balen hoor Brenda, ben je bevallen krijg je bekkenklachten! hoop dat het neits ernstigs is en het snel weer geneest. Ik kan je volledig volgen hoor Astrid! ondanks dat ik het mannetje in mijn buik nu al helemaal geweldig vindt kan die zwangerschap niet snel genoeg voorbij zijn, ik houd er echt neit van dat mijn lichaam niet meer helemaal is zoals ikhet gewend ben zeg maar, en vooral niet dat ik niet meer alles kan doen wat ik wil doen! Hier straks 2 bedrijven die een offerte komen maken voor onze verbouwplannen, maar eens kijken hoeveel alles wat we willen uiteindelijk gaat kosten. Nu dus druk aan het opruimen en schoonmaken, en nu rugpijn omdat ik de wc heb staan schrobben :S wat is dat toch die schoonmaakdrang?
As het is helaas nog steeds hetzelfde! Ben best bang dat het straks een verzakking is ofzo... Terwijl ik geen urine verlies.... Gelukkig!! Ik kijk het nog een weekje aan dan is het 3 weken geleden en anders toch even bellen! Ik zou alleen zo graag lekker willen wandelen en leuke dingen doen met ze drieeen maar dat zit er even niet in! Ohh dat wordt schrijven wel leuk!! Sas succes straks en dat je lichaam zo veranderd moest ik ook erg aan wennen
Sas, wat fijn dat je het snapt . Niet te hard boenen hè . Ik hoop dat de offertes meevallen... Bren, bel je wel op tijd? Misschien is een week lang wachten best een beetje lang als je je ongerust maakt. Hier niets meer gevoeld van de krampjes. Meneer was gisteravond weer ernstig druk aanwezig, dus ik maak me om hem geen zorgen . Morgen toch naar de vk, dus dan maar eens kijken of ie nu volledig is ingedaald, want dan komt het vast daardoor. Heb nog wel steeds een druk op de onderkant om het netjes te zeggen. Met van die venijnige steekjes erbij. Het voelt echt alsof het afgekneld wordt. Stapje voor stapje de boel aan het opruimen nu. Eerst de keuken, dan de grote kast en daarna mag ik eindelijk mijn nieuwe rode stofzuiger gebruiken . Het huis blijft wel netjes met dat verlof van mij .
Je hebt helemaal gelijk, Ann! Dat is nu even het belangrijkst, kijken naar ander werk. Geeft toch niks! Wat irritant dat je huistelefoon je mannetje wakker heeft gemaakt! Ik zou zeggen: stekker er uit!! Ga ik denk ik ook doen met mijn huistelefoon boven, hoor! 14 november hoeft Patrick pas weer aan het werk?! Oh wat heerlijk, meis! Dat hebben jullie goed voor elkaar!! Wel ontzettend klote van je bekken, meis! Hoop echt dat het snel beter wordt, want dit is echt heel klote. Snap heel goed dat je lekker met je mannetje wilt wandelen buiten nu het nog lekker weer is. Ik ga hard voor je duimen!! Nee, weet dat strippen lang niet altijd zin heeft, maar het is in ieder geval iets... Ik las gisteren trouwens wel op internet van vrouwen die al 7 cm ontsluiting hadden en er niks van hadden gevoeld. En vrouwen die een pijnloze bevalling hebben gehad (zonder pijnstilling uiteraard)! Echt bizar!! Dus laten we hopen op een wonder, haha! As, succes met het huishouden! Zet anders lekker een muziekje aan, om de eenzaamheid iets te maskeren! Remember: in de positieve flow blijven!! Gelukkig zijn je krampjes weg! Heel goed! Ik heb nog wel even kunnen slapen... van 7 tot iets voor 10 uur wakker geweest en daarna nog even iets van 2 uurtjes geslapen. Sas succes straks! En natuurlijk met je schoonmaakdrang, haha. De meeste vrouwen krijgen dat pas aan het einde van hun zwangerschap, dus ik ben benieuwd op welk niveau dat dan bij jou is! haha
Hahaha, Sas wordt gevaarlijk aan het einde van haar zwangerschap . Nog wel twee uurtjes geslapen dus, das mooi! Die pijnloze bevallingen, dat zou ik ook wel willen! Ik ga er maar niet vanuit... . Hier inmiddels de keuken, de grote kast en de wc schoon. Nu lekker envelopjes aan het schrijven, dat vind ik wel een leuk klusje. Daarna nog even stofzuigen en dan is het weer mooi voor vandaag! De positieve flow lukt aardig. Muziekje had ik inderdaad aangezet, dan is het niet zo stil .
Haha nee hoor, daar ga ik ook echt niet vanuit dat ik bij die geluksvogels zit! Goed zo, As! Hou dit vast!
Gna, zo naïef had ik je ook niet verwacht . Maar wie weet valt het inderdaad wel mee. Misschien moeten we ons daar maar wel een beetje op focussen... Jaja, ik doe m'n best! Het gaat in elk geval beter dan gisteren. Hoe dan ook .
Nou, mijn tactiek (ook doordat ik een pessimist ben) is altijd van het ergste uit gaan, dan kan het alleen maar meevallen. Maar dat is zo verdomd lastig als je niet weet hoe het ergste zou kunnen aanvoelen wat je te wachten staat!
Das ook een tactiek, maar daar word ik erg angstig van :S. Pffff, het broertje van Bob is zichzelf wéér aan het uitnodigen om hier te komen op fb... Wat wil ie nou? Dat ik eronder zet dat ik geen zin heb in mensen om me heen (vooral hij!)? Dan ziet meteen de hele wereld het! Grrrr, wat erger ik me daaraan zeg!
Nee dan moet je dat niet doen natuurlijk... Ohh wat irritant! Zeg gewoon dat je erg moe bent en op het moment niet zo sociaal bent en dus geen zin hebt in steeds mensen over de vloer. Zo heb ik me in ieder geval heel lang echt gevoeld, vind dat ook wel iets wat geloofwaardig is tegen het einde van je zwangerschap...
wat dacht je van gewoon niet reageren? of is dat geen optie in deze misschien even melden dat je voorlopig eigenlijk vooral geniet van cyber contact, dat moet Bas toch echt wel kunnen waarderen met zn wow
Ik hem één keer eerder "beledigd" en toen heeft ie me serieus 3 weken genegeerd. Als ik dan daar thuis langs kwam (bij Bob's moeder, niet eens speciaal voor hem) dan sloot ie zich op in zijn kamer en ging ie heel hard metal draaien. Dan kwam ie af en toe beneden en reageerde op iedereen, behalve op mij. Sindsdien ben ik wat voorzichtiger . Maar ik denk dat ik toch moet reageren :S...
heb ook even gereageerd in een poging het wat liever te maken kan hem nog verwijderen btw, en succes met eenzame mannen die graag aandacht willen...
Zo, ik heb het aardig geprobeerd en het nog een beetje grappig proberen te laten klinken. En ik zie dat Sas me bijspringt . Moeten we jou al redden, Jody? Dit is pas de eerste die zegt dat je moet gaan bevallen bij de foto .
Jammerrrrrr! Helaaaaaasch! Denk dat ik een zaag nodig heb bij dat bord dat voor z'n koppie hangt . Maar ik moet er nu wel weer hardop om lachen, dus het is ergens goed voor!
gnagna, ik zeg nu gewoon niet reageren, laat hem maar contact opnemen met bob ofzo... hier heb je trouwens geen zaag voor nodig maar een drilboor ofzo
Haha, inderdaad. Ik blijf nu stil aan de overkant . Of ik laat Bob reageren. Misschien photoshop ik wel een foto van mezelf met ontzettende fangs (weet niet hoe die vampiertanden in het Nederlands heten...). Ben normaliter best geduldig, maar tolereer gewoon even weinig mensen. Denk dat mijn ouders wel veilig zijn. Verder alleen heeeeeele goede vrienden en andere zwangere vrouwen .
slagtanden? gnffl Hier trouwens 2 offerte meneertjes langs geweest, die van vanmorgen was niet zo snugger, heeft de hele bende lopen natekenen en fotograferen zodat er op kantoor een goede offerte kon worden gemaakt, die andere is een zelfstandige, die luisterde naar me, keek even rond en zei, ja dat moet lukken ik meel binnenkort wel een offerte ben benieuwd!
Kijk, dan klinkt die tweede wel weer goed! Nou kijken wie het goedkoopst is? Wat willen jullie laten doen eigenlijk?