Goedenavond meiden! Ik lees nu dezer dagen even mee, door alle gebeurtenissen ben ik niet meer zo actief als voorheen. Maar doe mijn best om even een rondje te reageren. Kijken of mijn geheugen me niet in de steek laat: @Jody: Woehoe, nog 1 nachtje slapen en dan is het toch echt je uitgerekende datum! Bizar hoe snel het is gegaan zeg. Toen we elkaar voor het eerst hier op het forum spraken was je net 7 weken zwanger... En nu ben je gewoon uitgerekend (-1 dag )! Ben je het eigenlijk al zat? Of geniet je nog wel van je zwangerschap? En heb je eigenlijk last van die vervelende hangjongeren nu het vakantie is? Enne, wat betreft jouw opmerking; you're totally right. Mijn beste vriendin floot me zaterdag ook al terug. Ik schiet soms te ver door in dit soort dingen, maar het zit gewoon niet in mijn aard om op te geven of me ziek te melden. Maar ik merk dat het nu gewoon zijn tol gaat eisen. Woensdag kijk ik het nog aan, bevalt het niet meld ik me ziek. Voor mij is de grens nu echt bereikt... @As: Ik zou het helemaal wat vinden als je op mijn verjaardag bevalt! (= 8 november) En wat ben jij nog actief zeg! Pff word al moe als ik het lees zeg! @Bren: Ooh wat goed dat je lekker geniet van je kleine mannetje. Ben blij om te lezen dat alles goed gaat. Over 2 dagen geen kraamhulp meer, maar Pat heeft toch vakantie tot 11 november? Sta je er ook niet helemaal alleen voor. Ik hou FB in de gaten voor alle foto's hoor @Denise: Pff dat word inderdaad een uitdaging. Maar hoe kan het dat ze van de speen van de fles gaat kokhalzen? Is ie dan te groot of wil ze te gulzig drinken? Sorry voor deze domme vraag, maar probeer me een beetje in te leven in waarom dat niet lukt. Kan me trouwens voorstellen dat je niet wilt voeden als je uit eten gaat! En wat gaat de tijd al snel, Tegan al 4 weken oud! @Maaike: Wat vervelend dat je bloeddruk nog niet in orde is. Ben benieuwd wat de vk zegt morgen. En heel fijn dat Willem nu weer goed gaat sinds je combi voeding geeft. Is voor jou denk ik ook een stuk prettiger? @Sas: Ooh ik vond die nagels altijd een verschrikking! Kon niks doen, geen stickers ergens afhalen, geen kleingeld oppakken, geen lenzen indoen en noem maar op! Vond het er altijd wel netjes uitzien, maar zooo onhandig. Kan me voorstellen dat je ze gekortwiekt hebt! En ik reageer een beetje laat, maar je krijgt een jongetje! Had je het toch bij het rechte eind al die tijd! Aan mij en vriendlief de taak om een meisje te maken! Moeten toch een beetje alles in evenwicht houden he Zo, volgens mij was ik weer up-to-date
Jeetje Bren, 6 dagen geleden alweer! Dat gaat echt hard!! Je hebt helemaal gelijk, lekker 's middags ff slapen! Moet je ook zeker doen!! Volkomen begrijpelijk dat je minder aanwezig bent, meis! Ann, ik miste je al! Mijn zwangerschap ben ik op zich nog niet heel zat. Al moet ik wel zeggen dat ik er ontzettend naar uit kijk om mijn kleine meisje te leren kennen en in mijn armen te hebben. Dus wat dat betreft mag het nu wel gaan beginnen van mij! En natuurlijk weer alles eten en drinken wat ik 10 maanden niet heb kunnen doen!! Het is inderdaad supersnel gegaan! Maar kan je ook nagaan hoe lang we al met elkaar praten! Van het weekend wel last gehad van het tuig, gisteren niet en de rest van de week wordt het als het goed is rotweer dus ik hoop dat ze een andere schuilplaats voor de regen hebben gevonden dan hier op de parkeerplaats... Ann, je moet inderdaad echt voor jezelf kiezen hoor, meis! Ziek is ziek en hier zeker!! Ik ben vannacht rond 6 uur wakker geworden met ontzettende krampen in mijn buik. Maar niet steeds een harde buik en het was ook geen menstruatie achtige pijn. Denk niet dat het weeën waren, maar je weet het nooit natuurlijk... Het zou misschien een voorteken kunnen zijn... Ik ben erg benieuwd!
En ook voor jou heel logisch dat je wat minder actief bent, Ann. Komt wel weer wanneer jij daar behoefte aan hebt, toch!
Ik heb Nate gewoon naar zijn werk gestuurd en ik ga maar weer even proberen te slapen... Hopen dat het lukt! Pijn is nu wel weer weg iig...
fijn om te horen dat alles goed met je is! En ik snap zeker dat je nu echt wel graag jullie kleine meisje wilt zien en vasthouden en knuffelen! Maar blijkbaar vind jullie ''Miepie'' het nog prima daarbinnen En als die hangjongeren vervelend zijn neem ik wel de honkbalknuppel van mijn pa mee whahaha. Maar in dat opzicht is het gelukkig dat het rotweer is. Gaan ze maar lekker ergens anders klooien en vervelen. Er is een dame in de straat die deze week is uitgerekend Wat spannend dat je buikkrampjes hebt zeg! Hopelijk slaap je nog even lekker, en mag je misschien straks wel beginnen?? Ooh dat zou ik zo leuk voor je vinden! Ik ga naar de kapper toe. Tot straks!
Je moet echt aan jezelf gaan denken hoor, ziek is ziek An. En met alle gebeurtenissen is het niet raar dat je hier minder actief bent, ben ik ook niet En als antwoord op je vraag, volgens mij vind ze dat plastic gewoon vies, ik zou ook liever een tepel hebben Yeah Jody, misschien begint het wel, je weet nooit Gister was een ramp, miep had een jengeldag en ze is de hele dag wakker geweest. Ze heeft gelukkig wel een goede nacht gemaakt. En het flesje is gister 2x gelukt, de aanhouder wint
Goedemorgen meisjes, Jeetje, wat was dat een baggernacht! Bob strontverkouden, dus die snurkt als een holbewoner. Het inslapen lukt me niet meer zo goed, en dat moest ik vaak opnieuw doen vannacht. Vanmorgen ben ik dus lekker tot 10.00 uur blijven liggen en heb ik m'n bezoek van vanmorgen afgezegd. Lekker rustig ontbijten en douchen en straks is het alweer tijd voor de echo. Mijn vriendinnetje (die niets van de zwangerschap af wilde weten) heeft aangeboden mee te gaan, omdat ik autorijden niet meer zo fijn vind. Lief he! Komt het toch allemaal nog goed met ons . Bren, wat lief dat je even komt vertellen hoe het is. Erg vervelend van die pijn . Wel super dat het zo goed gaat met Boaz! En zonder de kraamhulp gaan jullie het vast redden, superouders! Wow Ann, wat een inhaalslag maak je nog even met reageren . Goed dat je even luistert naar Jody en je vriendin, want een beetje rust zal je goed doen! Veel plezier bij de kapper! Jody, wat spannend! Vandaag echt uitgerekend en dan ook nog je verhaal over vannacht... Ik ga houd het maar weer goed in de gaten hier . Stoer dat je Nate gewoon naar z'n werk gestuurd hebt! Denise, naar van de dag, maar super van het flesje én de nacht!
Dat zwanger zijn is ook eigenlijk wel een afwisseling van op- en aftellen hè! Eerst tel je op: "Ik ben al .... weken zwanger". Dan tel je af: "Nog maar .... weken/dagen. En dan tel je weer op: "Ik ben .... dagen over tijd."
Pffffmonteur komt er net achter dat er iets lekt Slim he Nou ja dan maar een dagje bankhangen Willem heeft zich vandaag al 2x verslikt met de fles Welke flessen gebruiken jullie?
Maaike ik had de aventfles alleen boaz driinkt heel gulzig dus we gebruiken zins gister de difrax fles daar moet hij meer moeten voor doen. ( meer zuig kracht ) misschien ook wat voor Willem? Het is een lange fles die een beetje krom loopt. Jody Ahhhh spannend vandaag uitgerekend..!!!! En rommelt het nog?? Ben zo benieuwd naar jullie meisje!! As ik vind het van jou zo mooi om te zien dat je zo positief bent...ik zie ook als ik je stukjes lees dat je steeds relaxter wordt..!! En lief dat je zegt dat we top ouders zijn hihi Denise gaat het vandaag beter met tegan?? Ann meis iedereen heeft het al gezegd maar inderdaad ziek is ziek hoor..! Denk echt aanjezelf dat doet je baas ook..!! Hier heeft boaz vandaag de gehoortest gehad en die was gelukkig helemaal goed! Ook heeft hij de hielprik gekregen en onze stoere man bleef lekker door slapen! Dus hij heeft we gelukkig niks van gevoeld!
Ik heb ook het vermoeden dat ze het nog wel fijn vindt daarbinnen! Vanaf half 9 al geen gerommel meer. Was echt vals alarm. Het voelde ook totaal niet als menstruatiepijn, hoe weeën worden omschreven, dus ik weet niet wat het was... maar geen weeën denk ik! Dank je, Ann! Kom ze maar ff in elkaar slaan voor me! Haha Ze waren net alweer bezig, dus ik kan wel wat hulp gebruiken... Wat fijn dat Tegan toch 2 keer uit het flesje heeft gedronken, Denise! Hopelijk zit er nu vooruitgang in! As, top dat je vriendin die eerder zo naar tegen je deed nu toch wat meer betrokken is en met je mee gaat naar de echo! Wat naar dat je zo slecht hebt geslapen, meis... Yep, aftellen is nu gestopt. Nu wordt het dus alleen nog maar afwachten... maar ik denk nog steeds de 25e, dus in dat geval zou het nog een week duren... ach ja, we zien het wel. Met druk maken komt ze echt niet eerder, dus ik heb me er maar bij neergelegd. Bren, wat heerlijk dat alles zo goed gaat!! Top dat de gehoortest goed was en dat wat onwijs stoer dat ie doorsliep tijdens de prik!! Nu al een stoere man...
Echo was ok! Hij ligt gewoon op z'n koppie en is er klaar voor. Z'n voet is 7.55 cm, maar wat dat zegt weet ik niet... Maaike, wat vervelend! Weet ie al wat er lekt? Bren, wat lief dat je dat zegt . Voel me niet altijd even positief hoor... En wat is de kleine man stoer! Doorslapen tijdens zo'n prik, ik vind het knap. Tsja, Jody. Er zit niets anders op. Ze komt wanneer ze komt.
Dat ben ik! En voortaan ga ik dus gewoon op mijn eigen gevoel af... Tot nu toe heeft dat altijd geklopt!
As wat fijn zeg dat de echo goed was, sorry heb daar vanmiddag over heen gelezen.... Maar dat je niet altijd positief bent is logisch toch dat zijn we allemaal wel is...maar ik merk echt dat je veel relaxter bent dan een paar weken geleden, vind dat wel mooi om te zien. Ik maakte me voor de zwangerschap best druk om dingen, en zins ik ben bevallen ben ik zo veel rustiger geworden dat ik me echt om dingen niet meer druk kan maken...had ik totaal niet verwacht ben er wel heel blij mee..... Jody wanneer moet jij weer naar de vk??
Dat is wel fijn! Dan kom ik in elk geval rustiger over. Moet ook zeggen dat ik sinds die avond in het Nova me rustiger voel. En dat jij na de bevalling nog rustiger bent geworden geeft de burger nog meer moed . Jeetje wat ben ik moe zeg! Buiten het laten maken van de echo en de boodschappen doen samen met Bob heb ik niet eens wat gedaan. Maar weer lekker blijven zitten dus...