Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh wat heerlijk om te lezen dat jullie zo lekker aan het knuffelen zijn met de beebjes! Ik wil ook!!!! Hoop dat die kleine zich nou eens komt melden... Vanmorgen Nate maar even verleid, dus hopelijk heeft dat effect!! ;) hihi

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hahaha, het vreten is hier net zo erg :D.
    Wat voor kaasjes heb gehaald dan?
    En champagne, wat een goed idee!

Ja, hij is echt ontzettend aanwezig vandaag. Vooral lekker aan het schuiven, krijg er echt een vol gevoel van. Nu is ie eindelijk weer een beetje rustig :D. De draaikont!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden geniet nog maar lekker van alle bewegingen..! Ik mis het soms echt vooral in bed en onder de douche...het voelt dat zo leeg!!

Hier voor vanavond lekkere Franse kaas gehaald...

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    We hebben zo'n schaafkaas zeg maar... Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, maar het is een ongeveer 20cm doorsnee kaasje die we op een speciale plaat prikken en dan schaaf je zeg maar de zijkanten er af met een soort van ronddraaiend mes wat aan die plaat vast zit. Kan je bij de AH kopen, echt HEERLIJK is dat! Op toosjes bijvoorbeeld. Dat heb ik zoooo gemist!! :)

Ja de champagne staat al koud!! 1 glaasje mag ik wel van mezelf na de bevalling! Dat moet wel kunnen hoor, vind ik! Niet teveel natuurlijk ivm de borstvoeding... ;)

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hebben we inderdaad ook champagne gedronken toen boaz geboren was...met ouders/schoonouders broer en zus!

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sinds Jody gisteren haar positieve posts had, waardeer ik het gewiebel weer :). Kan me voorstellen dat je je ineens leeg voelt, Bren...

Heel goed, Jody! Ik ga ook maar alvast een fles koud zetten. We hebben ze nog!

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik denk dat ik het ook wel ga missen, maar ik denk dat in bed liggen weer wat aangenamer wordt straks! Ik kan echt geen fijne houding meer vinden...
    Ik weet niet, ik heb ineens een beetje een gevoel dat ze niet lang meer op zich zal laten wachten. Beetje vreemd gevoel af en toe in mijn onderbuik. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niks te betekenen....

Franse kaas, Bren... Heerlijk!!! Geniet er van!!!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Kijk, wat goed zeg! Ik ben blij dat ik jou ook in de positieve vibe gekregen heb! :D

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jep, alle eer gaat naar jou :).

Oeh, spannend... Ik heb een vermoeden dat je zelf best aan kan voelen wanneer het eraan zit te komen. Ben benieuwd!

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja maar ik heb het al eerder gedacht en toen kwam er ook niks van... dus ik ga maar weer nergens vanuit...
    Aan de andere kant: ik ben inmiddels wel al 4 dagen over tijd, dus het wordt wel steeds waarschijnlijker dat ze er aan komt. :)

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Oeh, spannend!
    Wie weet, betekenen de krampjes wat :).

Ik heb ze sinds vandaag zo'n 10 cm aan de zijkanten van m'n navel. Best een beetje pijnlijk. Denk niet dat dat wat betekent, volgens mij is mijn lijf alvast aan het oefenen.

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja jij bent nu ook in de 'oeh wat betekent dit pijntje - fase'!
    Spannend!!!!
    Helaas weten we het nooit, maar het zou zomaar kunnen! :D

Ik heb sinds ongeveer een week ineens last van het carpale tunnel syndrome en het wordt met de dag erger. Als ik 's ochtends wakker word dan doen mijn vingers steeds meer pijn en kan ik ze moeilijk nog buigen. Voelt aan alsof er vocht tussen mijn gewrichten zit en volgens de vk zit dat er ook. Na de zwangerschap zou het vanzelf weer moeten verdwijnen... nou, dat hoop ik dan maar want als dit zo blijft verergeren kan ik straks mijn kind niet eens verschonen... ;)

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Whaaaaa, dat heb ik ook met m'n vingers!
    Het wordt wel minder als ik langer wakker ben, maar het verdwijnt niet helemaal.

Aan de ene kant verwacht ik hem nog niet, maar aan de andere kant schrik ik toch steeds bij krampjes en pijntjes ;).

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja echt vervelend is dat, he?! Wat naar dat je daar nu al last van hebt...
    Het wordt inderdaad minder naar mate je minder wakker bent, maar als je net wakker bent is het echt een rotgevoel! En ik kan niet meer met mijn hoofd op mijn arm liggen, want binnen de kortste keren slaapt mijn hand en arm en dat voelt nu heel naar aan. :(

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Is het gek dat ik dat nu al heb dan? Ik dacht dat dat het door het vocht vasthouden kwam... Niet dat ik daar zoveel last van heb sinds ik niet meer werk. Bijna niet :).

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja volgens mij komt het daar ook van...
    Nee volgens mij is het niet gek dat je daar nu al last van hebt, hoor. Maar wel vervelend!

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ach, ik kan ermee leven :).

Lekker voor de buis "Ik hou van Holland" kijken!

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jawel... gelukkig wel! Maar leuk is anders! ;)

Veel plezier met 'ik hou van Holland'! Ik ga er nog maar een wasje in gooien... je weet maar nooit of ik dat straks niet meer kan doen. ;)

Had net ineens ook een aanval van diarree (zat net nog te lezen dat dat een voorteken kan zijn dat het gaat beginnen, dus ik ben erg benieuwd!).

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jaaaaa! Die heb ik ook vaker gehoord!

Wie weet, het zou zo goed kunnen! Zie je er nog erg tegenop of wordt het echt met de dag minder?

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nee zie er niet tegenop... ik vind het wel heel spannend.
    Maar ze zal er toch een keer uit moeten, dus laat maar komen! :p

Deel Deze Pagina