Wat klote, Sas. Hoop dat je je snel beter voelt. Denise, wat een onwijs coole foto van die 3 beebjes!! Zo schattig!! Echt heel erg leuk! En diegene die je net hier op zp hebt geplaatst..... oohhhh wat onwijs lief!!! Ik ben ook helemaal gesmolten hier! Die foto's hebben mijn dag wel weer een beetje goed gemaakt, word er helemaal vrolijk van!! As, wat vervelend zeg... misschien even lekker rustiger aan doen de komende dagen? Ja, er was inderdaad een specifieke reden voor mijn rotdag... Sommige mensen schijnen niet te willen begrijpen dat het heel vervelend is als ze dagelijks vragen hoe het gaat. Zoals mijn stiefmoeder bijvoorbeeld. Hele lieve vrouw hoor... maar vorige week heb ik tegen haar gezegd dat ik het niet leuk vind dat mijn vader zo niet betrokken lijkt te zijn bij mijn zwangerschap. Dat hij nooit vraagt hoe het met me gaat. Ik heb daar toen heel bewust bij gezegd dat ik ook echt niet wil dat iemand elke dag zou vragen hoe het gaat, maar gewoon zo nu en dan zou leuk zijn. Vanaf dat moment vraagt ze me serieus elke dag: "hoe gaat het", "gaat het nog", "gaat alles nog goed"... alsof ze wil overcompenseren wat mijn pa al die maanden niet heeft gedaan. Nou had ze mij vrijdag een sms gestuurd waar ik niet meteen op reageerde, vervolgens krijgt Nate op zijn werk een half uur later een sms of alles wel oke was met me, omdat ik niet reageerde. Nate heeft zijn telefoongeluid nu aan staan op zijn werk, omdat hij mijn telefoontje moet horen. Maar het is natuurlijk erg storend als hij continu tijdens werktijd wordt gesmst of gebeld als mensen mij niet kunnen bereiken. En kom op... waarom zo snel Nate al lastigvallen met dat soort vragen? Dus van het weekend weer continu smsjes ontvangen van haar. Toen heb ik dus gezegd dat ik zelf wel updates geef en dat ik gek word van iedere dag dezelfde vragen moeten beantwoorden. Maar blijkbaar is dit op dovemansoren gevallen want de dagen daarna kreeg ik weer iedere dag die vragen. Vanmiddag kreeg ik weer een sms van haar. Dat mijn oma haar had gebeld en dat die zich zorgen maakte of ik haar niet was vergeten een geboortekaartje te sturen en dat ik de groetjes van haar kreeg. Dus ik stuur terug: Haha, tuurlijk vergeet ik omatje niet. Groetjes terug. Je kan je voorstellen dat ik op dat moment alweer met mijn vingers gekruist zat en zat te hopen op niet weer een sms er achteraan met de vraag hoe het gaat. En natuurlijk gelijk daarna: gaat alles nog goed? Dus ik had echt even niet zo'n zin om te reageren, ik dacht ik reageer later wel even. Was ook een programma op tv aan het kijken wat ik aan het volgen was. Letterlijk 5 minuten later weer een sms: Ben je oke?? Pfffff, nou oke ik reageer wel even want anders blijft ze aan de gang. Dus ik stuur: yep, nog steeds! Vervolgens krijg ik weer een sms terug: ze laat wel op zich wachten, he?! Maar ik weet als ik daarop reageer dat ik dan weer een heel gesprek aan moet gaan en daar had ik dus niet weer zin in. Niet weer om hetzelfde... alsjeblieft zeg. Ik kan mezelf wel op gaan nemen op een bandje en dat elke keer afspelen en smsjes kopiëren en plakken. Zo erg is het inmiddels. Ik reageerde dus niet meer en letterlijk 3 minuten later belde ze me om nog even te checken of alles echt wel oke was. Ik heb niet opgenomen want ik was het echt zat. Ik ben even wat gaan eten en mezelf verteld dat ik goed moet onthouden dat ze het beste met me voor heeft en dat ze dit daarom doet. Na een mentale voorbereiding van een half uur heb ik haar maar terug gebeld maar daar wel een beetje kortaf in gedaan en gezegd dat ik echt een beetje gestoord word van iedere dag dezelfde vragen. Vervolgens lees ik dus op Facebook:Hmmm..... soms weet je niet wanneer je iets goed doet..... en dat maakt helemaal niet uit, maar het bezorgd mij een btje kater-gevoel... Zou niet moeten, ik moet zulke dingen naast me neer leggen.... want uiteindelijk loop ik er mee (en niet voor het eerst...) Was duidelijk dat het over mij ging. Dus ik vervolgens een mail sturen met daarin een hele uitleg hoe ik me hierbij voel en dat ik nogal gestresst hiervan raak. Vervolgens krijg ik een mail terug dat ze het helemaal begrijpt waarop ik weer stuur: maar waarom moet je dat op Facebook zetten? Ik vind dat echt niet leuk, straks ben ik onterecht de boeman. Waarop zij dus een hele mail stuurt met dat ze het toch niet begrijpt en dat ik haar toch zie als een soort van mede-ouder. Dat het toch normaal is dat ze interesse toont... En dat terwijl ik al 2 keer eerder had aangegeven dat ik het net zo goed bij mijn eigen moeder en vriendinnen had aangegeven. En vervolgens zet ze er ook nog in: Ach, iedereen belt toch wel eens als ze geen antwoord op een sms krijgen? Ik zat die mail dus echt met een open mond te lezen... als ze geen antwoord op een sms krijgen?!??! WAT?! Ik heb meerdere malen geantwoord!! En vervolgens bel je met de mededeling dat je nog even belt om zeker te weten dat alles goed is! Ik raak daar echt gestresst van! Wat zou er niet goed moeten zijn dan? Alsof me iets vreselijks te wachten staat... ik kan dit soort dingen niet gebruiken, ik ben juist zo blij dat ik zo kalm ben over de bevalling. En wat zou er überhaupt moeten zijn? Het enige dat er zou kunnen zijn is dat ik aan het bevallen ben. Nou echt niet dat ik dan mijn telefoon ga zitten beantwoorden! Pffff moeizaam hoor... ik kan hier op het moment niet zo goed tegen. Normaal vind ik het al erg vervelend als mensen de feiten verdraaien, maar dit is gewoon een hele andere werkelijkheid. En dat trek ik niet met mijn hormonen!!
Halloooo! Hier een lange dag achter de rug, ben best wel moe maar voldaan. Het was weer een gezellige dag, heb het idee dat ik redelijk goed in de groep lig op het moment. Hopelijk houden we dat zo! Ondertussen ben ik wel voor een andere baan aan het kijken, maar eigenlijk hoop ik het te kunnen uitzingen tot een eventuele zwangerschap(sverlof). @Denise: Wat een fantastische foto's zeg! Echt helemaal warm word je daar van! Zoveel liefde, samen met papa onder de douche En met z'n 3tjes in de box, vriendjes voor het leven hihi. @Jody: Ik geef je helemaaaal gelijk meis. Wat een overtrokken bezorgdheid zeg. Zou ik zelf ook helemaal debiel van worden. En dan ook nog eens op facebook neerzetten over hoe en wat. Beetje kinderachtig zeg Hopelijk is het snel voorbij met al die "hoe-gaat-het"-smsjes! En ik ben echt benieuwd naar je kleine meisje hoor @As: Oh oh, ben je ook al ziekjes aan het worden? Het hangt echt in de lucht he? En het lijkt me superleuk als je straks met je kleine mannetje bij mij komt shoppen! Dan ben ik jouw personal shopper @Sas: Hoe was het bij de vk? Mocht je nog langskomen of morgen pas? Hoop echt dat alles goed is en je "gewoon" hoofdpijn had! Meiden, ik ga gelijk mijn bedje opzoeken. Mijn benen snakken naar rust Welterusten!
Mooi dat he zo lekker gaat op je werk, Ann! Maar wel goed dat je verder kijkt. De organisatie is jou echt niet waard! Klopt, heel kinderachtig en vervelend. Ik kan niet zo goed tegen onnodig drama. En blijkbaar heb ik een aantal mensen om me heen die daar de beste in zijn... Pfffff
Nou jaaaaaaaa! Ik kan niet anders zeggen dan dat dit het gedrag van een verwende puber is (van je stiefmoeder)... Wat onvolwassen zeg, en het dan ook nog zo op fb zetten. Ik ben verbaasd! Nog meer rust houden lukt bijna niet, ik doe al bijna niets meer ! Het zal er wel bijhoren...
Nee, ze behandelen personeel echt als stront als het ze uitkomt. Dus ik zou graag "lange neus" willen zeggen, en lekker wat anders gaan doen. Maar banen liggen helaas niet voor het oprapen... Vervelend dat je van dat soort mensen heb. Tis misschien goed bedoeld, maar ik zou er helemaal zenuwachtig van worden! Ach, nog max een weekje en dan is het voorbij met die belletjes en smsjes
Jody wat kinderachtig zeg van haar..!! Ik snap je zo ontzettend goed ze bedoelen het lief maar ik voelde het ook zo als jij het nu voelt alleen dan met kenissen en zij staat wel heel dicht bij je! Vind het wel heel goed van je dat je haar een mail gestuurd hebt met hoe jij het voelt! En helemaal triest vind ik dat ze zoiets op fb zet....!! Ik zou ook heel kwaad worden als ik dat zou lezen! Reageert je pa hier ook op?? Probeer het naast je neer te leggen, al is dit natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan ! Ann fijn dat je het toch naar je zin hebt op je werk!! Denise lieve foto's! As ik hoop dat nu ondertussen de krampjes over zijn...was jou kleine man al ingedaald?? Hier gaat alles goed....zins vandaag moeten we het met ze drieën doen de kraamzorg was gister voor het laatst.! Hier toch wel last van de kraamtranen probeer het maar op me af te laten komen! Wel kan ik zeggen dat ik heel dankbaar ben dat wij dit mogen meemaken! We genieten echt van ons mannetje!
Bren ik ben zo blij om te horen dat alles goed gaat met jullie! En die kraamtranen... hoort erbij! Over een tijdje kan je er waarschijnlijk om lachen, haha. Eerste dagje met z'n drieën is al goed gegaan en de volgende zullen ook echt alleen maar beter gaan... je gaat steeds meer wennen aan het hebben van je kleine man en alles zal straks denk ik steeds meer vanzelf gaan. Ik spreek nog niet uit ervaring helaas... maar dat is wat ik me een beetje voor kan stellen. Pffff meiden, de situatie is nog veel erger geworden. Ik sta serieus versteld van haar gedrag. Nooit van haar verwacht... Ik heb net heel lang met mijn moeder gesproken en haar het hele verhaal uitgelegd. Die vindt het ook echt belachelijk wat ze doet en helemaal nu in deze periode. Ik heb net namelijk nog een mail gekregen van mijn stiefmoeder met daarin dat we er maar over op moeten houden en dat het duidelijk is dat ik niet zit te wachten op medeleven van haar. Ik ben echt pissed off. Echt meiden, als jullie die emailconversatie zouden lezen... 3 keer opnieuw dingen uitleggen en ze begrijpt het nog steeds niet. Steeds in herhaling vallen dat ze dacht dat ik haar als een soort van mede-ouder zag, maar dat dat blijkbaar niet zo is. Terwijl dat er helemaal niks mee te maken heeft en ik ook al 3 keer heb uitgelegd dat het daar niet om gaat! Dat ik het ook tegen mijn eigen moeder heb gezegd dat ik daar niet op zit te wachten om elke dag diezelfde vragen te krijgen. Ik heb echt geprobeerd om alles zo duidelijk mogelijk neer te zetten en zo vriendelijk mogelijk. En dan reageren met: Ik heb hier geen zin in, Jody. Laten we hier maar mee ophouden. Ik ben echt heel boos! Wat denkt ze wel niet! Nergens concreet op in gaan... en alleen maar onzin terug sturen. Oh wat kan ik daar slecht tegen!!! Dus ik heb net maar een mail terug gestuurd dat we inderdaad maar moeten ophouden hiermee, omdat we hier toch niet verder mee gaan komen en ik hier hartkloppingen van krijg en hier gestresst van raak. Dat mens heeft echt een bord voor haar kop!! AAAAAHHHHH En zo opvallend en kinderachtig dat sinds vandaag ze nergens meer op reageert op Facebook. Eigenlijk best triest allemaal... Mijn ma was ook echt met stomheid geslagen!! Ben blij dat mijn moeder zo'n fijne vrouw is... echt een wereldmoeder heb ik! Iemand die wél snapt hoe bepaalde dingen in elkaar zitten en inlevingsvermogen heeft. En ik heb altijd een goede band gehad met mijn stiefmoeder, totdat ik haar eerlijk heb gezegd dat me iets dwars zat. Had nooit verwacht dat zij zo iemand zou zijn die daar zo van op d'r teentjes getrapt is en er op die manier mee om gaat!! Maar goed... dus nu lekker naar bedje. Hoop dat ik een beetje in slaap kan komen met al dit gezeik. Lekker, zo vlak voor mijn bevalling. Weet nou ook echt niet meer hoe ik met haar om moet gaan als ze straks mee komt met mijn pa op kraamvisite... echt totaal geen zin in op dit moment. Maar goed, misschien is morgen mijn boosheid al wat gezakt en zal zij hopelijk inzien wat ik bedoel te zeggen... Slaap lekker allemaal, meiden!
Goedemorgen! Pfff, die nachten... Elke 1,5 uur wakker, al voor de 3e nacht achter elkaar! Je rust niet echt lekker uit op die manier. Maar het zonnetje schijnt, niet veel plannen, dus lekker hangen. Vanmiddag even langs mijn omaatje. Mijn ouders zijn op vakantie en dat vindt ze altijd best lastig. Jody, ik vind het nog steeds een ontzettend raar verhaal van haar! Begrijpt ze niet dat dit absoluut niet de tijd is om vervelend te gaan zitten te doen? Ik zou haar lekker in haar eigen vet gaar laten koken en er niet meer op reageren. Het lijkt echt op treiteren... Maar wel heel lief dat jouw moeder tenminste wel begrijpt hoe het moet . Bren, lastig die kraamtranen. Ik me maar weer eens inlezen, weet daar eigenlijk nog niets van. Hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat alle tranen uit de zwangerschap, van de bevalling en door de veranderingen er ineens uitkomen... Mijn mannetje was al wel een stuk gedaald, maar nog niet volledig...
Jeetje Jody wat ontzettend kinderachtig zeg..!! Heb je verhaal vol verbazing gelezen....wat wil ze hier mee bereiken?? Het lijkt wel of ze iets wil inhalen ofzo...dat ze zich dan niet schuldig hoeft te voelen....heb je je pa al gesproken?? Ik vraag me af hoe hij hier in staat..!! En snapt ze nou echt niet hoe frusterend het is als iedereen constant vraagt of je al bezig bent?? Ik reageerde gewoon niet mee ik werd soms echt woest als mensen en vooral steeds de zelfde mensen dat elke dag deden...! Maar je zou dan toch verwachten dat je het tegen haar wel eerlijk zou moeten kunnen zeggen......... Vind het wel heel mooi om te lezen hoe je over je moeder schrijft...probeer daar dan aan te denken....en je stiefmoeder even lekker met rust te laten...!!!! Bahh sommige mensen snappen het echt niet!!!!! Heb je wel een beetje kunnen slapen???? As vervelend zeg dat je zo slecht slaapt...!! Probeer wel lekker te rusten want de gebroken nachten komen eraan haha Ik denk dat de krampen dan echt te maken hebben met indalen teminste was bij mij wel zo.... Hier een lekker rustig dagje, boaz ligt lekker te slapen na zijn badje zo lief om te zien hij geniet elke keer weer van het badje..!! Ik mocht vanaf gister hem zelf laten komen voor de nachtvoeding en hij heeft het keurig aangegeven hij kwam om half 4 en om 7 uur dus ik mag niet klagen..!!! Meiden fijne dag..!!!
Jeetje Jody, lekker kinderachtig zeg, hier schiet je echt niets mee op, verder is alles door mijn bovenstaande vriendinnetjes al gezegd hierover. Ik hoop echt voor je dat mensen zich snel gaan gedragen. Jammer genoeg weet ik uit ervaring hoe je je voelt als mensen zich met je zwangerschap en bevalling bemoeien. Probeer je er niet te veel van aan te trekken hoe moeilijk het ook is, je kindje dient zich aan als jij ontspannen bent..................
jemig Jody wat een gezeur! alsof zei aandacht nodig heeft ofzo... pfff succes hoor! Bren, alle sterkte dan nu zonder kraamhulp en succes met de tranen.
As, ik hoop dat je nachten nu wat beter zullen gaan worden... is echt klote om van die slechte nachten te maken! Maar helaas denk ik dat alle zwangeren daar mee te kampen hebben en vooral op het einde. Ik heb ook vreselijke nachten. Maar gelukkig heb ik niks meer op de agenda waardoor ik dus nog even lekker heb geslapen tot half 2, haha. Maar was tussen 7 en 10 wakker geweest, dus alles bij elkaar heb ik nu wel lekker geslapen. Veel plezier bij je oma vanmiddag! Bren, wat heerlijk dat de kleine man zo geniet van het badje! En dat 'ie zo goed komt 's nachts! Echt super joh!! Tja, meiden... ik weet het ook niet meer. Ik vind het een lastige kwestie. Gisteren in haar laatste mail heeft ze gezet dat ze helemaal niet elke dag heeft gewhatsappt. Nou kan ik met mijn telefoon een uitdraai maken van de gespreksgeschiedenis en die heb ik haar gemaild. Ik heb daarbij gezet dat ik hoop dat ze het nu wel inziet nu het zwart op wit staat. En dat ze maar beter niet kan reageren als ze het niet inziet, omdat we er dan gewoon niet uit gaan komen en het dan alleen maar erger wordt. Uiteraard geen reactie gehad... Weer iemand met een bord voor haar kop. Echt ongelofelijk gewoon!!! En sinds gisteren reageert ze nergens meer op wat ik op FB plaats. Eigenlijk best triest... zo kinderachtig allemaal! Ze vraagt achterlijk vaak hoe het gaat vanaf vorige week ineens. Daarvoor ook heel weinig. Vervolgens stuur ik haar dat het wel ff iets minder kan, dat ik helemaal gek word van elke dag dezelfde vragen beantwoorden. Vervolgens blijft ze gewoon ermee doorgaan, zelfs zo erg dat als ik al heb gereageerd dat ze me ter controle nog even er achteraan belt. En als ik daar eerlijk wat van zeg krijg ik te horen: maar dat geldt toch niet voor mij? Uhhh waarom zou het niet voor jou gelden als het voor mijn eigen moeder ook geldt? Vervolgens zet ze een achterlijk bericht op Facebook waarvan ze weet dat ik het ook lees met daarbij de tekst (en dit is niet de eerste keer), what the hell dat ook mag betekenen?! Nog steeds geen idee waar dat op slaat. En daarna stuur ik haar een mail zodat ik alles even duidelijk kan uitleggen. Stuurt ze eerst dat ze het helemaal begrijpt, vervolgens weer helemaal niet en gaat ze feiten ontkennen alsof ik degene ben die hier loopt te overdrijven! Nate en mijn ma die hebben mijn whats app geschiedenis ook gelezen en die zijn allebei echt geschokt en vinden dat ik het nog lang heb volgehouden zonder er wat van te zeggen en vinden het ook erg knap dat ik aardig blijf in mijn mails ondanks het feit dat ze tot 3 keer aan toe mijn woorden en de feiten blijft verdraaien. Heel jammer en heel erg dat het om iets wat zo klein had kunnen blijven, door dat achterlijke Facebook bericht van haar nu zo uit de hand is gelopen. Ik kende haar echt niet op deze manier en misschien had ik deze kant ook liever niet gekend. Ze zou een dag in de week gaan oppassen, maar ik zit er echt sterk aan te denken om andere oplossingen te bedenken. Ik kijk het nog wel even aan hoe het straks zal gaan als die kleine er is. Maar wat mijn ma gisteren zei is zo waar: Hoe haalt ze het in haar hoofd om jou zo op stang te jagen in deze periode?! En die 2 kunnen het normaal prima met elkaar vinden. Maar hierdoor is het beeld wat mijn ma van haar had ook totaal veranderd, net zoals het beeld wat Nate en ik van haar hadden. Bren, ik ga het niet met mijn vader bespreken... Het gaat momenteel al niet zo fantastisch tussen die 2 en ik vermoed inderdaad dat ze aandacht te kort komt. Ze heeft een jaar of 5 geleden kanker gehad en is nog steeds arbeidsongeschikt daardoor. Ze zit zo'n beetje elke dag thuis al de afgelopen 5 jaar en mijn vader neemt haar ook nooit ergens mee naartoe omdat die erg veel met zijn eigen dingen bezig is. Dus dat is natuurlijk wel erg sneu voor haar en ik snap ook ergens wel dat ze aandacht nodig heeft, want dat heeft ze ook. Helaas geeft haar man dat onvoldoende. Maar dat probeert ze op een totaal verkeerde manier bij mij vandaan te halen. Heel jammer dat ze gewoon niet inziet dat overmatig aandacht vragen averechts werkt. En ik weet hoe mijn vader is... als hij dit zou weten, dan wordt hij ontzettend kwaad op haar en ik wil echt niet de oorzaak zijn van een gebroken huwelijk. Ik ga het nu dus maar loslaten, want ik schiet er niks mee op om hierbij stil te blijven staan. Als die kleine er is, bel ik mijn vader. Dan zie ik vanzelf wel of hij alleen komt of mét haar. Ik laat de keuze wel bij haar, gezien zij zelf de veroorzaker is... en hopelijk gaat ze dat binnenkort ook zelf inzien... maar ik heb er een hard hoofd in. Fijn dat ik even mijn verhaal nog een keer kwijt kon. Anders zit ik er maar mee in mijn maag want ik HAAT ruzies, discussies zonder uitkomst en onenigheden. En zeker in de familie...
Je moet toch ergens je verhaal kwijt kunnen, en this is the place. Ik hoop ook echt dat ze het vanzelf gaat inzien. Tuurlijk is het rot dat ze weinig aandacht krijgt maar dat geeft haar geen recht zich te misdragen
Jody heel slim van je, jij kan in iederegeval zeggen dat je netjes en beleefd bent gebleven... Heb jij het idee dat je pa hier niks van af weet?? Dat zou helemaal een rare situatie zijn...teminste vind ik, zoiets bespreek je toch met je partner?? Maar heel slim dat je het nu van haar laat af hangen of ze wel of niet mee komt..!! probeer het nu lekker naast je neer te leggen..!!! Er komt straks zo een mooie tijd aan en dan kan je dit niet gebruiken! Sas dankjewel..!!
Dat is zeker zo, Denise! Ze lijkt wel geobsedeerd ofzo met dat gedrag... ik kreeg er op een gegeven moment echt de kriebels van. Ik weet zeker dat mijn pa hier niks vanaf weet. Ergens denk ik namelijk ook dat ze zelf heel goed weet wie hier fout zit, maar dat het gewoon erg moeilijk is om dat toe te geven. Ook dat had ik nooit verwacht van haar... Maar ze weet dondersgoed dat als ze dit tegen mijn pa zou zeggen (de versie die in haar hoofd zit natuurlijk) mijn pa aan mij zou vragen waarom ik zo doe. En als het échte verhaal dan boven tafel komt dan weet ze zelf ook wel dat mijn pa dat écht niet pikt. Bovendien heb ik niet echt het idee dat er nog heel veel wordt besproken tussen die 2... dus nee, ik weet heel zeker dat hij daar niks vanaf weet! Inderdaad, ik leg het naast me neer. Al irriteert het me mateloos dat ze eerst mijn grootste 'fan' is op Facebook en nu heel kinderachtig ineens niks meer 'liked' terwijl ik zie dat ze online is geweest. Echt kinderachtig gedrag voor iemand van 55, maar goed...
Meid komt goed... het belangrijkste op dit moment zijn jij en je meisje, en zolang ze dit niet inziet is ze eventjes niet je aandacht waard. Misschien vindt ze het inderdaad lastig om toe te geven dat ze fout zit of iets anders, dat veranderd niets aan het feit dat ze zich ontiegelijk kinderachtig gedraagt en dat in een hele lastige ne moeilijke periode van je zwangerschap. Ze hoort beter te weten. Erg jammer maar sommige mensen zijn echt zo egocentrisch ingesteld, die kunnen zich lastig in anderen en hun gevoelens verplaatsen. Heel veel succes ermee hoor! en probeer het zoveel mogelijk naast je neer te leggen (voor zover dat gaat )
wat eten jullie trouwens vnaaf? Hier liggen de kipkluiven in de pan met wat foelie, strakkies ff het vlees en het afval scheiden, kan het afval nog even doortrekken en maar ik van het vlees en de verse bouillon zo heerlijke kippensoep met stokbrood
Jeeeeej, er zijn weer zieltjes op het forum . Bren, ik denk inderdaad ook dat de krampjes van het indalen zijn. Ik probeer zoveel mogelijk te slapen 's nachts, maar om de 1,5 uur wakker worden vind ik wel heel veel... Hopen dat het tijdelijk is. Wat keurig dat Boaz zich goed meldde vannacht . En lekker in bad! Ik kan niet wachten tot ik ook mag moederen . Jody, ik begrijp dat je je er druk om maakt! Grrrr, wat irritant zeg! Maar zoals Sas heel verstandig zei: "Ze is je aandacht momenteel niet waard, jij en je meisje zijn het belangrijkste!" Sas, klinkt lekker! Ik krijg helemaal zin in kipkluifjes... Wij zouden vissticks gaan eten met salade en gebakken aardappeltjes. Volgens mij staat Bob heel erg in de file. Hoorde net vanuit m'n werk dat het een grote troep is op de weg. Dus ik ga zo maar eens wat aan het eten doen, anders moet ie dat zometeen ook nog... Was gezellig bij mijn omaatje . Zo schattig dat juist zij van alle mensen mij het beste snapt (ok, naast jullie dan, want jullie zijn de beste). Ik kom er zowaar vrolijk vandaan! Dat gevoel even vasthouden, want ik zou zo graag een avondje gezellig willen zijn voor Bob. Hij ziet me alleen nog maar piepen...
Oh dat klinkt erg lekker, Sas! Was dat het ook? Je hebt helemaal gelijk! Allemaal heel erg bedankt voor de lieve woorden, doet me echt goed. Ook om even de bevestiging te krijgen dat het idd niet normaal is wat ze heeft gedaan. Wat fijn dat je met zo'n goed gevoel bij je oma vandaan kwam vandaag, As! En heb je het nog steeds kunnen vasthouden?? Ik herken het heel goed hoor... Sagerijnig zijn en zitten mekkeren om alles (terecht of onterecht)... Niet leuk voor onze mannen! Ik zeg: positiviteit tijd!!! Het was een fijne dag vandaag! Veel goed nieuws... Mijn vriendin die 4,5 jaar bezig is geweest heeft haar zwangerschap bekend gemaakt aan iedereen vandaag. Ze heeft weer een echo gehad vandaag, alles was weer goed. Thank god!!! Verder heeft mijn broertje vabdaag zijn eerste sollicitatie gehad nadat hij zijn opleiding heeft afgerond en is aangenomen!! Ben erg blij, hij is best een onzeker mannetje dus dit was echt even nodig!! Moest gewoon zo zijn!! Echt superblij! En verder... Las ik net dat er een Subway in Haarlem is!! En waarschijnlijk binnenkort nog een Starbucks ook... Dus ik ben blij!!! Heel blij!!!