Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Je hebt helemaal gelijk, As!
    Ik heb net ook lekker Borek's gehaald bij de Turkse bakker. Bijna een boete voor fout parkeren maar god zij dank matste ze me voor deze keer! :)

Ik vind harde buiken ook lastig om te herkennen, heb het ook vaak niet door.

En inderdaad, je moet niet zo eigenwijs zijn! ;)

Ik ga nu echt!

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Succes meid! Ik ben alweer aan het duimen :).

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank je wel! Ik zit nu in de wachtkamer... Spannend!!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heel spannend :D.
    Nu waarschijnlijk niet meer...

Ben benieuwd naar je verhaal, ik heb echt geen idee hoe het in z'n werk gaat!

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Zo, net terug van de verloskundige.

Ze hebben net getoucheerd om te kijken of de baarmoedermond al verweekt is en of er al ontsluiting is.
    Ze heeft geconstateerd dat ik 1cm ontsluiting heb, wat niet heel veel is maar het zit gelukkig ook niet potdicht.
    Die 1cm was wel helaas net te weinig om te kunnen strippen (lukt pas vanaf 2 cm) dus heeft ze alleen de baarmoedermond wat heen en weer kunnen bewegen. Maar ze gaf al aan dat dit waarschijnlijk te weinig hormonen los zal gaan laten om weeën op gang te laten komen.

Echo voor vruchtwater was helemaal goed, ze heeft nog voldoende vruchtwater. Ook is gelijk even gekeken naar de groei en die is nog steeds heel mooi gemiddeld. Ze wordt nu geschat op 3350 gram wat ook heel mooi gemiddeld is.

Ik heb nu afgesproken dat mocht er de komende dagen niks gebeuren, ik donderdagochtend bel om weer een afspraak te maken, voor donderdag overdag.
    Dan komt de verloskundige bij me langs om te kijken of er dan inmiddels meer ontsluiting is zodat er dan wel gestript kan worden. Mocht dan alsnog de bevalling niet op gang zijn gekomen, dan heb ik vrijdag een afspraak in het ziekenhuis met een gynaecoloog. Daarmee zullen we dan het e.e.a. doornemen en een afspraak plannen voor maandag om in te gaan leiden.
    We hebben met de verloskundige besproken dat nét voor de 42 weken inleiden een goede optie is en ze dit eerder niet aanraadt tenzij ik dit zelf mocht willen. Ik wil het zelf ook liever eerst afwachten of het op een natuurlijke manier op gang komt, gezien inleiden ook een aantal risico's met zich meebrengt en we dit dus liever maar zo lang mogelijk uitstellen.

Ik heb nu een heel beurs gevoel in in mijn onderbuik, alsof ik flink ongesteld ben. Voel me er niet helemaal lekker van, dus ik ga nu maar even op bed liggen en toch hopen dat er iets gaat gebeuren de komende dagen. :)

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Spannend hoor Jody, ik ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren
    ik hoop wel voor je dat het vanzelf op gang komt, inleiden is inderdaad geen pretje...........:(
    Ben wel blij voor je dat het niet helemaal potdicht zit bij je

Wij zijn vanmorgen voor het eerst naar het consultatieureau geweest, Miep weegt nu 4860 gr en is 56 cm, ze groeit perfect en is helemaal gezond. Volgende maand mogen we weer en dan krijgt ze haar eerste prikjes.
    Ik heb trouwens het oei ik groei boek gekocht en het is echt reuze intressant, ik herken echt al dingen van het eerste sprongetje, echt een aanrader dus.............:)

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ook... maar voel me nu echt een beetje beroerd er van. Heel raar.

Mooi dat alles goed is met Tegan!
    Ik ga ook eens even kijken naar dat boek dan!

Nu lekker op bedje liggen, ik ben echt kapot. Ik kom vanavond nog wel ff checken. :)

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Slaap lekker en rustig aan :)

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ga denk ik lekker tv kijken op bed, onder de dekens. Als ik nu ga slapen dan heb ik vanavond weer moeite met in slaap komen en ik wil even een goede nachtrust vannacht zodat, mocht het toch wel vannacht beginnen, ik goed uitgerust ben.

Nate stelde net al voor om lekker Mac Donalds te halen en dat lekker in bed op te eten, haha. Dat aanbod sla ik niet af. Heerlijk! :D

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hebben gister heel aso mac gegeten,
    vanavond rode kip met gele rijst en courgette mmmmm, ben blij dat ik weer zelf mag koken

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody wat ontzettend goed dat je in iedere geval niet potdicht meer zit wel balen dat ze geen goede strip poging heeft kunnen doen...!!!
    Spannend hoor meissie en hoop echt dat het nog uitzich zelf komt!!
    Het lijkt me nu ook erg zwaar worden allemaal!
    Ik ga heel hard voor je duimen.
    Ik hoop dat je nog even lekker kunt slapen en het toch nu doorzet!
    Was ze trouwens wel al weer ingedaald?

As hoe was het bij de vk??

Denise fijn dat Miep het goed doet!

Hier lekker even bij kunnn slapen was zo ontzettend moe!
    Boaz had vanacht heel veel last van darmkrampjes zo ontzettend zielig....heb zelfs even mee gehuild!
    Werd er echt even wanhopig van! Het was echt schreeuwen en je kan bijna niks voor ze doen!

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Lekker toch! Moet kunnen hoor!
    Zit al helemaal na te denken wat ik allemaal wil gaan bestellen...

Denk een big mac menu xtra large met een extra big mac en een milkshake kokos. En als toetje een donut... Yummie!!!

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Das een flink verhaal, Jody! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Wel prettig dat je niet helemaal dicht zit, dat is al stapje 1! Het klinkt alsof ze erg met je meedenken en je niet zomaar inleiden. Prettig, want dat wil je niet! Twee nachten afwachten dus, en donderdag weer verder kijken. Ik duim nog steeds. Als het morgen nog niet geholpen heeft, duim ik wel even de andere kant op. Voor nu, rust lekker even uit!

Denise, wat fijn dat het zo goed gaat met Tegan :D. En bedankt voor de tip, ik ga naar je luisteren!

Ik wilde de bovenverdieping weer schoon hebben vandaag. Heb uiteindelijk alleen de badkamer gesopt, maar die blinkt nu wel weer. Morgen maar stofzuigen en stoffen, vandaag lekker even niet meer. Zo met Bob langs Ikea. Ik moet een badmatje van hem, omdat ie bang is dat ik uitglijd met m'n dikke pens :D.

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank je wel, Bren!
    Tja, we kunnen niks anders doen dan afwachten ben ik bang... :(

Ahhh wat sneu dat hij zo'n last heeft van krampjes! Heb je ook die druppels al gehaald? Dat schijnt echt goed te helpen...
    En ik kan me goed voorstellen dat je mee hebt zitten huilen, meis. Dat is toch ook heel logisch... je wilt niet dat ie pijn heeft en ze klinken zo ontzettend zielig!!

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oepss as ik lees nu pas je stukje sorry!!
    Ik dacht al dat het met het indalen te maken heeft gehad het kwa me namelijk erg bekend voor maar wel even fijn om te weten dat het daar mee te maken heeft toch?
    En inderdaad de volgende keer echt bellen liever 10 keer teveel als 1 keer te weinig!!

Hmmmm Jody jullie hebben helemaal gelijk en lekker knus!
    Wij gaan kaasfondeu eten heb ik zo een zin in!

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody we hadden op aanraden van de kraamzorg inflacol gekocht ik weet niet of je die bedoeld ?

Ik krijg ook helemaal trek in mc Donald!!

We hadden gister een laptop besteld en die zou vandaag bezorgd worden maar nog steeds niet grrrrrrrr

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Gelijk hebben jullie, Jody! Lekker hoor, ik krijg ook (wéér) trek in Mac :D.

Bren, wat ontzettend zielig voor Boaz, het lijkt me inderdaad zo naar om daar naar te moeten kijken en niets te kunnen doen :(. Je had helemaal gelijk. Maar nu zou ik er minder last van moeten krijgen, omdat ie nu ingedaald is. Heb nog steeds zo'n menstruatie-achtig gevoel, maar ik wacht rustig af! Volgende keer bellen dus, heus!

Klinkt goed, Denise! Ik krijg er een beetje trek van :D.

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou ik had zelf op een gegeven moment zoiets van laten we maar voor vrijdag een afspraak maken om in te gaan leiden, want het risico dat de placenta minder goed gaat werken wordt natuurlijk steeds groter hoe dichter je bij de 42 weken komt vanaf 40 weken. Maar toen we haar om advies vroegen zei ze dat uit onderzoek is gebleken dat de placenta tot 42 weken haar werk over het algemeen blijft doen en als ik minder beweging mocht voelen, ik sowieso wel moet bellen. Dus die 2 dagen weekend er tussen maken dan echt niet zoveel uit. Niet dat 'ie vrijdag nog helemaal goed werkt en maandag ineens niet meer ofzo.
    Dus ze heeft ons zelf aangeraden om eerder voor maandag te kiezen dan voor vrijdag. Ook vanwege de risico's die inleiden met zich mee kan brengen...

Nou, ik ga nu echt naar boven toe. Blijf maar berichtjes krijgen op de pc en wil alles steeds maar blijven beantwoorden, haha. :)

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hup, naar boven jij!

Ik kan me ook wel voorstellen dat je het nu wel mooi geweest vindt! Nog langer afwachten... Maar wie weet heeft het toch zin gehad en laat ze vannacht van zich horen (voelen)!

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou, lekker Mac voor jullie laten halen dan Bren en As! Willen Patrick en Bob vast wel voor jullie doen, toch!? :p

Ze heeft niet meer gevoeld of die kleine nou wel is ingedaald. Zat in de auto en toen dacht ik er pas aan dat ik dat eigenlijk wel had willen weten, maar goed...

Zou kunnen inderdaad, inflacol. Je hebt er meerdere...

Wat goed dat jullie een laptop hebben besteld, Bren!! Ik kan je vertellen: het is heerlijk! Lekker overal op de computer kunnen, waar je maar wilt... ideaal!!

Hoop dat de pijntjes snel over gaan, As... dit is niet fijn natuurlijk! :(

Deel Deze Pagina