Hallo meiden! Oooh wat spannend Jody! Nog maar een paar dagen en dan is jullie kleine meid er eindelijk! Je geduld word wel ontzettend op de proef gesteld zo! Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat. Zie je op tegen de bevalling? Of kijk je er zo goed als naar uit? @As: Wat leuk dat je goed geslaagd bent! Ik vind het heerlijk, struinen door de Ikea! En nu ben je al 37 weken, dus de kleine man mag komen! Jeetje, over maximaal 5 weken zijn er gewoon al 5 beebjes geboren... Op werk word ik goed ontvangen, de meiden zijn erg aardig voor me. Tis wel ontzettend wennen, maar zolang het op deze manier gaat kan ik hier mijn tijd wel uitzitten totdat ik een nieuwe baan heb gevonden. Enne, als je mij komt halen As, dan zie ik je denk ik al bij de deur Heb ik nog ff de tijd om een sprintje te trekken haha Ik ga lekker een slaapje doen, morgen weer een lange dag van 9.30 tot 21.00 uur. Welterusten meisjes, ik hou het topic in de gaten voor meer nieuws!
Ja zeker spannend, Ann!! Ik ga er gewoon maar alvast vanuit dat het inleiden wordt... Dan kan het alleen maar meevallen, toch?! Zie niet op tegen de bevalling, ik ben ergens ook wel benieuwd hoe het is... En ik kijk zo uit naar mijn meisje dat ik de bevalling wel voor lief neem. Maar het is ook niet zo dat ik sta te springen natuurlijk... Het gaat gruwelijk veel pijn doen, dat is 1 ding wat zeker is. En dat is nooit fijn natuurlijk. Hebben jullie allemaal goed geslapen? Hier weer een rotnacht gehad... Pfff het lijkt ook wel steeds lastiger te worden om in slaap te komen! Misschien toch een beetje de zenuwen... Ann, werk ze vandaag en doe rustig aan! En als je het niet meer trekt: naar huis jij! Maar wel mooi dat die meiden hier zo aardig voor je zijn! Dat is natuurlijk ook altijd maar afwachten met een stel meiden...
Goedemorgen! An, dat klinkt een stuk positiever! Voel je je inmiddels ook niet meer zo ziek? Ik vond het altijd een superwinkel! Mijn kleedgeld bracht ik er netjes elke maand naar toe . Als de kleine man er is en ik weer op de been ben, kan ik misschien weleens daar komen shoppen met m'n moeder. Kan ik hem meteen showen . Jody, wat een duidelijk verhaal van je vk zeg! Weet je tenminste wat je kunt verwachten. Het slapen vind ik ook heel lastig hoor. Ben zo moe 's avonds, maar lekker liggen lukt niet meer. Zullen ook zenuwen zijn inderdaad, maar dat geven we natuurlijk niet toe . Af en toe krijg wel weer zo'n vlaag dat ik heeeeeel bang van voor de bevalling. Het blijft dubbel. Gisteravond bezoek gehad van mijn 25 weken zwangere collega. Eigenlijk meer vriendin geworden. Haar vriend was ook mee, dus het was weer een druk avondje. Wel gezellig! Straks komt er een ander collegaatje op de thee met haar kleine meid van volgens mij 11 weken oud. Eens kijken of mijn box functioneert . Vannacht/vanmorgen heeft mijn kleine man me volgens mij een beetje beurs geschopt. M'n blaas en de spieren daar in de buurt trekken veel samen en bovenin m'n buik voelt het ook niet meer zo lekker aan...
Nou moe, waar zijn jullie nou? Rustig oké, maar dit is wel heel overdreven . Vanmorgen lekker gekletst met m'n collegaatje en geknuffeld met haar meisje. Daarna was ik zo moe dat ik nog even ben gaan liggen. Ik werd wakker omdat ik het gevoel had dat ik over moest geven, dus met m'n dikke buik naar de badkamer gehobbeld. Niks aan de hand, maar voelde me goed misselijk. Daarna in bed veel buikkrampjes en brandend maagzuur en eigenlijk voel ik me nog steeds niet helemaal ok. Beetje vreemd. Ziekig zijn zal ook wel anders voelen als je zwanger bent!
Inderdaad een heel duidelijk verhaal. Was ik ook wel blij mee. Lekker liggen vind ik ook steeds moeilijker worden... Denk dat ik op een avond wel 50 keer van de ene op de andere zij draai om lekker te kunnen liggen. Vreselijk! Ik had vanmorgen op mijn telefoon een heel verhaal getypt, maar drukte per ongeluk ergens op en toen was mijn hele verhaal weer weg. Vervolgens helemaal vergeten om het opnieuw te typen door omstandigheden. Beetje een rotdag achter de rug... Wat naar dat je je ziekjes voelt, As! Doe maar lekker rustig aan dan... hopelijk trekt het snel weer weg. Mooi dat het gezellig was met je vriendin en dat je even lekker hebt kunnen knuffelen met de kleine! Altijd leuk!
hier een nogal vervelend drukg evoel in mijn hoofd met een beetje hoofdpijn erbij.... toch maar even VK gebeld, die zijn nogal druk maar ik moet om 18.00 even terugbellen, waarschijnlijk ff bloeddruk alten nameten
Hier ook drukke dag gehad, kraamvisite gehad van 2 collega's/vriendinnen met hun beebs van 3 maanden en een maand (zie fb), kom vanavond wel weet uitgebreider
Wat naar dat je een rotdag hebt gehad, Jody. Specifieke reden, of gewoon klaar met alles? Sas alweer wat beter? Morgen naar de vk zeker of mocht je nog komen? Ik ga even op fb kijken zo, Denise . Hier iets beter. Toch nog ietwat wankel, maar het is te doen. Lekker niksen thuis. Net nog even met Bob een nieuwe stofzuiger gehaald, dus die is nu ook weer in huis .
Jah was hartstikke gezellig, het verschil is zo groot. Roan dat mannetje met dat donkere haar is 1 dag jonger dan Tegan, maar wel bijna 2x zo groot hihi
Ooh gadver Sas, hoop dat je je snel beter voelt Wat lekker An dat je zo goed ontvangen bent, nou maar hopen dat je snel wat anders vind. Maar misschien krijg je het wel zo naar je zin dat je niet meer weg wilt Wij hebben ook een nieuwe stofzuiger As, alles gaat hier stuk Wel leuk he dat knuffelen met die beebjes? Nou Jody das mooi om te weten, nu weet je in elke geval waar je aan toe bent, das ook erg prettig hoor Hier gaat alles erg goed, gisteravond Tegan heel laat in bad gedaan daardoor geen problemen met inslapen, echt heerlijk, ze gaat vanaf nu elke avond in bad hahah, werkt perfect Borstvoeding gaat ook nog steeds perfect en ze pakt de fles nu ook in 1x, heb wel het idee dat we wat te snel drinkt of te hard zuigt dus ga straks maar eens de Difrax fles uitproberen, dat gaatje is iets kleiner
vandaag nog even geweest, druk is nu 130/70, was 100/60 dus ietsje verhoogd maar niet schrikbarend, die bovendruk zal vooral te maken hebben met alle emotionele veranderingen de laatste tijd (trouwen, begraven etc.) onderdruk is gewoon netjes dus daar maakt niemand zich zorgen over. Wat een leuke foto Denise! zag hem op fb Fijn dat je je nieuwe stofzuiger hebt As.
Haha, dat lijkt me inderdaad maf om te zien! Alle kinderen komen er gelukkig weer anders uit . Ik maar in bad gekropen tegen de pijn van alle krampjes. Wat een baggerdag zo zeg. Ik wilde zo graag lekker series kijken met Bob op de bank, maar m'n lijf vindt van niet...
Hadden ze door dat ze niet meer alleen waren? Lijkt me best gek je kleintje ineens met die van een ander te zien .