruimd, de slaapkamer een beetje opgeruimd en de wasmachine aangezet. Maar dat heeft me in totaal misschien 5 minuten gekost. Verder lekker helemaal niks! Heerlijk!!! Ik kan ook niet tegen nepnagels, word er ook helemaal kriegelig van! Maar heb ook contactlenzen, dus dat is ook niet handig.
Heb jij lenzen, joh! Wat fijn dat je met die dingen kan zwemmen! En ach, ik vind dat je zat gedaan hebt! Je bent potverdrie 40 (ok... -1 dag) weken zwanger! Over zwemmen gesproken... Gaan jullie babyzwemmen? Ik heb er nog niet in verdiept, maar wie weet is het leuk om dat straks eens met z'n allen te proberen.
ja ik ga babyzwemmen! maar jullie waarschijnlijk eerder dan ik Hier ook serieus gekloot met mn lenzen en die nagels, heb deze week bijna geen lenzen ingehad daardoor (nu zitten ze sowieso niet lekker sinds de zwangerschap maar toch )
Sas, ik zie dat het in Groenendaal baby- en peuterzwemmen is en ook elke dag kan. Dan maken die paar maanden toch ook niet uit? Bob nam chocolaatjes voor me mee . Dat is lief, ben helemaal vertederd!
Vandaag bij de gyn geweest bloeddruk nog steeds niet helemaal in orde Dus doorgaan met de med. Willem is wel goed gegroeid sinds we de combi maken met flessen kunst en borstvoeding(sinds vrijdag) Vrijdag was willem weer onder zijn geboortegewicht Maar na de overstap 2 ons gegroeid Vandaag nog goed gesprek met manlief gehad dus ga er met vertrouwen tegenaan morgen En navel krijgt wat extra behandeling want er zit wat wildvlees in dus aanstippen op consultatieburo is nodig Voel me gelukkig iets beter Bedankt voor alle lieve woorden
Succes dan bij het consultatie bureau, lijkt me niet prettig voor Willem. Fijn dat hij dan weer gegroeid is! goeie beslissing dus. Kan Bob niet ff hier langskomen en Rich een lesje hoe doe ik lief voor mijn zwangere vrouw geven? Ik krijg nooit ontbijtjes op bed (ja, misschien 2 bruine boterhammen met kaas als ik ga lopen zeiken) en hij heeft nog noooooit wat meegenomen uit zijn werk! Vnaaf met de meiden lekker naar de nieuwe pathe in haarlem, waarschijnlijk gaan we allstars kijken!
Vervelend, Maaike, van je bloeddruk. Wel goed dat Willem nu weer wat aankomt. Morgen je eerste dagje samen met Willem? Sas, ik moet zeggen dat Bob er wel heel goed in is. Hij is soms wel teleurgesteld als ik geen ontbijt op bed wil. Ik hou daar niet zo van, ik eet liever aan tafel. Maar ik zal vragen of Bob Rich een cursusje "Hoe zorg ik voor mijn zwangere vrouw" wil geven. Misschien wil Rich het dan ook terug doen, want Bob mist af en toe wel wat puntjes .
Yep, heb al heeeeeel veel jaar contactlenzen. Ook een bril, maar die heb ik eigenlijk nooit op. Maar zal straks in de kraamperiode waarschijnlijk wel vaker mijn bril op hebben. Maaike, fijn dat alles weer goed was en dat Willem nu de goede kant op gaat met zijn gewicht! Oh wat heerlijk: chocolaatjes! Ik ben echt verslaafd aan eten en dan met name aan zoetigheid. Kan het wel de hele dag door eten, het is echt niet normaal meer! Heb met mezelf afgesproken dat ik het nu nog even mag. Na de bevalling ga ik er echt tegenaan met gezonder eten en afvallen, want ik zit echt niet lekker meer in mijn vel nu qua gewicht... Babyzwemmen heb ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht... ik ga er eens gedachten aan geven!
En inderdaad... 40 weken - 1 dag. Whaha nou, ik durf te wedden dat ik hier volgende week 41 weken - 1 dag neerzet. Ik blijf erbij dat het de 25e wordt, anders later.
Hè meiden, Wil jullie even laten weten dat hier alles goed gaat...!! Ik ben nu alleen heel erg moe, en heb echt heel erg last van me knip kan amper lopen zins vanavond...dus dat is wat minder! Morgen krijgt boaz zijn hielprikje en geboortest....!! Ik geniet echt me volleteugen van boaz het is zo een zoet mannetje... Ben blij dat lezen dat het met jullie ook allemaal goed gaat..als het hier wat rustiger is dan kom ik weer meer mee kletsen...maar het is nu best druk... Ik lees wel mee hoor meiden en Jody morgen ben je gewoon uitgerekend spannend hoor..!!
Hee Bren! Wat leuk dat je even wat laat weten!! Heb je al veel kraambezoek gehad? Mooi dat alles zo goed gaat, meis! Daar ben ik heel blij om!! Ja morgen gewoon al uitgerekend. Bedacht me net dat ik niet meer kan aftellen nu... nu wordt het alleen nog maar afwachten verder.
Jaa spannend hè? Het Is voor mij al weer 6 dagen geleden wat gaat het toch snel eigenlijk..!! Ik lees trouw mee maar het zijn drukke dagen en tussen de middag slaap ik altijd gelijk even met boaz mee.... Kraambezoek gaat nu een beetje lopen..vandaag zijn vrienden geweest vond het ook even hartstikke gezellig! Tuurlijk me ouders, zus en schoonouders en zwager zijn al een paar keer geweest maar het gaat nu een beetje lopen.... Wel een gek idee nog maar 2 dagen de kraamzorg..dan moeten we het echt samen doen!!