Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Was je er weer gezellig, mop?! :D

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moest gewoon 3 pagina's lezen haha

As meissie ik herken het heel goed hoor, soms voel je je gewoon echt eenzaam...ze werken de hele week en da juist wil je lekker samen zijn in het weekend!!
    En als je het inderdaad niet vertrouwd wel de vk bellen hoor... Pas goed op jullie 2..!!!

Jody wat maak jij het spannend zeg moet echt de hele tijd aan je denken zo spannend!!
    Dinsdag wordt je eventueel gestript en voor het weekend hèb jij je meisje in je armen..!! Wowwwww

Sas succes met klussen

Maaike wat fijn dat alles goed gaat bij jullie...!!

Denise wel lekker gegeten?

Ik ga morgen denk ik de vk bellen betreft de pijn het is zo ontzettend irritant, kan gewoon niet te lang staan..!!
    Het zal ook wel tijd nodig hebben...

Hier voor de rest een lekker dagje gehad, en vanaf nu gaan we veel visite krijgen...vind het wel heel gezellig maar wel druk.......

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaa kan het niet laten om even te spieken hoor..!! Ik mis het ook echt, lekker de hele tijd op het forum hahaha hoebedoel je verslaafd!

Was wel grappig ik had me pa aan de tel en vertelde dus dat ik nog steeds zo een last heb...zegt hij weten je forum vriendinnetjes het niet of het normaal is hahaha :)))

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja het wordt echt spannend nu!!

Zou ik zeker even doen, meis... Wat onwijs rot voor je dat het zo'n pijn doet dat je amper kan lopen. Weet je of dat normaal kan zijn na een knip?

Heb je vandaag ook veel visite gehad? Wel goed je rust nemen hè, meis! Als je er geen zin in hebt, heb je er geen zin in hoor! Jij en Boaz zijn het belangrijkst!

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Daar heeft niemand nog ervaring mee hier... Dus daar kunnen we je denk ik allemaal niet mee helpen... ;)
    Wat grappig dat je vader dat zei, haha

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is niet de knip waar ik last van heb want die is heel goed genezen het is echt me bekkenbodemspieren waar ik last van heb....

Nee de visite begint morgen, gister was wel pat zijn nicht geweest....
    Nee ik doe niet teveel visite op 1 dag en we nemen zeker onze rust..!!

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh gelukkig! Ik dacht dat je daar nog heel veel last van had...
    Maar bekkenbodemspieren kunnen inderdaad heel veel pijn geven!!
    Ik heb het zelf gelukkig maar 2 keer gehad dat ik er even een avondje last van had, maar daarna gelukkig niet meer....
    Heb je al gegoogled?

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee maar doe ik bewust niet voordat ik van alles lees en mezelf helemaal druk ga maken.....

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Heb je ook helemaal gelijk in. Niet eens aan gedacht dat er natuurlijk ook weer een hoop onzin over zal staan. Kan je maar beter niet doen nee, gewoon morgen de vk bellen. Die zal vast wel raad weten!

Ik ga lekker slapen, wil lekker uitgerust zijn voor t geval mevrouwtje vannacht eindelijk besluit te komen. :)
    Weltruste meiden! Tot morgen!

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wow, wat is het nog vroeg... Ik had zo'n honger, dus toch even eruit om te ontbijten en een kopje thee te drinken.

Bren, zo was het precies! De hele week weg, laat thuis en dan in het weekend ook nog weg. Vond ik niet zo heel fijn. We hebben na het eten samen nog even een rondje buiten gelopen, daarna ging het weer een stuk beter. Ik ben zo gewend met van alles tegelijk bezig te zijn, dat het rustig aan doen even opbreekt.
    Ben wel benieuwd wat de vk zegt! Goed dat je niet gaat gaat zoeken op internet. Al die nare verhalen, brrrrrrr!

Jody, ik heb zelfs in mijn dromen geduimd, maar ergens denk ik dat het niet geholpen heeft... Ik ga er nog wel even mee verder, wie weet!

Ik ga weer lekker m'n bedje in. Lekker lezen en hopen dat ik nog even kan slapen.

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Zo jij was zeker vroeg, As!
    Hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen!
    En wat ontzettend lief dat je zelfs in je dromen aan het duimen bent!! Het heeft alleen inderdaad niet geholpen... Helaas!! :(
    Ze is alleen ontzettend druk de hele tijd en is continu aan het testen hoe ver mijn buik kan rekken. Gisteren meerdere malen een paar cm lange punten van voetjes op mijn buik gehad, haha. Nate zei al: ze wil er wel uit, maar ze weet nog niet helemaal waar de uitgang is! Haha

Nou meiden, ik ga ook nog maar even proberen te slapen want ik ben vannacht weer verschrikkelijk vaak wakker geweest om te plassen en te drinken. En elke keer duurde het weer lang voordat ik in slaap viel. :(

Tot later!

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden..!

Jullie zijn zeker vroeg vandaag..!

Hier zit ik met een heel mooi mannetje op me schoot die niet meer wil slapen.! Hahha dus dan maar heerlijk knuffelen!
    Hij kwam vanachter elke 3 uur dus ben gesloopt, ga vanmiddag nog even lekker liggen als hij ook slaapt!

Meiden hoop dat jullie nog lekker kunnen slapen!

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Je hebt helemaal gelijk, Bren! Heerlijk toch!
    Maar hij kwam vanachter? Niet van voren? ;) :p haha
    Autocorrectie is af en toe zo vervelend! :p

Ik ben er ook maar even uit gegaan om wat te gaan eten, maar ik ben klaar wakker. Dus hoop echt dat ik nog even kan slapen zo. Denk dat ik bij elkaar niet meer dan 6 uurtjes heb geslapen vannacht, dus dat is écht te weinig.

Knuffel ze, Bren! :)

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahha nee moet inderdaad vanacht zijn..!!!

Vervelend hè dat je zo slecht slaapt, probeer zoveel mogelijk te slapen want je nachten worden straks ook best pittig..!
    Ik merk dat ik er de ene nacht beter mee om kan gaan dan de andere nacht......maar dat knuffelen ik kan er geen genoeg van krijgen hahahha

Zo een klein mensje in je armen heerlijk..!! Het mooiste wat me is overkomen!

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja dat snap ik, slaapgebrek breekt je op een gegeven moment echt op!

Oh dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik wil ook zo graag!!! Waarom moet het bij mij nou zo lang duren?! Morgen alweer 41 weken... Mag hopen dat mijn baarmoedermond al wat verstreken is. Anders kan er niet eens gestript worden. Dan wordt er gewoon gelijk een afspraak gemaakt voor inleiden in het ziekenhuis... Wil ik niet! :(
    Schijnt dat er zo vaak een weeënstorm van inleiden komt en het is fantastisch als ze er met 3 uurtjes is hoor, maar niet met weeën zonder tussenpozes!
    Op de een of andere manier denk ik dat het inleiden gaat worden, omdat ik echt nog niks noemenswaardigs qua pijntjes heb gehad. Er is niks wat er op duidt dat er al voorwerk bezig is en daarom denk ik ook dat het nu nog potdicht zit... :(

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen meisjes!

Sorry, ik heb jullie echt verwaarloosd de afgelopen dagen! :)
    Ben best druk geweest met sollicitaties schrijven en vacatures zoeken.

Wat waren jullie vroeg zeg! Ik moet mezelf echt uit bed slepen nu hihi.

@jody: jeetje, ik had toch wel goede hoop dat je meisje er nu wel zou zijn...
    Of in ieder geval dat er wat aan het rommelen zou zijn.
    Ik duim nog steeds voor natuurlijke bevalling, geen inleiden!
    Ze laten je toch niet tot week 42 lopen he? :(

@as: ik kan me voorstellen dat het even wennen is, een stapje terug.
    Stilzitten is ook niet mijn ding hihi.
    Hoe is het nu bij jou? Word je het al zat of geniet je nog van het zwanger zijn?

@bren: ooh heerlijk lijkt me dat, lekker knuffelen met je kleine mannetje :)
    Wat gaat de tijd hard, morgen alweer 2 weekjes oud!
    Is pat nog steeds thuis? En bevalt het zo met z'n 3tjes?

Ik ga naar mijn knipafspraak, tot straks!

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    En meiden nog lekker kunnen slapen???

Hier nog een uurtje tot de stomme huistelefoon ging..!!!!!!!!!!!
    En meteen me kleine mannetje wakker!

Ann het gaat hier hartstikke goed, en Patrick hoeft pas 14 november te werken dus die is ook heerlijk thuis!
    Succes met werk zoeken hoop dat je snel iets leuks vind!

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody klote he meissie dat afwachten..het lijkt me echt niet leuk..!!
    En snap heel goed dat je er tegen op ziet om ingeleid te worden..!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat je baarmoeder al lekker week is en dan er goed gestript kan worden!
    Al moet je wel diep injectie achter hoofd onthouden dat strippen ook niet altijd effect heeft...
    dikke knuffel voor jou!

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ben ik weer! Toch nog bijna twee uur geslapen!

Grrrrrrrr, nog steeds stil Jody! Ik heb al moeite met wachten, dus ik kan me goed voorstellen dat jij gefrustreerd bent :x. Nog een beetje kunnen slapen?

Bren, die nachten zullen wel opbreken. Lekker slapen tussen de middag!
    Hoe is het met je bekkenbodemspieren?

Ann, werkse maar weer!
    Om heel eerlijk te zijn, het hele zwanger zijn is niets voor mij. Ik was het al vrij snel zat dat ik mijn eigen lijf niet onder controle heb terwijl ik de klachtjes die ik heb/had echt op één hand kan tellen.

Maar nu kan ik wel heel goed tegen mezelf zeggen dat het sowieso niet langer dan vier weken kan duren, dus dat ik me niet moet aanstellen :).

Weer een eenzaam dagje in het verschiet. Maar weer met het huishouden beginnen van voor af aan. Voor 13.00 uur zouden mijn enveloppen moeten komen, dus die kan ik schrijven! Vanavond nog het yogaclubje, dus een uitje heb ik ook vandaag :D.

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat irritant van die huistelefoon Bren! Even uitzetten de volgende keer!

Jody, ik blijf de komende dagen duimen. Dan doe ik dat meteen tegen het inleiden!

Deel Deze Pagina