Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    pfff een hoop maar dat is een meerjaren plan. In eerste instantie wil ik de trap laten omdraaien. Die loopt nu vanuit de gang recht naar boven, die moet dan dus vanuit de woonkamer naar boven en wordt dan een spiltrap. Dan kan de wc namelijk naar de gang, en kan ik de wc ruimte die er nu is bij de keuken betrekken waardoor ik net wat meer aanrecht en opbergruimte heb. Uiteindelijk willen we een 2e verdieping op het huis, dan kan de badkamer groter en kunnen we een dakterras erbij maken zodat we ook wat meer buitenruimte hebben. Op die manier een hoop waarde vermeerdering, ruimte in de keuken voor een afwasmachine
    (yeey!!!!) en de wasmachine en droger naar boven (nog meer yeey) en een ligbad (valt bijna in katzwijm) en kunnen we op het dakterras ruimte voor lief en mezelf maken en beneden in de tuin een zandbakje e.d. voor deze kleine en een eventuele volgende. Kost een hoop tijd en geld, maar zorgt ook voor een hoop waardevermeerdering, waardoor de restschuld bij een eventuele toekomstige verkoop niet zo hoog is en we hier nog lekker een jaar of 20 relaxed kunnen zitten.

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zo, dat klinkt wel heel goed, Sas!
    Stapje voor stapje neem ik aan, want het is wel heeeeel veel! Maar wel heel goed over nagedacht in elk geval! Jullie zitten ook echt op een toplocatie!

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    man echt erg trouwens, ik heb dagen niets naar binnen kunnen krijgen en nu heb ik Honger met een hoofdletter! lekker gezond broodje hamburger van de kwaletaria gegeten, een moorkop van de bakker (waren volgens een krant de best van Haarlem, dat moet ik natuurlijk ook zelf even uitproberen) en nu wil ik eigenlijk naar de winkel voor chippies ofzo :S grmbl!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hahaha! Geeft niets :). Hoe was de moorkop?
    Ziek geweest zodat je niets naar binnen kon krijgen?

Ik ben ook al aan de chippies begonnen...

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    nee gewoon geen honger (of honger, 3 happen en dan zo vol zitten dat het bijna zeer doet... ook zo raar!) Kreeg de laatste tijd trouwens wel het idee dat kindeke lief nogal hoog ligt overdag. 's Ochtends is mijn buik onderin vol en strak en trappeld de kleine richting mijn maag, maar zodra ik opsta wordt het onderin ineens leeg en zit ie weer in mijn blaas te stampen. Denk dat ie zich met zn voetjes afzet en dan zo veel mogelijk omhoog schuift ofzo....

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hij gebruikt je gewoon als trampoline!

Heel wat envelopjes al geschreven, nu toch maar alvast mijn hoofd op orde maken voordat ik straks "ineens" naar de pufclub moet.

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker gekletst meiden...!!

Ik was zelf niet tegen eventueel pijnstilling tijdens de bevalling...en wilde als ik het zo willen een ruggenprik.
    Ik schreeuwde op een gegeven moment tegen pat ik wil nu naar het ziekenhuis ik wil pijnstilling....en heb het ook zonder gered alleen is mijn redding geweest denk ik dat ik ineens een weeenstorm kreeg en de cm zo snel gingen dat ik binnen een uur op 9 cm zat.
    Dus als je een lange bevalling heb snap ik zo ontzettend goed dat je eventueel pijnstilling zou nemen.
    Wel zie ik de bevalling als iets heel moois!
    Dus meiden jullie kunnen het.....!!!!!!!!!!!

As wat irritant van zwager hoe heb je het uiteindelijk gezegd? Of heb je heel slim niet meer gereageerd?

Sas wow dat is een hele grote verbouwing...! Ben benieuwd wat de offertes doen!

Meiden veel plezier met yoga!

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dat was weer een lesje yoga :).
    Ben wel weer lekker ontspannen!

Ik denk dat we ook een soort van "overlevingsdrang" hebben. Ben benieuwd hoe wij er op gaan reageren... Nog steeds geen idee of ik nou naar het ziekenhuis wil of niet. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik dat weet als de weeën begonnen zijn. En als ik het echt niet weet, mag Bob de beslissing nemen. Fijn dat je het nog steeds als iets moois ziet Bren, dat geeft de burger weer een beetje moed!

Eerst heb ik neergezet dat ik mezelf niet meer zo sociaal vind nu en dat eigenlijk gewoon een bitch ben wat Bob vast kan bevestigen :). Dat vond ik een behoorlijk duidelijke "nee". Maar zei daarna dat ie dan wel met Bob op zolder gaat zitten of zo. Dus daarna maar niet meer gereageerd...

Nu lekker even m'n moeder bellen, want die zijn gelukkig weer in Nederland!

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha As, bedankt voor het aanbieden. Maar van Michelle kan ik het wel hebben, die valt me namelijk niet dagelijks lastig met die vraag... ;)

Wat een vreemde situatie ook met jouw zwager, As. Wat is dat toch met schoon- en stieffamilie?! Ik denk dat je het goed heb opgelost zo, toch!? :) En je kan idd maar beter niet meer reageren... wat zou je ook moeten zeggen? ;)

Mooi dat de yoga weer lekker was! Ik vind het ook best jammer dat het is afgelopen...

Net toch even naar Ikea gegaan met Nate om even een nieuw kussen te halen. Werd wakker met nekpijn en had eigenlijk al veel langer een nieuw kussen nodig. En toen dacht ik straks aan de kraamtijd waarin een goed kussen toch wel heel erg fijn moet zijn. En we hadden ook nog een plant nodig gezien degene die hier in de voorkamer stond helemaal verrot was. En ik vind een woonkamer zonder plant niet gezellig. Dus dat hebben we daar net ff gehaald. :)
    Nou ga ik de deur niet meer uit, behalve naar de verloskundige dan morgen natuurlijk. Erg spannend, hoop echt dat mijn baarmoedermond al verweekt is zodat ze kan strippen!

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen meiden!
    Het is hier weer lekker druk geweest hè?! ;)

Ik heb vandaag even geen tijd meer verder om het forum bij te werken waarschijnlijk. Ik probeer jullie op de hoogte te houden vanmiddag. Als er niks geks gebeurt dan zal ik jullie vanmiddag uiteraard even updaten over het verloop! :)
    Fijne dag allemaal!

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    succes Jody! ik duim me rot hier!

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Succes Jody! Ik houd het weer in de gaten hier.

Weer veel last van kramp gehad vannacht, dus ik ben blij dat ik ook even naar de vk mag vandaag :).

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank jullie wel! Jij ook succes bij de vk!

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoe laat moet je?

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    bahbahbah ik ben weer verkouden aan het worden! grmbl :(

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nee he, wat vervelend Sas.
    Hier wil het snot ook niet volledig verdwijnen...

Ik ga er zo vandoor, tot vanmiddag!

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody succes meissie bij de vk..!!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat ze je kan strippen..!!!!
    Ik denk aan je!

As jij ook succes bij de vk en ik denk echt dat het met het indalen te maken heeft maar is natuurlijk fijn om te horen van de vk!
    En fijn dat je ouders weer thuis zijn, wat zal je gerustgesteld zijn...

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beterschap sas

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Weer lekker thuis! Mezelf getrakteerd op verse croissantjes en verse jus. Ik had ineens zo'n trek!

Alles goed bij de vk. De krampjes zijn waarschijnlijk van het indalen geweest, want meneer ligt nagenoeg volledig ingedaald klaar. Toen ik moest gaan liggen kreeg ik een harde buik maar dat had ik zelf niet door. Ze heeft meteen even laten voelen hoe ik ze kan herkennen.

De volgende keer moet ik wel bellen als ik hem een hele ochtend niet voel bewegen. Dus dan zal ik naar jullie luisteren :).

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden,

Toch nog ff de tijd gevonden om snel te reageren.
    Ik moet om 14:30, dus we gaan zo de deur uit.

Sas, beterschap. Wat vervelend dat het jou nou alweer treft!

As, hoe was het bij de vk? Was de kleine ingedaald?
    En inderdaad heel fijn dat je ouders weer terug zijn. :) Weer een geruststelling denk ik!

Nou meiden, tot vanmiddag!

Deel Deze Pagina