Ik ga helemaal mee in je positieve flow, Jody! Nog steeds op de bank en geen pijn in m'n rug . Wat geweldig voor je vriendin hè! En nu mag ze haar geluk ook met anderen delen, dat lijkt me erg fijn voor ze. En top van je broertje! Nu is Bob blijer met het nieuws over de Subway en StarBucks en hij was laaiend enthousiast toen ik het hem mededeelde . Dit weekend lekker thuis blijven voor mij, rustig. Volgende week ook geen afspraken, denk dat het rust moeten nemen eindelijk inkickt bij me...
As wat goed dat je het leuk hebt gehad bij je oma..!!! En fijn dat je zo positief bent vandaag hoop dat je het vast kan houden!! Die stomme hormonen ook..!!!! Jody gefeliciteerd met je broertje hartstikke goed zeg!!! En yeahhhh voor vriendin hartstikke fijn dat ze weer een goede echo hebben gehad, hoever is ze nu??? Sas en lekker gegeten??
Goed zo, As! Ik ben heel blij dat je ook in de positieve flow zit! Jaja, goed nieuws allemaal vandaag!!! Ze is nu 10 weken, Bren. Dus wel vroeg verteld maar ik snap wel dat ze haar vreugde na zo'n lange tijd wachten al snel bekend wilde maken! Hoe is het bij jou, Bren? Ging het vandaag weer goed?
Heel begrijpelijk hoor..wij hebben het ook bij de 2de echo verteld je bent zo intens gelukkig en dat wil je met iedereen delen en geef ze o gelijk..!!! Heel erg fijn dat het gelukt is....en ze een mooi wondertje verwachten! Hier is alles helemaal goed gegaan..!! Hij ligt nu lekker bij me en is klaar wakker haha eigenlijk moet hij lekker slapen maar laat hem lekker bij me liggen tot hij slaapt..!! Lekker knuffelen!!
Ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen! Mooi dat alles zo lekker gaat! Al wat minder last van de kraamtranen? En ohhhh wat heerlijk om 'm lekker bij je te hebben liggen! Lekker knuffelen samen.... Lijkt me ook zoooo fijn!!!
Goedemorgen! En ook echt een goede morgen, want na drie shitnachten heb ik weer eens een nachtje goed geslapen! Ik werd maar drie keer wakker om te plassen en voel me echt meer uitgerust nu. Oh Bren, wat klinkt dat knus . Is ie nog wel snel gaan slapen of vond ie het veel te gezellig? Jody, ik ga je positieve flow vandaag weer proberen vast te houden! Moet alleen m'n haren verven vandaag en daar heb ik ontzettend geen zin in... 't Kost me maar 15 tot 20 minuten, dus waarschijnlijk stel ik me aan . Lekker geen plannen dit weekend. Bob gaat wat dingetjes in en om het huis doen. Ik kreeg trouwens zo'n lief smsje van mijn moeder gisteravond vanuit Tenerife. "Jullie hagel en storm gehad? We gaan hier een keer heen met jullie en Bob jr. Warm, leuk en lui. In zee gezwommen vandaag en allebei al 5 boeken uit. We hebben het vaak over jullie. Het wordt erg spannend! Xx Weet niet precies waarom, maar ik vond het heel lief .
morgen meiden wat een heerlijke positiviteit hier gisteren Zelf lekker kippensoep gegeten en lekker niks gedaan Nu ffies de stad in Fijna dag allen! Subway zit trouwens tegenover de Hema!
Goed zo! Hoop dat je het volhoudt! En wat een lief smsje inderdaad!! Dat vind ik ook! Veel plezier in de stad vandaag, Sas! Ik heb vannacht ook goed geslapen! Heerlijk uitgerust wakker geworden. Nu lekker even het forum aan het bijwerken en even een boodschappenlijstje aan het maken. Zo ff boodschapjes halen... ook weinig zin in! Trouwens... weer echt niet te geloven. Echt helemaal klaar nu met mijn stiefmoeder. Na dit hele fiasco heb ik besloten om niet de oudste, maar wel de wijste te zijn. Ik las net op FB dat ze grieperig was en ik dacht: weet je wat... het is familie. Ik ben dan wel nog heel boos over de hele gang van zaken, maar goed. Ik laat me wel weer van mijn beste kant zien en reageer met: "beterschap!". Daarboven had ook al iemand een reactie geplaatst en onder mijn reactie reageert ze expliciet met de naam van diegene en dan een reactie naar haar toe. Mij negeert ze gewoon... Ik sta echt versteld van dit niveau... hoe kinderachtig is dit?! En dat terwijl zij fout is! As, jij succes met je haren verven!
Hee meiden..!! As fijn dat je lekker geslapen hebt..! Wat kan een mens daar van opknappen hè??? Boaz was heerlijk in slaap gevallen..!! Jody hoe was jou nacht?? Sas veel plezier! Hier een drukke nacht gehad... Boaz wilde vanachter liever bij papa of mama slapen in plaats zijn eigen bedje....!! Dus we hebben veel geknuffeld. ) Wens jullie een fijn weekend meiden!
As vergeet helemaal te reageren op het lieve smsje van je ouders.!! Wat kan dat je goed doen hè?? Wanneer komen ze terug?? Jody fijn dat je lekker geslapen hebt!!!! En echt te triest voor worden van je stiefmoeder!!
Poeh, inderdaad kinderachtig zeg! Maar jij bent de wijste ! Succes met de boodschapjes zo. Sas, geniet lekker van het weer! Ik mis het lopen door de stad en het buiten zijn wel heel erg. Mijn heupen doen gewoonweg te veel pijn om te gaan wandelen. Straks als de kleine er is lekker in de winterlucht .
Ach, het is toch lekker weekend, Bren! Tutten en knuffelen, mag best . Mijn ouders komen maandag weer terug gelukkig. Hoewel ik m'n ventje nog niet verwacht, vind ik het toch wel heel fijn als ze weer gewoon in Nederland zijn! Nu m'n haartjes maar verven en mijn kledingkast reorganiseren.
Haartjes weer rood, ik gedoucht en wel en de kledingkast is al voor de helft af! Even pauze hoor... Wel leuk om al mijn kleren weer terug te zien. Ik had ze al vrij snel uit m'n kast gehaald, omdat ik het elke keer zo'n teleurstelling vond als iets niet meer paste. Met de verhuizing in het verschiet was dat ook wel handig, dus alles in dozen gedonderd. Straks weer verder, eerst even niksen op de bank!
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb net gedouched en ik ben mijn boodschappenlijstje even af aan het maken. Zo naar de Ap, maar heb zoooo geen zin!! Het is altijd zo stervensdruk op zaterdag, maar ja... dat is de enige dag dat Nate vrij is om te helpen. En ik ga dat echt niet meer alleen doen. Dus ik moet mezelf echt even een schop onder mijn kont geven!! Maar ben nu toch wel weer ontzettend moe!
Je kunt het! En niet teveel lekkere dingen meenemen hè . Ooooh, ik heb wel een eetkick vandaag. Ik kan alles wel eten... Vanavond kaasfondue! Das lekker en gezellig. Bob moet toch nog weg. Duurt vast zo'n twee uur. Dan ga ik me er toch maar toe zetten de andere helft van de kleren op te ruimen... M'n mannetje is druk! Hij ligt al de hele tijd met z'n kont te wiebelen, heb echt nog geen minuut rust gehad .
Succes met je boodschapjes Jody Je oude kleren gaan waarschijnlijk nog wel even duren voor je ze weer aan kan As, ik kan nog steeds niet in alles, komt ook wel door de wond maar het zit toch nog wat strak hihi Samen slapen doen wij hier ook regelmatig Bren, ze wil soms gewoon niet in eigen bed. Volgens het CB kan je je baby nog niet verwennen dus we nemen het er lekker van in bed mmmmmm lekker knuffelen
Ook al gezellig knuffelen in bed. Wat lijkt me dat heerlijk ! Dat ik m'n kleding snel pas daar ga ik ook niet vanuit . Maar ik heb ook geen zin om straks alles nog uit te moeten pakken. Denk dat ik dan andere dingen aan m'n hoofd heb... Wat ik nog wilde vragen aan jou: Welke vk was er bij jou bevalling? We zitten natuurlijk allebei bij dezelfde. Ik vraag me af hoe ze het gedaan heeft!
Kom op Jody je kunt het...!!! As wel lekker zeg alles straks netjes...! Ik verheug me ook zo op me eigen kleding...!! Loop nu nog lekker in me jogging broeken! Denise is ook zo wat jij zegt me kraamverzorgster zei dat ook, ze huilen niet voor niets...ze zijn nog te klein om verwend te worden...dus wat je zegt we nemen het er van haha Boaz haalt alle schade in hij slaapt alleen maar, ben benieuwd wat deze nacht ons brengt.....
Haha nou... Dat gedeelte is zeg maar niet helemaal gelukt, As. Boodschapjes zijn binnen, maar weer erg veel vreetwerk meegenomen, haha. En alvast kaas van rauwe melk, champagne en cola ligt in huis gehaald. Yummie!!! En heb je je nog een beetje in kunnen houden met snaaien, As? Nou, ik niet... Lijk wel verslaafd aan chocola!! Echt zo erg dit, haha Jouw ventje ook al zo lekker druk? Die kleine van mij is ook echt bijna non stop bezig, haha. Is in ieder geval een goed teken zei de verloskundige. Dan hebben ze het nog lekker naar hun zin.