Go Jody, go Jody! Go go go, Jody! Heel bang ben ik niet meer, zoals je zegt: "Hij moet er toch uit." Toch klinkt 'spannend' wel een beetje als een understatement .
Haha ja dat is ook zo... maar omdat ik geen idee heb wat ik kan verwachten, ben ik ergens ook wel benieuwd. Wie weet valt het allemaal reuze mee, haha.
Daar heb je een punt . Mijn liefste man is het bad voor me aan het aanzetten, omdat ik weer eens last heb van krampjes. Gelukkig pas om 22.00 uur vanavond en dus de hele dag "gefunctioneerd" zonder klagen, piepen en steunen. YEAH!
Heel goed, As! Geniet lekker van je bad! Ik ben als een malle nog even snel aan het wassen en opruimen, want ik heb echt het idee dat er wel eens wat zou kunnen gaan gebeuren vannacht... Ik houd jullie op de hoogte!
Whaa Jody ik heb 3 keer hele erge diaree gehad voor de weeën kwamen je maakt het nu wel heel spannend hoor! En van die vingers herken ik heel goed en dat is na de zwangerschap inderdaad weer weg teminste bij mij.... Ik heb me toch een last van me bekkenbodemspieren...kan amper staan, ik had al even op internet gekeken en het zou ook een verzakking kunnen zijn, ik hoop dat het snel weg is!!
Haha ja ik ga over niet al te lang. Maar eerst even de wasmachine afwachten tot ie klaar is. Jaaa Bren, ik las al op internet dat het echt een voorteken kan zijn omdat het lichaam zich schijnt te reinigen voor de bevalling! Maar op de een of andere manier, omdat ik al zo lang zit te wachten en al zo veel ochtenden weer wakker word met de gedachte... "weer niet!" heb ik er ook niet heel veel vertrouwen in. Maar dit is wel iets wat opvalt en het zou me ook weer niet heel erg verbazen! Wat naar van je bekkembodemspieren, Bren! Hoop inderdaad dat het snel wegtrekt voor je! Al aan je vk gevraagd?
Spannend hoor Jody...! Probeer het lekker op je af te laten komen..! Het is zo iets bijzonders..!! Ik kijk er echt met heel veel plezier op terug, ondanks de pijn! Het heeft natuurlijk tijd nodig ben net bijna 2 weken geleden bevallen maar ik kan gewoon niet langer dan 5 min staan en dat baart me toch wel zorgen....maar moet maar even aankijken!
Ja dat snap ik! Ik zou het toch even aankaarten bij je vk/ha, zodat die je in ieder geval eventueel kunnen vertellen wat het is en je gerust kunnen stellen. Ik hoop echt dat het vanavond begint!! Ik ben er helemaal klaar voor, geen zin meer om er op te wachten... het heeft nu wel lang genoeg geduurd! Maar je zal zien, dan komt bij mij de diarree door iets wat ik gegeten heb en is het helemaal geen voorteken... dat is meer het idee wat ik heb. Voel verder nog vrij weinig namelijk, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Goedemorgen! Weer een goede nacht! Wel veel krampjes sinds het opstaan weer. Het blijft aan de gang... Als dit nog 3 a 4 weken moet duren, word ik wel een beetje gek denk ik. Bren, wat vervelend! Ik zou ook maar even bellen... Jody, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Uitgerust beginnen .
Goedemorgen Spannend jody ik duim voor je En as lekker rustig aan doen Bren, wat vervelend niet langer dan 5 min kunnen staan Klinkt niet goed vind ik Ben zelf lichamelijk wel heel goed en snel hersteld en dus misschien geen vergelijking maar zo kort maar in de benen knnen zijn dan kun je je kleine ventje nog iet eens in bad doen Gewoon even bellen Hier begin ik het nu eindelijk op de rit te krijgen Andere fles was niet de oplossing Wel iets indikken van de voeding En na een goed gesprek bij de huisarts ook meer rust gevonden Nu nog volhouden Borstvoeding is klaar, jammer maar helaas Nu wel een goed groeiend ventje Klein en onderaan de curve maar hij doet het goed Morgen nog naar cb voor zijn naveltje en dan is dat ook klaar als het goed is En voor de zelfvertrouwen en moederinstinct daar moet ik op vertrouwen En voor een persoonlijke opsteker mijn gewicht zit voor het eert sinds jaren onder 100 en ik pas nu in 44/46 Terwijl voor mijn zwangerschap dat 48 was Ben benieuwd waar dat toe leidt Iedereen een fijne dag vandaag en sterkte als je het kunt gebruiken
Wat fijn dat je het op de rit krijgt, Maaike . Nu een groeiende Willem, dat is mooi! Goed dat je wat zekerder bent van jezelf en wat ontzettend knap van je gewicht zeg. Pas maar op, straks word je nog iel . Ik neem rust, een heleboel. Ik heb goed naar jullie geluisterd .
mooi Maaike! Lekker op de goede weg dus ga zo door! Oeh Jody, klinkt erg spannend, vooral omdat je ondertussen nog niets van je hebt laten horen (ben het zoo gewend dat ik 's ochtends inlog en jij en of astrid al hebben gepost ) Ben benieuwd en ik duim voor je Lief is hier definitief begonnen aan het zware kluswerk in de kinderkamer, we gaan eerst de verwarmingsbuizen die langs de vloer lopen bekisten, zodat als de kleine erop val als hij begint te lopen hij niet op metalen buizen stuitert maar op hout met een laagje hoogpolig tapijt Daarna de muur egaliseren waarop de muurschildering komt en een kleurtje kiezen voor de andere muur, we doen er waarschijnlijk een zeiltje in op de vloer over een lekker dikke zachte ondervloer en dan mogen de meubeltjes erin, moet met een week of 3 wel lukken denk ik zo (weekeinden werk dan ) Hier staan ondertussen ook de sukadelapjes op het vuur en er staat het begin van appelmoes op, wij eten vnaaf heerlijk burgerlijk herfstvoer
Hee meiden, goedemorgen!! As, wat naar dat je nou weer zoveel krampjes hebt! Je zal toch niet eerder zijn dan ik, hè?! nee zonder dollen: inderdaad maar even bellen! Maaike, wat goed om te horen dat allles beter gaat! En dat je zo lekker bent afgevallen! Goed hoor!! Hier dus vals alarm gisterenavond!! Ik baal!!! Voel nu helemaal niks meer wat er op kan duiden dat het binnenkort begint... Ach ja... Weer rustig verder afwachten!
he bah te vroeg gejuicht maar ik duim vrolijk nog even door dat het vnaaf weer doorzet en dan echt doorzet
Sas, dat klinkt inderdaad als zwaar kluswerk! Niet teveel helpen, maar vooral aanmoedigen . En wat heerlijk, dat herfstvoer, krijg er helemaal trek van! Jody, nou moe . Maar als je het niet meer verwacht, komt het juist. Wie weet! Inmiddels heb ik hier net letterlijk alles uit m'n handen laten vallen omdat de pijntjes niet meer zo klein zijn. Nu, na een paar minuten huilen is het weg en komt het niet meer terug. Ik ga maar niet bellen. Denk nog steeds dat het oefeningen van mijn lijf zijn en mocht het echt op gang komen, dan gaan we wel bellen. Voelde hem vannacht nog goed bewegen, maar het wordt steeds minder. Ik ga maar nergens vanuit. Vind het wel vervelend dat ik nu helemaal niets kan doen .
Mooi dat er lekker wat vooruitgang in de kinderkamer zit, Sas! En zelfgemaakte appelmoes... Yummie!!! As, wat onwijs klote meis!!! Ik zou wel even bellen als ik jou was, meis. Echt... dan ben je in ieder geval gerustgesteld. Daarnaast moet ik zeggen dat hoe je het omschrijft, ik het persoonlijk ook wel erg heftig vind klinken...
En zoals Sas zegt: als je echt opvallend minder beweging voelt: ALTIJD BELLEN naar je VK!!!! Echt doen hoor!!!!
Zo erg is het nou ook weer niet hoor... Misschien dat het voortekentjes zijn. Echt zorgen maken doe ik me ook niet. Hij beweegt nog steeds wel iets, maar meestal voel ik hem de hele dag wiebelen. Nu voel ik alleen af en toe de hik en een kontje schuiven, maar nog steeds wel iets. Die steken in mijn blaas, schaambeen en vagina doen gewoon pijn... Daarnaast niet lekker naar buiten kunnen, breekt even op. Ik zou ook niet zo goed weten wat ik aan de vk moet vertellen. Ze zeggen dan toch dat ik af moet wachten denk ik...