Haha..!! We gaan vandaag lekker kaasfondeu eten heb er zo een trek in.! Misschien een optie voor morgen! Patrick gaat morgen trouwens zijn tattoo laten zetten met de naam van boaz erbij.....!!
Hey Bren wij hebben ook infacol gebruikt maar Cinababy lijkt hier beter te werken. Van de week dat die meiden hier waren er ook over gehad maar die infacol lijkt beter te werken bij flesvoeding. Die Jody bedoelde is ABC Dolphilus, die zijn erg duur zag ik maar mss werkt het ook goed
Oh ook heel lekker; kaasfondue!! Eet smakelijk alvast! En wat leuk dat die tattoo gaat laten zetten, Bren!! Heel leuk! De verloskundige zag net mijn tattoo met Nate z'n naam en vroeg gelijk waar ik de naam van die kleine ga laten zetten, haha. Weet nog niet waar, maar hij komt er iig wel! Zo net even een ananashart weg zitten werken en Nate gaat zo even tonic halen. Volgens de vk kan het geen kwaad, dus we gaan het maar gewoon proberen, haha Klopt, die bedoel ik inderdaad. ABC Dolphilus. Geen idee hoe duur het is, maar daar had ik over gelezen. Eet smakelijk allemaal!
Die ABC Dolphilus is 27 euro per fles, als Cinababy niet zou werken zou ik zeker over stappen naar deze, het blijkt dat dit een geconcentreerdere (hoe schijf je dat haha) is van Cinababy. Infacol leek hier niet te werken bij Tegan, moet ook wel zeggen dat ze nu bijna helemaal geen last meer heeft van krampjes
Mac zit er niet in vandaag. Donderdag of vrijdag denk ik . Stoer hoor, die tatoos! Zelf durf ik geen namen op met te laten zetten, ben zo bang dat ik daar spijt van ga krijgen. Hoewel... van je kind is het misschien toch anders. Nou, weer gezeik met Bob. Als ie aan het werk is gaat ie zo op in zijn eigen wereld. Hij was vanmiddag al vergeten dat ik naar de vk moest, dus toen ik beldde wist ie eigenlijk niet waarom. Nu zouden we samen naar Ikea gaan en zou ie op tijd weggaan en nou is ie eerst "nog even een autoradiootje halen" zonder even te melden dat ie toch later is. Ook later van zijn werk vertrokken, dus uiteindelijk véél later. Ik ben eigenlijk een beetje beledigd. Hij weet dat ik alleen thuis ben en niet lekker in mijn vel zit. Als ie belt zeg altijd dat ik het zo fijn vind dat ie belt en vertel hem écht wel vaak dat ie het goed doet. Ik vraag hem letterlijk me af en toe een berichtje te sturen of wat extra aandacht te geven omdat ik dat nu wel kan gebruiken (vind ik al een hele stap om dat zo toe te geven en duidelijk uit te spreken), en alsnog luistert ie niet .
Hoe duur is cinababy dan, Denise? Je hebt helemaal gelijk dat je daar geïrriteerd van raakt, As! Dat is niet erg bedachtzaam van hem! Echt niet leuk! Ik zou het toch nog een keer aankaarten dan. Hoop dat het beter wordt, want dit is echt niet leuk voor jou nee! Zou ik ook pissig om worden! Hier net lekker mac gegeten. Heb het toch maar gelaten bij 1 big Mac, want mijn ogen zijn wel vaker groter dan mijn maag en inderdaad: ik zit nu ook helemaal vol! Nu lekker in bedje national geographic aan het kijken.
Das idd niet fijn Astrid... misschien even aangeven dat je het al niet makkelijk vindt om te zeggen dat je wat meer aandacht wilt en dat het echt vervelend is? Moet trouwens zeggen dat ik Rich op dat gebied flink heb moeten trainen, het loopt bij hem wel eens uit tot 8 uur 's avonds en dan moet ik op een gegeven moment bellen waar die dan ook nog geirriteerd op reageerde.... nu belt hij gelukkig vaker maar heeft me heel wat gezeik gekost :S Kan goed begrijpen dat je daar verdrietig over voelt Brenda, je voelt je ook zo machteloos denk ik.... Blijft spannend zo zeg Jody! hoop dat ze zich binnenkort meld! en kaasfondue, lekker! Hier nu moerig op de bank, wat een rotweer zeg! maar wel lekker gewerkt Rich gaat patatjes bakken voor me
Cinababy is iets van 7 euro bij elke drogist en de tuinen verkrijgbaar. ABC Dolphilus heb ik nog nergens in de winkel gezien
Zoooo dat scheelt inderdaad aanzienlijk ja! Dan ga ik dat ook wel eerst proberen, mocht het nodig zijn!
Denise bedankt voor de tip...geef jij het dan voor elke voeding?? Ik heb de inflacol vanacht voor het eerst gebruikt dus ik kijk het even aan anders toch overstappen! Fijn dat je lekker gegeten hebt Jody!! En ben benieuwd of de trucs werken hihi..!! Ik hoop het zo voor jou! As wat ontzettend vervelend zeg! Ik zou het zeker nog een keer zeggen, of hij een klein beetje rekening met je kan houden! Yeahhh de laptop is toch nog bezorgd helemaal blij mee..!!
Lief dat ik weer eens even mijn verhaal kwijt kon. Ik vind dat ik veel geduld moet hebben met hem. Zo vaak blijf ik aardig en leg rustig uit hoe het voor mij zit. Best frustrerend als dat geen enkel effect heeft. Als ik dan een paar keer boos wordt, luistert hij wel. Voor mij is dat alleen absoluut niet de manier. Uiteindelijk is het natuurlijk, zo als altijd, weer opgelost, maar dat kost mij heeeeel veel moeite. Voordat ik iets aan kan kaarten, moet ik mezelf zo blootgeven... Best vermoeiend af en toe. Toch denk ik dat ik me er bij neer moet leggen dat ik hier altijd het voortouw in moet nemen. Mannen... Fijn dat je laptop er is Bren! Wat een luxe hè! Jody, hoe voel je je nu? Alweer wat beter? Wij toch nog naar Ikea geweest. Nu moe, maar weer lekker thuis!
Ja wij gaven het voor elke voeding, ze vond het toch lekker Ze boerde wel makkelijker door de infacol. Zou dit gewoon een paar dagen aankijken. Vervelend As dat je er op deze manier mee om moet gaan. Misschien wordt het anders als de kleine er is
Het gaat steeds beter hoor, kan zelf nu alleen wat minder geduld opbrengen. Denk inderdaad dat er heeeeeel wat gaat veranderen als de kleine er is. Ben uiteindelijk weer trots op mezelf dat ik me zo sterk kan houden met al die razende hormonen en er toch nog een leuke avond van heb kunnen maken. Ik moet al die tips van jullie maar opslaan... Zeef die ik ben, ben ik dat natuurlijk allemaal alweer vergeten als mijn manneke er is!
Goedenavond! Heb weer 2 drukke dagen achter de rug met werken en knippen, dus heb even geen puf om te reageren. Maar ik lees wel netjes alles mee! Gelukkig gaan we niet meer zo hard als voorheen haha Nog maar 103 berichtjes, en dan zijn we toe aan deel 3! Jody, meissie, ik wil jou heel graag alle succes toewensen! Ik hoop echt dat je meisje uit zichzelf komt, en ik blijf het topic sowieso in de gaten houden voor meer nieuws. Het kan zijn dat ik deze week door drukte misschien niet zo aanwezig ben, maar dan weten jullie dat. Ik ben zo benieuwd naar je kleine meisje... Welterusten meisjes! Ik kom misschien morgenavond nog even spieken
Ik hoop het, Bren! Tot nu toe geen vooruitgang, helaas... As, gelukkig dat het wel weer is uitgesproken... Al is het jammer dat het zoveel moeite kost en het niet de eerste keer is dat je het moet zeggen. Als je straks bevallen bent en je weet het niet meer, dan vraag je het toch gewoon nog een keer tegen die tijd. Vindt niemand erg hoor!
Dank je wel, Ann! Ik houd jullie op de hoogte! Jij veel succes met de drukte, doe wel een beetje rustig aan hè?! Niet jezelf voorbij lopen! Weltruste!
Nee hoor, komt goed! Als het niet meer gaat trap ik wel op de rem Mijn duimen draaien voor je meis! Welterusten!
Hee meiden, goedemorgen! Lig alweer 2 uur wakker... Maar ben nog zo moe!!! Vannacht helaas weer geen weeën gehad. Ik begin er echt een beetje een hard hoofd in te krijgen dat ze uit zichzelf gaat komen. Eerlijk gezegd word ik er nu echt een beetje zenuwachtig van. Ben er nu echt een beetje klaar mee...