Oh gelukkig... Maar als je iets niet vertrouwd, kan je altijd even bellen toch. Dan zeggen ze maar dat ze niets kunnen doen en dat je het af moet wachten, maar dan weet je wel dat dat inderdaad zo is. Toch? Als ik jou was zou ik toch even bellen, situatie uitleggen en zeggen dat je een beetje twijfelt over de pijntjes die je voelt icm het minder bewegen van die kleine. Maar als jij het niet nodig acht, dan niet natuurlijk...
Wel lief dat jullie bezorgd zijn. Misschien dat ik het wel te licht opvat... Ik wacht nog eventjes af en als het rond een uur of 15.00 uur nog zo is, dan ga ik even bellen . Nu de MaxiCosi eens proberen in de auto te doen. Lees: Bob doet het en ik kijk toe...
Zou ik zeker doen. Al is het alleen maar om 99% zeker, 100% zeker te maken. Het is niet alsof je ze iedere dag belt met zinloze vragen... dus dat vinden ze echt niet erg!! Geloof me dat ze liever hebben dat je 10 keer teveel belt, dan 1 keer te weinig! Maxi cosi in auto is super simpel... ik had het veel moeilijker verwacht. Kan jij ook makkelijk!!
Sjonge, dat was een eitje... Hij moet alleen achterin vanwege de airbags, klopt dat? Toch voor én achterin geprobeerd. Klopt, ik heb ze nog nooit gebeld, dus als ik dat vanmiddag wel besluit te doen, dan geeft het niets. Ik wil alleen echt voorkomen dat ik naar het ziekenhuis moet, want ik denk écht niet dat dat nodig is. Het zijn ongesteldheidskrampen alleen dan 5 x erger. Nu gelukkig even niet .
Ook daar zou ik wel meer van willen weten... wie weet zijn het al weeën! Ik heb ook airbags in mijn auto. Maar ik kan die aan de zijkant met mijn sleutel uitdraaien als die kleine voorin zit. En die zal alleen voorin zitten als ik alleen met haar op pad ga. En dan wil je niet als er iets is omgedraaid moeten zitten... Ik weet niet of jullie 'm ook uit kunnen zetten aan de passagierskant, maar volgens mij moet dat altijd kunnen.
nee je hoeft hem neit altijd uit te moeten kunnen zetten, kan niet in alle auto's! bij die van ons volgens mij niet iig
Ik kan de airbag ook uitzetten geloof ik, al is het bij mij via een menu Ik zou wel even bellen hoor As, dat stellen ze meer op prijs als dat je te lang doorloopt. Al is er niets aan de hand voor je gevoel. Jammer van dat valse alarm hoor Jody, ik had toch wel gehoopt dat het begonnen was voor je Lekker aan de klus dus Sas, ben erg benieuwd naar het eindresultaat Fijn dat het zo goed gaat Maaike, het is toch heerlijk om te zien dat je kindje het zo goed doet Hier gister uit eten geweest voor mijn vaders verjaardag. Restaurant was veel te druk voor mijn gevoel voor Miep, beetje teveel prikkels had ik het idee. Maar gelukkig een rustig nachtje gehad.
Maar uit eten gaan is wel helemaal goed gegaan verders? Ze was niet volop aan het krijsen ofzo? En hoe het je het uiteindelijk gedaan met de voeding? Gewoon flesje meegenomen?
Knap hoor, nu al uit eten! Van jou én de kleine meid! Pfffff, ik denk dat ik gewoon mijn dag niet heb. Net woorden met Bob omdat ie steeds aandringt de deur uit te gaan. Vandaag wil ik niet, m'n buik doet pijn en de auto is dan niet de meest comfortabele plek. Daarnaast wil ik even niet naar zijn moeder, omdat zijn jongste zusje (die me laatst zo liet zitten) en zijn broertje (die steeds aan me zit terwijl ik dat niet wil) daar zijn. Vandaag lijkt me dat niet zo'n sterk plan. Het is zo overduidelijk dat hij de deur uit wil en alles aangrijpt dat te doen, dat ik maar gezegd heb dat ie alleen moet gaan ook al heb ik er de balen van dat ik dan weer alleen thuis ben. BAH . Wat wil ik graag buiten zijn en meer kunnen. Hoe kom ik nou weer in de positieve flow?
Ah As... als hij dan zo nodig de deur uit gaat, ga jij toch ff lekker een middagdutje doen!? Of een andere afleiding zoeken. Thuis zijn met ruzie of gekibbel is ook niet leuk... toch? En misschien dat je kan afspreken of hij dan niet al te lang weg blijft (het is toch bijna etenstijd! )
Jah het uit eten ging wel goed, ze kreeg inderdaad de fles al wilde ze die niet hrlemaal tepel is toch beter Alleen die verschrikkelijke mensen die met hun harses in de kinderwagen hangen, hoe irritant is dat zeg, verschrikkelijk....... Oja As, nog even antwoord op je vraag, ik heb helemaal geen vk bij de bevalling gehad omdat ik onder controle van de gyn beviel. Doe je trouwens wel rustig aan, zoveel pijn klinkt niet goed hoor meis, van evt oefenen hoor je denk niet zoveel pijn te hebben
Ohhh wat kan ik me dát goed voorstellen, zeg! Opdonderen met je kop uit mijn kinderwagen!! En al helemaal met je poten van mijn kleine afblijven... ik denk dat ik niet voor mezelf in sta wanneer er eentje het lef heeft om z'n vinger in het bekkie van die kleine te doen wanneer ik ergens ben en ze begint te huilen. Het schijnt dus dat dat regelmatig gebeurt... Hell no, niet bij mijn baby!
Nou, ik vind het een hele prestatie van jou en Tegan na net een maandje! En al die mensen met hun dikke neus in de kinderwagen, blergh! Ik zou een beetje beschermend worden denk ik. Ohja, natuurlijk! Jij was bij de gyn... Sorry! Had ik even niet aan gedacht. Hij is al even weg, dus ik heb geen ruzie gemaakt gelukkig. Voel me gewoon eventjes alleen. De pijn is gelukkig niet meer terug gekomen. Alleen wat kleine krampjes. Zo gauw het terug komt, zal ik de vk bellen .
Mooi zo! Ik had net tot 2 keer aan toe een heel vreemd gevoel toen ik op de wc ging zitten. Had echt het gevoel dat er iets knapte, maar vervolgens kwam er niks... Heel erg vreemd. Ben benieuwd wat dit nou weer is...
Ja inderdaad... ik zit ook echt vol spanning af te wachten. De laatste dagen toch ineens wel wat kleine dingetjes die me opvielen... misschien ook wel omdat ik nu echt overal op let, maar oke. Aan de andere kant... ik ben dinsdag 41 weken en mijn vk zei dat de meeste vrouwen die van hun eerste bevallen met 40+6 bevallen, dus dat zou morgen zijn. Dinsdag word ik gestript, dus dat zou heel mooi uitkomen als ze dat nét voor zou zijn! We zullen zien!