Hee meiden! Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd geloof ik... Heb zp al een tijdje open staan om te reageren, maar ik ben vergeten te reageren. Ben ondertussen met andere dingen bezig gegaan. Ben een todo lijstje aan het maken voor Nate voor na de geboorte. En daar gelijk even een boodschappenlijstje bij aan het maken. En jullie raden wel wat daar op komt te staan!!! Een grote plaat met sushi en sashimi, een grote bak filet American van de slager, lekkere verse broodjes om dat op te smeren, een paar flessen cola light, een kaas van rauwe melk... yummie!!! Oh wat kijk ik daar naar uit!!!!!! Mooi dat je zo lekker relaxed bent, Bren! Dat zou je inderdaad niet verwachten... niet om jou hoor, maar in het algemeen denk je juist dat je na je bevalling niet meer zo relaxed bent om alle nieuwe gebeurtenissen. Ik denk dat ik zelf ook echt niet zo relaxed zal zijn na de bevalling... of misschien ook wel. Jij had het ook niet verwacht. Dus wie weet laat ik mijn gestress ook wel achter me! As, lekker rustig aan toch! Ik weet ook echt niet wat ik heb hoor! Ik heb uiteindelijk tot een uurtje of 13:00 geslapen en tot een uur of 15:00 in bed blijven liggen. En alsnog doodmoe! Ik moet morgen om 14:10 weer naar de vk. Misschien morgen maar even gaan bespreken wat de stappen zullen zijn zodat Nate ook vrij kan nemen om mee te gaan als ze gaan strippen...
even snelle spiek voor het slapengaan. @Jody: succes bij de vk morgen! Ik hou 't forum in de gaten voor nieuws. @as: hoop dat je lekker kan slapen, morgen heerlijk ikea onveilig maken. Veel plezier als je gaat! Slaap lekker meiden, morgenavond ben ik er weer!
Lekker geslapen allemaal?? Jody je hebt helemaal gelijk, heb ook meteen filet american van de slager gegeten en sushi en de kazen en het smaakte verukkelijk nog heel even en je kan daar weer lekker van genieten. En succes bij de vk ben heel benieuwd..... Ik had ook totaal niet verwacht dat ik zo zou zijn zoals ik me nu voel. Komt misschien ook omdat ik zo bang was voor de bevalling, ( vooral dat van me zus ) en heb natuurlijk zo een snelle en goede bevalling gehad...en een hele lieve kraamzorg Patrick die heel veel doet....nu begint een beetje de visite dus we hebben echt de tijd met ze drieën gehad.... Als de kraamzorg weg is zal het ook wel weer anders worden maar ik kan echt zeggen dat ik van de kraamweek genoten heb..! Wil wel zo graag naar buiten maar dat gaat nog niet door de knip...dat vind ik wel balen maarja nog even laten herstellen... Ann werkze! As heel veel plezier bij de Ikea!
Goedemorgen! Heerlijk toch, Jody? Lekker luieren. Ik had gisteren ook zo'n dag waarop ik de hele dag moe was. Hoop dat het vandaag wat beter is. Moet er 's nachts steeds vaker uit, om het 1,5 uur inmiddels. Slim van die lijstjes! Heb ik ook al met Bob besproken. Succes bij de vk vanmiddag. Ik ben benieuwd! An, succes vandaag. En ziek is ziek! Anders kom ik je potverdikkie halen, ik weet waar het is ! Bren, echt fijn om een positief verhaal te horen. Mooi dat het zo lekker gaat. Jammer van de knip, maar dat gaat vast met de tijd ook beter! Ik nog even rustig wakker worden en vanmiddag wil ik even naar Ikea. Wat kussentjes en kleedjes halen.
ik heb geloof ik mijn beste vriendin verteld dat ik in mijn kwaamweek zo min mogelijk bezoek wil maar dat zei welkom is als e een schaal met sushi, toast met filet en gerookte zalm en rood gebleven warme vers gebakken biefstuk voor me meeneemt
Fantastisch ! Als mensen mij vragen wanneer ze langs mogen komen als de kleine man er is, vertel ik ze dat ik sowieso de eerste week rust wil houden en alleen opa en oma's welkom zijn. Daarna zien we wel verder .
ach ze wordt ook peettante dus ze hoort er wel bij te zijn verder idd gewoon lekker niemand en rust denk ik Maar misschien voel ik me wel redelijk fit en energiek dus dan zouden er al mensen langs kunnen komen maar ik denk dat ik die eerste week gewoon eerst lekker zelf van mijn kleintje wil genieten en een beetje wennen aan hem en hem leren kennen enzo kan me er trouwens nu al op verheugen (hoezo ongeduldig )
Zo sta ik er inderdaad ook in, Sas . Met je daarop verheugen is niks mis, ook al duurt het nog eventjes . Ik kan nog steeds heel erg opzien tegen de bevalling, maar ben het gezeul met die buik wel ontzettend zat! Daarnaast ben ik zoooooooooooo (sorry Jody ) nieuwsgierig naar mijn mannetje, van mij mag ie komen! En het mag! 37 weken...
woei! Voor eenieder die zich fit genoeg voelt en er trek in heeft.... ik kon het niet laten dus er staat hier een fondant au chocolat in de oven en anders blijft er natuurlijk meer over voor mij
Nou niet bepaald, Bren! Ik lag niet te slapen voor 03:30 vannacht. Klotegaaies bij ons vond het nodig om tot laat te schreeuwen waar ik 3 keer wakker van ben geschrokken toen ik nét in slaap aan het vallen was en letterlijk als klap op de vuurpijl, vervolgens rond 2 uur een lawinepijl afstaken. Fijn! Dus ik midden in de nacht weer de politie bellen, klaarwakker natuurlijk en niet meer in slaap kunnen komen. Wat is dat toch met die imbecielen hier??? Ohhhh nog 3 dagen en dan is die kutvakantie god zij dank weer afgelopen!! Zo maar even douchen en dan op naar vk. Bren wat fijn dat het allemaal zo lekker loopt, meis!! Zou Boaz al naar buiten mogen nu hij dat hielprikje heeft gehad? As, veel plezier bij de Ikea! Leuk uitje altijd!!
Gefeliciteerd met de 37 weken, As!! Een mijlpaal!! En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor... met 37 weken was ik het ook al zat!! Ik laat strakkies nog ff weten hoe het bij de vk was!
Grrrrrr, wat een kleretuig zeg! Heeft de politie er ook nog eens wat aan gedaan? Ze zouden echt vaker moeten gaan patrouilleren daar! Vannacht wordt het ongelofelijk kutweer volgens mij, dus hoop ik dat ze binnen blijven. Thanks voor de felicitatie. Geeft toch vertrouwen, dat cijfertje 37 . Ik ben alvast aan het duimen geslagen voor je, Jody. Hopen dat ze nu ingedaald is, die eigenwijze meid! De was gesorteerd en de eerste in de machine en nu nog even moed verzamelen om naar Ikea te gaan. Ik moet tanken, maar weet even niet zo goed waar... Daar zie ik tegenop. Knullig he .
joh die ikea ben je zo en er zit onderweg ernaartoe over het industrie terrein vast een tankstation. Zowiezo zit er eentje langs het spaarna maar die route is net voorbij mijn straat afgesloten voor verkeer vanuit spaarndam.
Ja het is echt verschrikkelijk! Wat is daar nou leuk aan? Simple minded noemen we dat... zielige figuren. Ja het is natuurlijk altijd bingo als de politie daar niet loopt en ik heb het idee dat ze hier sinds de zomervakantie ook niet meer preventief komen... maar goed, ik ga nu echt maar eens douchen! Tot later!
Weer veilig terug! Het was natuurlijk stervensdruk in Ikea, maar gelukkig wist ik wat ik hebben moest en daarvoor hoefde ik alleen beneden te zijn . Nu heb ik rode kussentjes voor op de bank, fotolijstjes, slabestek, een groen kussentje en groene dekentjes voor op de stoel in de kinderkamer, bakken voor in de kast van de kleine man en een stoffen speelboekje voor meneer. Toen ik eruit kwam stond er een oliebollenkraam en nu heb ik 10 oliebollen thuis . Nu wel een beetje moe, dus straks lekker een filmpje aan!
Lekker geslaagd dus, As! En oliebollen.... Hmmmm! Normaal zou ik daar altijd trek in hebben, alleen heb ik net pannenkoeken op, dus nu ff niet. Haha Vanmiddag dus bij de verloskundige geweest. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak bij de verloskundige. Dan gaan ze met een echo kijken hoeveel vruchtwater er nog is. Als dat goed is dan word ik gestript. Als dat niet goed is moet ik naar het ziekenhuis voor nog een echo daar. Dan bepalen ze daar of er ingeleid gaat worden. Mocht het strippen niks uithalen dan gaan ze sowieso voor volgend weekend inleiden. Dus hoe dan ook heb ik mijn meisje voor volgend weekend!